Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pidätkö ultramaskuliinisista miehistä?

Vierailija
22.03.2021 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskia käyttävät miehet ovat ultramaskuliinisia testosteronia uhkuvia alfauroksia.

Vierailija
2/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pumpatuista laatikkoleuista. Tykkään pitkähiuksisista, kapeakasvoisista, hoikista ja timmeistä rokkipojista. Surffaritkin on kelvannu ja elämänahdistamat älyköt sekä reppureissaavat nuuskamuikkuset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan.

Vierailija
4/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ei vetoa ulkonäkö eikä persoonakaan, en koe että minulla on äärimaskuliinisen miehen kanssa oikein mitään yhteistä.

Vierailija
5/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ultra, mutta maskuliinisista miehistä kyllä, eli pitkä vähän lihaksia, ei läskiä, eli tykkää jossain määrin urheilla tai pitää ittensä kuosissa ja osaa rakentaa ja rempata, sekä toki rakastaa naistaan ja perhettään ja on uskollinen :) 

Vierailija
6/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisista kyllä, mutta nuo kuvan tyypit on jo vähän liikaa. Silleen sopivan lihaksikas on hyvä.

Vierailija
7/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Riippuu myös mitä pitää maskuliinisena. En pidä salilla pumppaavaa ärjyvää ukkelia yhtään maskuliinisena. Rehellinen, luotettava ja oikeudenmukainen mies on miehekäs oli minkä kokoinen tahansa.

Vierailija
8/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni mies mutta vastaan että haluaisin varastaa tuon naisen islantilaisen kainalosta.

Vierailija
9/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä äärityypeistä. Aloituksen esimerkit menevät luonnonoikkuosastoon ja ovat reilusti yli kaksimetrisiä. Bodarikroppa ei mielestäni ole ihanteellinen tavallisen pituisellakaan miehellä.

Vierailija
10/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on ihan friikkejä. Olisi tuo ulkonäkö pikemminkin este. Ihan normaali mies, kiitos, eikä dadbod haittaa. Tärkeää että on henkisesti hyvinvoiva, rehellinen ja osaa kommunikoida. Nää ulkonäköjutut on ihan diipadaapaa.

Vierailija
11/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että totta kai, mutta nuo kuvat mitä esitit eivät todellakaan vastaa käsitystäni maskuliinisuudesta.

Minusta maskuliininen mies:

-185-195 cm, erottuvat rintalihakset ja leveä selkä, ei läskiä mutta ei myöskään sixpäckiä

-Penis pysyy kovana monta tuntia, ei ole kastroinut itseään kuville tumputuksella vaan pysty tuottamaan nautintoa minulle kovalla penikselle vaikka tuntikausia, tai sitten sormilla ja kielellä

-Ottaa elämässä härkää sarvista ja tekee sitä, mitä haluaa itse saavuttaa

-huolehtii ja välittää lapsista ja heikommistaan kuten kehitysvammaisista ja kehitysmaissa asuvista, lapsirakas ja näyttää hyvää esimerkkiä lapsille ja laittaa heidät etusijalle. Tämä ehkä kaikista tärkein maskuliinisuuden kriteeri.

Ehkä pidän maskuliinista yleispositiivusena sanana, joka kuvaa henkilökohtaista miesmakuani. Esitettyjä kuvia sanoisin goljateiksi.

Vierailija
12/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Varsinkin kun olen itse aika pienikokoinen niin liian isot miehet ovat minusta lähinnä pelottavia ja tunnen musertuvani sellaisen rinnalla.

Oma ihannemieheni on sellainen korkeintaan keskikokoinen laihanjäntevä (sellainen juoksijatyyppi) mies. Tulee siitä aina ne ajatukset siitä miten sellainen jaksaa ja jaksaa...

Vierailija
13/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu edes avaamaan linkkejä. Omalla puolisollani on täydellinen kroppa: luonnostaan leveät hartiat ja selkeästi lantiota leveämpi rintakehä. Pieni iskämaha.

Vierailija
14/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä suuri koko tee miehestä maskuliinista. 

Pidän itse hoikahkoista ja jopa honteloista miehistä, varsinkin jos on urheilullinen. Mutta mielenkiintoni kohdistuu aina eniten siihen, mitä pään sisässä pyörii joten urheilullisuus ei ole mulle todellakaan mikään vaatimus. Ainoastaan esteettinen seikka. 

Mies on tarpeeksi miehekäs kun ei ole nainen. 

Vierailija
15/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin esimerkkikuvat.

Ekstra-isokokoiset/raamiset miehet ovat ok, koen ehkä vähän uhkaavuutta koska ovat niin isoja, mutta en siis poissulje, mieluummin isompikokoinen kuin hyvin pienikokoinen mies fyysisen ihastumisen puolesta. Toisaalta jos elin on myös ekstra-large, niin se on ongelmallista ja seksi ei onnistuisi. Mutta nämähän asiat eivät välttämättä käy käsi kädessä yhteen. 

Kuvissa katsoin myös silmiin, hain millainen katse, onko lämpöä. Henkisesti lempeästi vahva, ystävällinen ihanuus ja luotettavuus, suojelevuus,  sellainen on parasta miehekkyyttä minulle. 

Näistä kuvien miehistä ei mitään käsitystä, millaisia ovat. Ulkonäön puolesta ei poissuljentaa, joskin koen fyysisesti sytyttävänä enemmän ei-huippu-lihaksikkaat miehet mutta kuitenkin jonkin verran urheilulliset miehet. 

Vierailija
16/16 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä fyysisen sytyttävyyden osalta: 

jos elin on ekstra-large, se ei ole sytyttävää _minulle_. Olisin lähes paniikissa. :D

Hehe. Mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän