Tutkin mieheni facebookkia...
Joo tiedetään, itsepähän menin tonkimaan, joten turhaan mieleni pahoitin mutta.... menin siis luvatta miehen facebookkiin ja huomasin että tämä on lähes PÄIViTTÄIN hakenut exiensä profiileja. Siis kaikkien niiden. Eikä ole siis exiensä kaveri facebookissa. Meillä on ollut jo usean vuoden pituinen parisuhde joten erot eivät ole mitenkään tuoreita joten en ymmärrä miten hän vieläkin päivittäin heitä stalkkaa... eikä nämä naiset ole edes pitkiin aikoihin nähtävästi päivittäneet kuvia tai tehneet uusia julkaisuja joita näin ulkopuoliset( ei kaverit) näkisi....
Mitäs tässä pitäisi tehdä... muuta kuin hakea itselleni terapiaa kun kirjaudun mieheni profiiliin ilman lupaa...
Kommentit (105)
Kunnon stalkkerimeininkiä ukollasi.
Kyllä sitä itsekin tulee silloin tällöin vilkaistua exien profiilia ihan vain uteliaisuuttaan mitä heille kuuluu nykyään... Siinä ei tosiaan ole taustalla mitään vanhan suolan janotusta, vaan puhdasta uteliaisuutta. Yhdenkin exän elämä meni ihan alamäkeä ja alkoi käyttäytyä minua kohtaan ihan hirviömäisesti ja jätti minut toisen naisen takia, niin tunsin jotain nautintoa, kun hänellä lukee profiilissa vuosienkin jälkeen "sinkku", vaikka hän huusi minulle, etten minä koskaan tule löytämään ketään jne.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hyväksy digitaalista väkivaltaa (esim. tuota, mitä ap teki), mutta en nykyisin enää jaksa olla kovin myötätuntoinen uhreja kohtaan. Olisi niin yksinkertaista laittaa kaikki laitteet salasanan/sormenjälkitunnistuksen tai vastaavan suojauksen taakse, mutta jostain syystä se tuntuu monelle olevan vaikeaa.
No, uteliaisuudella on seurauksensa,
No, sitten vasta se naisen epävarmuus kasvaakin kun mies laittaa kaiken suojauksen taakse.
Mene ap ilmoittautumaan poliisille. Rikoksesi on yhtä vakava kuin vaikkapa raiskaus.
Yksityisyydensuojalaki + viestintäsalaisuuden rikkominen.
Vierailija kirjoitti:
Mene ap ilmoittautumaan poliisille. Rikoksesi on yhtä vakava kuin vaikkapa raiskaus.
Yksityisyydensuojalaki + viestintäsalaisuuden rikkominen.
No huhhuh.... Olipa taas aivopieru. Oksettavaa raiskauksen vähättelyä.
Ehkäpä äijä käy tsekkaamassa oisko joku exä vapailla markkinoilla ja pääsisikö vaihtamaan kyttäävän nyxän mukavaan exään?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee ihmisillä puurot ja vellit sekaisin, koska satunnaisesti (= ”kiinnostaa mitä kuuluu 14 v takaa”) ja päivittäin tehtävä stalkkaus on ihan eri asia.
Jonkun tarpeen tyydytystä se sieltä selvästi hakee.
Se, onko se sulta pois, on toki eri kysymys.
Omasta mielestäni ei ole sulta pois, ellei se heijastu teidän suhteeseen.
Mistä me tiedämme mikä se totuus on tossa lähes päivittäin...tässä on nyt tilanne esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna.
Kun ihmettelitte mistä tietää milloin on hakenut, niin käykää kurkkaamassa asetuksien kautta toimintalokia. Sieltä löytää mitä on tehnyt minäkin päivänä facessa. Joo ja mieheni ei ole siis exiensä kaveri, vaan heidän profiili näkyy vain rajoitetusti hänelle.
Joka toinen päivä näyttää hakeneen näitä samoja naisia. Vaikuttaa hieman pakkomielteiseltä jos eroistakin on vuosia ja osa näistä naisista on ollut vain sellaisia joita mies on pelkästään tapaillut. Mieheni on myös hakenut lähes päivittäin tämän tapailemansa naisen miehen profiilia (ovat näemmä menneet naimisiin ja naisen nimikin vaihtunut).
Joo edellisessä suhteessa olen joutunut petetyksi, siitä tämä vainoharhaisuuteni.
En nyt ymmärrä miksi joku tekisi tuollaista JOKA PÄIVÄ. Se on vähän omituista... Onko silloin joku pakkomielle? Silloin tällöin exän profiilin katsominen on ihan normaalia uteliaisuutta.
Eroaisin miehestä. Ei oikeastaan edes kiinnostaisi motiivit tuohon touhuun, minulle riittäisi tuollainen ”kiinnostuneisuus” syyksi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi joku tekisi tuollaista JOKA PÄIVÄ. Se on vähän omituista... Onko silloin joku pakkomielle? Silloin tällöin exän profiilin katsominen on ihan normaalia uteliaisuutta.
Vähän? Ja kaikkien exien. Mies on sairas. Ja ainakaan kumppani ei ole prioriteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuota jokainen tee? Tai siis mä ainakin oon hakenu kaikkien exieni profiilit ihan uteliaisuudesta että miltä tyyppi nykyään näyttää. Ei mitään taka-ajatuksia. Olen ollut naimisissa 14v ja ihan onnellinen olen. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi siitä toiselle kerroa, koska siinä ei ole mitään vilppiä mut vois se toinen silti ihmetellä.
Jos salaat puolisolta jotain josta tiedät hänen repivän pelihousunsa se on pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap mies tekeekin sitä LÄHES joka päivä...
On voinut jostain käsittämättömästä syystä jäädä "päälle" tuollainen käytös. Jos kysyt asiaa häneltä , hän ei luultavasti osaa tisekään vastata miksi niin tekee. Uskon että kyttääminen on myös lopetettavissa, hänellä vain ei ehkä ole ihan ymmärrystä siitä mitä oikein touhuaa, eli on vain jotenkin jäänyt päälle tuollainen että katson nämä ja nämä profiilit huvikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hyväksy digitaalista väkivaltaa (esim. tuota, mitä ap teki), mutta en nykyisin enää jaksa olla kovin myötätuntoinen uhreja kohtaan. Olisi niin yksinkertaista laittaa kaikki laitteet salasanan/sormenjälkitunnistuksen tai vastaavan suojauksen taakse, mutta jostain syystä se tuntuu monelle olevan vaikeaa.
No, sitten vasta se naisen epävarmuus kasvaakin kun mies laittaa kaiken suojauksen taakse.
Miksi? Meillä on ollut itsestäänselvyys, että laitteet ovat salattuja. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys.
https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Mitä siitä välität. Itse en mitenkään voi ymmärtää että tutkit toisen facebookia. Vaikuttaa kuin olisit epäileväinen ja mustasukkainen luonne.
Jos olet turvallinen suhteessa ei tuo pitäisi liikuttaa.
Ai mitä välität?? Mitä tämä jätkänrepale välittää puolisostaan, kun salaa tekee mitä huvittaa!!
Hah, paska-aivoinen kusipää pettäjä!
Koitapa nyt rauhottua. Tuo tuskin kattaa pettämisen kriteerit.
Olen pahoillani, että sua on joku mies satuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Meillä on ollut itsestäänselvyys, että laitteet ovat salattuja. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys.
https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…
Yleensä näistä mesoaa eniten ne, joilla on jotain salattavaa.
Henkinen pettäminen on yhtä pätevä syy kuin fyysinen pettäminenkin.
Lähde suhteesta. Jätä yllättäen, saa just sitä mitä tilaa. Ei tuo ole toisen kunniotusta, vaan suoranaista henkistä dissaamista.
Ansaitset parempaa!!🌸
Alloittaja elikkä ap kirjoitti:
Kun ihmettelitte mistä tietää milloin on hakenut, niin käykää kurkkaamassa asetuksien kautta toimintalokia. Sieltä löytää mitä on tehnyt minäkin päivänä facessa. Joo ja mieheni ei ole siis exiensä kaveri, vaan heidän profiili näkyy vain rajoitetusti hänelle.
Joka toinen päivä näyttää hakeneen näitä samoja naisia. Vaikuttaa hieman pakkomielteiseltä jos eroistakin on vuosia ja osa näistä naisista on ollut vain sellaisia joita mies on pelkästään tapaillut. Mieheni on myös hakenut lähes päivittäin tämän tapailemansa naisen miehen profiilia (ovat näemmä menneet naimisiin ja naisen nimikin vaihtunut).
Joo edellisessä suhteessa olen joutunut petetyksi, siitä tämä vainoharhaisuuteni.
Pitäisikö sinun ensin kehittää sitä omaa itsetuntoasi ja sitten vasta mennä parisuhteeseen? Ei ole terve pohja suhteelle, jos toisella on koko ajan se todistustaakka ja hakemalla haet toisesta niitä vikoja ja puutteita.
Mitä siitä välität. Itse en mitenkään voi ymmärtää että tutkit toisen facebookia. Vaikuttaa kuin olisit epäileväinen ja mustasukkainen luonne.
Jos olet turvallinen suhteessa ei tuo pitäisi liikuttaa.