Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisille lapsille alatte pitää synttäreitä, joihin kutsutaan kavereita? Entä miten vanhaksi ne jatkuvat?

Vierailija
11.08.2006 |

Minun lapseni täyttää kohta 5 ja mietin, joko olisi aika alkaa pitää synttäreitä. Tosin kavereita ei juuri ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten. En itse ainakaan tykkää yhtään niistä synttärikutsuista kun pyydetään 4 tai 5- vuotissynttäreille. Toki sukulaislasten ja muiden tosi läheisten synttäreille mennään mielellään mutta ne vähän vieraammat.. Itse en ainakaan pyytäisi vielä voin pienenä

Vierailija
2/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita lapsineen, 5-vuotiaana pelkkiä lapsen kavereita. 5-vuotiaana on tullut monilta päiväkotikavereilta kutsuja lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse emme ole järjestäneet kaverisynttäreitä... synttäreillä ollut vain isovanhemmat, kummit, ja ehkä naapureita..

Nyt kevään aikana on tullut ensimmäiset kutsut lapselle tarhasta synttäreille.... muutamassa on sitten ollutkin

Itse ajattelin, että sitten koulussa voi järjestää sellaisia

Vierailija
4/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ekat lastenkutsut tiedossa kun lapsi täyttää syksyllä 6.v

Vierailija
5/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaat ovat vielä pitäneet kotona, mutta sitä vanhemmat ovat menneet esim. Raxiin syömään, elokuviin ja shoppailemaan tai piknikille.

Vierailija
6/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole hauskaa. Ehdottomasti vasta sitten kaverisynttärit kun lapsi voi mennä sinne yksin.

Vierailija
7/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilla lapsilla voi mielestäni pitää ihan sukusynttäreitä vielä tai kutsua muutamia samaan aikaan vanhempiensa kanssa.

Vierailija
8/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 5-6 v ikäisenä on odotustunnelmat kuumimmillaan...