Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin mieheni facebookkia...

Vierailija
23.03.2021 |

Joo tiedetään, itsepähän menin tonkimaan, joten turhaan mieleni pahoitin mutta.... menin siis luvatta miehen facebookkiin ja huomasin että tämä on lähes PÄIViTTÄIN hakenut exiensä profiileja. Siis kaikkien niiden. Eikä ole siis exiensä kaveri facebookissa. Meillä on ollut jo usean vuoden pituinen parisuhde joten erot eivät ole mitenkään tuoreita joten en ymmärrä miten hän vieläkin päivittäin heitä stalkkaa... eikä nämä naiset ole edes pitkiin aikoihin nähtävästi päivittäneet kuvia tai tehneet uusia julkaisuja joita näin ulkopuoliset( ei kaverit) näkisi....
Mitäs tässä pitäisi tehdä... muuta kuin hakea itselleni terapiaa kun kirjaudun mieheni profiiliin ilman lupaa...

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mulla jäi päälle erään tapailukumppanin seinän tarkistelu aika ajoin. Kun poistuin facesta, en enää edes muistanut koko tyyppiä :D Se oli vain sellaista mitä oli tottunut tekemään, kun siinä tapailun lopettamisen kynnyksellä oli vähän sellaista hässäkkää.

Vierailija
42/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Mitä siitä välität. Itse en mitenkään voi ymmärtää että tutkit toisen facebookia. Vaikuttaa kuin olisit epäileväinen ja mustasukkainen luonne. 

Jos olet turvallinen suhteessa ei tuo pitäisi liikuttaa. 

Ai mitä välität?? Mitä tämä jätkänrepale välittää puolisostaan, kun salaa tekee mitä huvittaa!!

Hah, paska-aivoinen kusipää pettäjä!

Koitapa nyt rauhottua. Tuo tuskin kattaa pettämisen kriteerit.

Olen pahoillani, että sua on joku mies satuttanut.

Kyllä kattaa. Ap, ota face- tiedot talteen, toimivat todisteena erossa. Toki nämä historiatiedot voidaan kaivaa esiin jälkeenpäinkin, mikään nettiin laitettu ei katoa. Käyvät todisteena oikeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alloittaja elikkä ap kirjoitti:

Kun ihmettelitte mistä tietää milloin on hakenut, niin käykää kurkkaamassa asetuksien kautta toimintalokia. Sieltä löytää mitä on tehnyt minäkin päivänä facessa. Joo ja mieheni ei ole siis exiensä kaveri, vaan heidän profiili näkyy vain rajoitetusti hänelle.

Joka toinen päivä näyttää hakeneen näitä samoja naisia. Vaikuttaa hieman pakkomielteiseltä jos eroistakin on vuosia ja osa näistä naisista on ollut vain sellaisia joita mies on pelkästään tapaillut. Mieheni on myös hakenut lähes päivittäin tämän tapailemansa naisen miehen profiilia (ovat näemmä menneet naimisiin ja naisen nimikin vaihtunut).

Joo edellisessä suhteessa olen joutunut petetyksi, siitä tämä vainoharhaisuuteni.

Katkeruus siitä, että exillä menee paremmin ja siitä on syntynyt joku pakkomielle ja itsensä kiusaaminen? Vai oletteko te naimisissa?

Vierailija
44/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Mitä siitä välität. Itse en mitenkään voi ymmärtää että tutkit toisen facebookia. Vaikuttaa kuin olisit epäileväinen ja mustasukkainen luonne. 

Ai mitä välität?? Mitä tämä jätkänrepale välittää puolisostaan, kun salaa tekee mitä huvittaa!!

Kyllä kattaa. Ap, ota face- tiedot talteen, toimivat todisteena erossa. Toki nämä historiatiedot voidaan kaivaa esiin jälkeenpäinkin, mikään nettiin laitettu ei katoa. Käyvät todisteena oikeudessa.

Ai että käyttäisi todisteena rikoksella saatuja tietoja... Ja miksi ihmeessä edes menisi oikeuteen kun ainoa rikoslain mukaan rangaistava teko on AP:n

Vierailija
45/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä miksi joku tekisi tuollaista JOKA PÄIVÄ. Se on vähän omituista... Onko silloin joku pakkomielle? Silloin tällöin exän profiilin katsominen on ihan normaalia uteliaisuutta.

Vähän? Ja kaikkien exien. Mies on sairas. Ja ainakaan kumppani ei ole prioriteetti.

Kannattiko valita mies jolla on kymmeniä tai satoja exiä? 

Ajattelitko ap olevasi se rotunainen joka kesyttää orin?

Vierailija
46/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ai että käyttäisi todisteena rikoksella saatuja tietoja... Ja miksi ihmeessä edes menisi oikeuteen kun ainoa rikoslain mukaan rangaistava teko on AP:n

Älä ruoki trollia.

Vierailija
47/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan hyväksy digitaalista väkivaltaa (esim. tuota, mitä ap teki), mutta en nykyisin enää jaksa olla kovin myötätuntoinen uhreja kohtaan. Olisi niin yksinkertaista laittaa kaikki laitteet salasanan/sormenjälkitunnistuksen tai vastaavan suojauksen taakse, mutta jostain syystä se tuntuu monelle olevan vaikeaa.

No, uteliaisuudella on seurauksensa,

No, sitten vasta se naisen epävarmuus kasvaakin kun mies laittaa kaiken suojauksen taakse.

Miksi? Meillä on ollut itsestäänselvyys, että laitteet ovat salattuja. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys.

https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…

https://yle.fi/uutiset/3-10942730

Yleensä näistä mesoaa eniten ne, joilla on jotain salattavaa.

Juuri tuollaisilla kommenteilla pettäjät puhuvat/mesoavat itseään ulos vastuustaan.

Vierailija
48/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta minulle tulee tuollaisesta käytöksestä mieleen, ettei mies ole ihan tyytyväinen nykyiseen elämään ja kumppaniinsa. Jos etsii jotain exän uusia miehiäkin, niin siitä tulee mieleen, että jotenkin vertailee, että tuollainen sille sitten kelpasi, mutta minä en... Silloin tällöin voi uteliaisuuttaan katsoa, mutta jos tämä on lähes päivittäistä, niin herää kyllä vähän creepyt tuntemukset...

Vierailija
49/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko eksien katselu niin vakavaa, jos tekee joskus, mutta usein on eri asia. Toisaalta mietin omalta kohdaltani. Eräs, ilmeisesti varattu mies, on kaivanut facebookista aika isolla vaivalla minun facebook-tunnukseni. Tiedän hänet, mutta mitään yhteyttä ei ole miten olisi voinut muuten löytää minut kuin etsimällä tosi tarkkaan pelkällä etunimellä kaikkien Suomen samannimisten joukosta. En tiedä onko käynyt kertaa enemmän sivuillani. Vai kuinka usein nimi tulee kaveriehdotukseksi, jos käy jonkun sivuilla usein? Eikös tällainen etsintä varatulla ole jo himpun enemmän kuin vanhojen eksien stalkkaus?

Vierailija
50/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa selvää. Nettipetokset ovat varsin helppoja tutkittavia digitaalisten jälkien vuoksi. Mm. kaikki por... sivustot, facebook, s-posti jne.

ovat nykyisin todistusaineistoa oikeudenkäynneissä. Esimerkkejä löytyy julkisuudesta.

Vierailija
51/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko eksien katselu niin vakavaa, jos tekee joskus, mutta usein on eri asia. Toisaalta mietin omalta kohdaltani. Eräs, ilmeisesti varattu mies, on kaivanut facebookista aika isolla vaivalla minun facebook-tunnukseni. Tiedän hänet, mutta mitään yhteyttä ei ole miten olisi voinut muuten löytää minut kuin etsimällä tosi tarkkaan pelkällä etunimellä kaikkien Suomen samannimisten joukosta. En tiedä onko käynyt kertaa enemmän sivuillani. Vai kuinka usein nimi tulee kaveriehdotukseksi, jos käy jonkun sivuilla usein? Eikös tällainen etsintä varatulla ole jo himpun enemmän kuin vanhojen eksien stalkkaus?

Nimenomaan stalkkaus. Kuten Ap: n tapauksessa. Mies stalkkaa, joka käy todisteena. Ihmiset eivät ymmärrä miten toimivat, kun häsläävät netissä.

Vierailija
52/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa selvää. Nettipetokset ovat varsin helppoja tutkittavia digitaalisten jälkien vuoksi. Mm. kaikki por... sivustot, facebook, s-posti jne.

ovat nykyisin todistusaineistoa oikeudenkäynneissä. Esimerkkejä löytyy julkisuudesta.

Siinä voisi tutkijoilla olla hauskaa kun yrittäisi haastaa toisen oikeuteen koska katsonut muita naisia facesta 😂

Vierailija
53/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta minulle tulee tuollaisesta käytöksestä mieleen, ettei mies ole ihan tyytyväinen nykyiseen elämään ja kumppaniinsa. Jos etsii jotain exän uusia miehiäkin, niin siitä tulee mieleen, että jotenkin vertailee, että tuollainen sille sitten kelpasi, mutta minä en... Silloin tällöin voi uteliaisuuttaan katsoa, mutta jos tämä on lähes päivittäistä, niin herää kyllä vähän creepyt tuntemukset...

Stalkkeri.

Vierailija
54/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan stalkkaus. Kuten Ap: n tapauksessa. Mies stalkkaa, joka käy todisteena. Ihmiset eivät ymmärrä miten toimivat, kun häsläävät netissä.

No ei kyllä julkisen facesivun katsominen täytä millään stalkkauksen määrittelemää

Vierailija
55/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voisi tutkijoilla olla hauskaa kun yrittäisi haastaa toisen oikeuteen koska katsonut muita naisia facesta 😂

Hmmm. Katsonut? Ei vaan kerran tässä tapauksessa, vaan jatkuvasti ja jopa stalkattavien uusia puolisoita.

Vierailija
56/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Missä vaiheessa Suomessa on alkanut tarvita todisteita eroon? Näkisin kerran tuollaista toimintaa, jättäisin suhteen ja kertoisin miehelle että toiminta on kuvottavaa enkä halua hengata tuollaisen ihmisen kanssa.Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
57/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen ihan huvikseni joskus hakenut exiä, eli mitään sen kummempaa tarkoitusta esim. yhteydenottoon minulla ei todellakaan ole ollut. Kunhan mielenkiinnosta tsekannut, että mitä kukakin nykyisin tekee ja mille paikkakunnale ovat asettuneet.

Vierailija
58/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi stalkkauksen määritelmä. Tässä tapauksessa ei kyse yhdestä katsomisesta.

No ei kyllä julkisen facesivun katsominen täytä millään stalkkauksen määrittelemää

Vierailija
59/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä ot, mutta exäni eron jälkeen pommitti minua törkeillä viesteillä, joissa hän kertoo tietävänsä ketä tapailen ja haukkui tämän miehen ja muitakin juttuja, joita hän kaivoi profiilistani (ei oltu fb-kavereita enää ja sitten estin hänet, kun en halunnut, että hän kyttää ja jatkaa sairasta pommitustaan).

Jostain syystä se estäminen ei auttanut, kun sai varmaan joltain kaveriltaan tietoon mitä milloinkin olen faceen päivittänyt esim. kihlaus, niin uhkailu ja haukkuminen jatkui ja mielenkiintoista oli, kun olin faceen päivittänyt vain kavereille nähtäväksi jonkun ihan yksinkertaisen tyyliin "ihanaa, kun kesä tulee", niin siitäkin hän sai kaivettua jotain negatiivista viestiteltävää...

Ei nyt liity varmastikaan tähän ap:n tapaukseen, mutta jotain pakkomiellettä tuollainen päivittäin stalkkailu on.

Vierailija
60/105 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ongelma kun ei ymmärretä mitä siellä netissä touhutaan. Lisäksi Suonen digiliikenne kulkee mm. Ruotsin ja jenkkien palvelimien kautta eli kaikki nörtteily jää digimuistiin ja on siten monessakin paikassa todennettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi