Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko rasittavia ihmisiä? Millaisia he ovat?

Vierailija
23.03.2021 |

Minulle tulee mieleen eräs ihminen, joka ei kuuntele vaan papattaa koko ajan. Ja jos kertoo jotain, hän äännähtelee koko ajan päälle oi, voi, ai, ooh, siis liioittelee. Eihän kukaan ole oikeasti tuollainen. Ja sitten hän ei suostu kuuntelemaan mitään asiaa, mikä ei ole loistavasti, vaan kääntää asian loistavaksi, vaikka asia olisi huonosti. Tenttaa myöskin henkilökohtaisia asioita. Käy koko ajan ylikierroksilla kuin duracell-pupu ja puhelun jälkeen olen aivan uupunut.

Entä teillä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ärsyyntyväni, kun eräs ihminen, joka yrittää levittää positiivista energiaa ympärilleen, päätyy aina kehumaan perhettään, asuntoaan ja elämäänsä.

Hänen ohjeensa elämän parantamiseksi on halata miestä tai lapsia. Jos niitä ei ole, siinä miettii onko tarkoituskin ärsyttää.

Ihana kommentti ja  kolahti minuun. Juuri niin, juurikin niin ja piste.

Ystävä- ja tuttavapiirissä on joitakin positiivisuusasenteisia tapauksia hyvin  näkyvällä tavalla. Heitä yhdistää sama asia, että molemmilla on itsellään hyvin vahva ja tuomitseva asenne muita kohtaan. He eivät arvostele ketään suoraan, mutta ajan kanssa huomaa lipsauksia ja ehdottomuutta tiettyjä elämän alueita kohtaan. Niistä ei saa kysyä tarkennuksia, että miksi niin ajattelee, vaan minä olen silloin se negan ilmentymä. En tietääkseni ole pahantahtoinen tai ilkeä, mutta perusteellisen rehellinen kylläkin. 

Vierailija
42/44 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini. Ei kuuntele muita ja määräilee jatkuvasti miten asioita pitäisi tehdä. Jos hänet kutsuu lounaalle kun ollaan menossa johonkin lähistölle syömään, niin lähtee mukaan riippuen täysin siitä saako hän määrätä paikan ja ajan. On saanut töistä lähtöpassit tai itse lähtenyt monet kerrat koska alkaa heti määräilemään muita. Sitten ne muut ihmiset on tyhmiä ja/tai laiskoja kun eivät tee kuten tämä rivityöntekijä muiden joukossa pompottaisi. Tyttärensä eli serkkuni käy terapiassa suureksi osaksi äitinsä takia, serkku kun ei sattumoisin kasvanut juuri sellaiseksi kuin täti olisi halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka haukkuu muita ja loppujen lopuksi on itse hyvin negatiivinen.

Kehitti itse ryhmän ja vähän ajan päästä sieltä lähti ihmisiä pois.

Sitten sätti pahasti yhteisessä viestiryhmässä jolloin melkein kaikki loputkin lopettivat tässä ryhmässä.

Kaikissa muka on vikaa, vanhemmat, lapset, exät.

Vierailija
44/44 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen toinen esimerkki: eräs samassa kaupungissa asuva näöltä tuttu ihminen, joka "ystävystyy" kaikkien satunnaisissa paikoissa kohtaamiensa ihmisten kanssa ja kertoo heille siltä seisomalta kaikenlaista henkilökohtaista, esim., miten tuli raskaaksi 43-vuotiaana kun ei enää käyttänyt ehkäisyä. Minuun hän iski kerran uimahallilla ja avautui mm. juuri tuon raskausjutun sekä opiskeluongelmistaan (lähes 50 v?) ym. En ollut koskaan ennen puhunut hänen kanssaan ja en todellakaan tiedä hänen nimeään enkä tiedä hänestä mitään muutakaan. Aina kun häntä näkee kaupungilla, hän seisoo kälättämässä jollekin ihmiselle. Yhden kerran näin hänet yksin kahvilassa ja hän oli aivan eksyksissä olevan näköinen, kun ei ollut ketään jolle kälättää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan