Eikö tuo Sukari voisi pitää nuo makuuhuoneasiat itsellään
Kommentit (56)
Menee aina halut viikoksi kun näkee Sukarin naaman lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja samoin Danny.
Milloin Danny on seksielämästään avautunut? Hänestä voi olla montaa mieltä, mutta minusta puhuu naisista ihan kauniisti ja kunnioittavasti.
Mietin kans aamulla samaa kun näin lööpin kaupassa. Vanha laiha kurppanen ukko, ketä oikeasti kiinnostaa? Kyllä siinä saa muikkelikin huhkia elantonsa eteen...
Mulla on se kokemus, että ne jotka eniten näitä asioita mainostaa, harjoittavat sitä kaikkein harvimmin. Ehkä Sukari pystyy hommiin kerran vuodessa.
Eläkeläisellä natsannu lompakkolainen ja voimaantuu, kun pääsee vähän maistamaan isolla rahalla.
En minäkään haluaisi tietää miten työkaveri masturboi ja silti tiedän. Onko seksuaalinen vapautuminen tosiaan sitä, että sitä tuodaan joka käänteessä esille ja pukeudutaan kuin sutturat?
Alkava muistisairaus ilmenee usein häiritsevän avoimena seksipuheena. Normaalit estot alkavat kadota.
Lehdistön pitäisi tuntea vastuunsa ja olla kirjoittamatta tällaisia juttuja.
Pappa on niin ylpeä että vielä pönöttää. On muka nuorekas
Nähnyt unta. Todellisuudessa nukkuvat varmasti eri huoneissakin.
Paskat ne mitään itse kertoo. Media se on joka vääntää asiat noin. He jopa maksavat julkkiksille siitä, että saavat valokuvan ja repäisevän otsikon.
Se tietää jutulle klikkauksia ja rutkasti mainoseuroja.
Mediahan se luo julkikiksista tietynlaisia persoonia ja tyyppejä, että ihmiset kiinnostuisivat ja lukisivat lehtien juttuja.
Eihän tuo ole mitään tiedonvälitystä, vaan pelkkää bisnestä lehdelle.
Vanha fägäri teeskentelee heteroa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans aamulla samaa kun näin lööpin kaupassa. Vanha laiha kurppanen ukko, ketä oikeasti kiinnostaa? Kyllä siinä saa muikkelikin huhkia elantonsa eteen...
No sua ainakin tuntuu kiinnostan. Näit lööpin, se jäi mieleen - ajattelin muikkelia ja tulit kommetoimaan. Juu, ei kiinnostaa yhtään.
Saisi pysyä poissa myös kuntosaleilta. Kumma, kun toiset katsovat oikeudekseen jatkaa tavallista elämää, kun toiset yrittävät hillitä koronan leviämistä.
Tämä. Ihan hirveää kun vanhus avautuu 😔 Kuvottaa. Sama efekti kun Danny halusi ilmoittaa että yhä ottaa eteen. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sua ainakin tuntuu kiinnostan. Näit lööpin, se jäi mieleen - ajattelin muikkelia ja tulit kommetoimaan. Juu, ei kiinnostaa yhtään.
Ja mitä sitten? :D Eikö tää olekaan keskustelupalsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samoin Danny.
Milloin Danny on seksielämästään avautunut? Hänestä voi olla montaa mieltä, mutta minusta puhuu naisista ihan kauniisti ja kunnioittavasti.
Mua kato ei kiinnosta nää Dannyn seksijutut. Siksi mä ajattelen niitä niin aktiivisesti, että kuvittelen jopa lukeneeni niistä. Mutta ei mua kiinnosta. Ihan oikeeasti ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pappa on niin ylpeä että vielä pönöttää. On muka nuorekas
Joo, kerran vuodessa, lastan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Paskat ne mitään itse kertoo. Media se on joka vääntää asiat noin. He jopa maksavat julkkiksille siitä, että saavat valokuvan ja repäisevän otsikon.
Se tietää jutulle klikkauksia ja rutkasti mainoseuroja.
Mediahan se luo julkikiksista tietynlaisia persoonia ja tyyppejä, että ihmiset kiinnostuisivat ja lukisivat lehtien juttuja.
Eihän tuo ole mitään tiedonvälitystä, vaan pelkkää bisnestä lehdelle.
Jos se olisi noin niin miten pöljä tuo Sukari olisi, kun aina vaan antaa uusia haastatteluja joita väännellään. Eiköhän se ole Sukari itse joka haluaa puhua. Kukaan tuskin voi unohtaa niitä speedo-kuviakaan. Ne on syöpyneet verkkokalvoille. Taas keväällä tulee varmasti uusia kuvia, missä esittelee laihaa vanhan miehen kroppaansa pikkupikku uikkareissa.
Haluaa kertoa koko Suomen kansalle olevansa vielä viriili. Makuuhuonepuuhat ja seksisessiot levitetään kaikkien luettaviksi. Yöks, mikä äijä. Lähinnä säälittävä.