Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittikorona vie huonompaan kuntoon nopeammin ja tuhoaa keuhkot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa sairaalaan päätyy nuorempia koronapotilaita kuin vuosi sitten. Lisäksi monella on laajoja keuhkovaurioita

Vierailija
2/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kiinan kommunistinen puolue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei aina. Meillä sairasti minä ja mies hiljattain sen ja oli molemmilla alle viikon lievä tauti. Ei kumpikaan edes sairaslomaan tarvinnut, istumatyö etänä sujui taudista huolimatta.

Vierailija
4/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei aina. Meillä sairasti minä ja mies hiljattain sen ja oli molemmilla alle viikon lievä tauti. Ei kumpikaan edes sairaslomaan tarvinnut, istumatyö etänä sujui taudista huolimatta.

Hienoa, ja mulla työkaverin kuusikymppinen mies kuoli todella nopeasti.

Vierailija
5/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kiinan kommunistinen puolue.

On muuten Kiina, joka vaatii sitä digitaalista koronapassia kaikkialle maailmassa. Walmart tekee niitä Usassa, Suomessa Sitra pyrkii liittämään ihmisten rokotetiedot maksukortteihin. Ettei vaan sitten joku päivä oltaisi siinä tilanteessa, että jos et ole rokotettu, maksukorttikaan ei toimi.

Vierailija
6/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lista maailman tappavimmista tartuntataudeista, jopa joku Hiv menee covid-19 edelle. Ja lähteenä jopa WHO.

https://gab.com/anonpatriotq/posts/105933526237581999

Selviytymisaste alle 70:llä on 99,97 %. Sitä vanhemmillä 99,95 %.

Vierailija
7/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, korona tulee ja tappaa.

Vierailija
8/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelläkin oli, että nyt enemmän työikäisiä sairaalassa.

Tuo vertaus hiviin todella huono. Köyhissä maissa eniten ja siellä ei saa hoitoa. Ja leviää täysin eri tavalla. Kunpa koronakin leviäisi niinkuin hiv. Olisi helppo välttää.

Vierailija
9/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisempi tuhota keuhkot koronalla kuin tupakalla. Säästyypähän nekin rahat

Vierailija
10/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pitkä korona? Sehän ei ole ollenkaan harvinainen ja riski sairauden jatkumiseen on yhtä lailla myös lieväoireisilla.

Älä levitä koronaa. Minä en ainakaan halua sitä.

Vierailija
11/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivakaapa niitä tietoja jostain luotettavammasta lähteestä kuin IS:t. Jos ette ole huomanneet, niin vasemmistoliberaali media vahvistaa tätä koronanarratiivia. Kannattaa tutustua, miten UK muutenkin toimii tänä päivänä. Johnson kannatti Trumpia, mutta kun Trump hävisi, niin nyt Englantia ohjaakin...

Kääntää Ilta-Sanomien uutiset toisin päin, niin aletaan olla vähän lähempänä totuutta. Keskitetty uutisointi ei ole koskaa ollut hyvä juttu sananvapauden kannalta.

Voi saatana tuon teidän narratiivinne kanssa.

Tavallaan aika liikuttavaa, kun on opittu ihan uusi sana ja nyt innoissaan käytetään sitä. Lammas alkaa vissiin näissäkin piireissä ollan vähän passé.

Voisivat tämän narratiivinsa kanssa käydä ihan vaikka tuossa lahden eteläpuolella. Voisi alkaa ääni kellossa muuttua.

Nehän uskoo että rokotteet aiheuttaa ruuhkan sairaaloissa Virossa. Olen tänään lukenut ainakin kahdesta ketjusta tästä.

Kiesus sentään 🤦🏻‍♀️

Vierailija
12/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kasi työkaveria kuoli koronaan ja siskon mies. Ja kälyn kaima. Kaikki perusterveitä alle 40 vuotiaita.

Vierailija
13/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen monisairas?

Vierailija
14/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen monisairas?

Älä jaksa. Sä voit yrittää tuudittautua tohon ”vaan läskit sairastuu” -mantraasi, mutta myös normaalipainoiset ja perusterveet ovat brittimuunnoksen mukana sairastuneet useammin vakavasti.

Vierailija
15/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syynä rokote vai korona? Enää ei voi tietää.

Vierailija
16/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on lista maailman tappavimmista tartuntataudeista, jopa joku Hiv menee covid-19 edelle. Ja lähteenä jopa WHO.

https://gab.com/anonpatriotq/posts/105933526237581999

Selviytymisaste alle 70:llä on 99,97 %. Sitä vanhemmillä 99,95 %.

Koronaan kuolleistakin suurin osa valmiiksi saat tohoidossa. Tämä on tosiasia.

Vierailija
17/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Miten se, että Irmeli 88v. on saanut rokotteen aiheuttaa sen, että Irmelin rokottamaton lapsenlapsi 33v. joutuu sairaalaan? Korona kun leviää tällä hetkellä alle 50-vuotiaiden keskuudessa eikä heistä ole rokotettu kuin ani harva.

Vierailija
18/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vatupassi voi ihminen olla.

Tämähän on sangen yksinkertainen asia tutkia. Tai oikeastaan sen voi jo todeta siitä, että sairaalahoidossa on tällä hetkellä entistä enemmän työikäisiä. Työikäisistä vain hyvin pieni osa on rokotettu.

Riittääkö päättelykykysi vetämään tästä johtopäätöksen?

Vierailija
19/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika pullukoita oli monet mielenosoittajista

Vierailija
20/30 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalisia sairaalapotilaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi