Olen menettänyt toivoni siitä, että kesä olisi yhtään sen parempi
Siis mä en jaksa. Niin vaikea kuvitella, että tilanne paranisi merkittävästi parissa kuukaudessa. Sairaalapaikat ovat nyt jo kovemmassa käytössä kuin koskaan.
Pääsisi edes joskus sinne salille ja ravintolaan. En kestä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että ainakin viisi vuotta tätä pitää vielä jaksaa, halusi tai ei.
Joo viis vuotta ainakin voisi vielä,sulkea kaiken, tehdä etää, pidättäytyä ihmissuhteista, maksaa yrityksille tuet ansionmenetyksistä. Sanoisin pikemmin viisiKYMMENTÄ vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh, sali ja ravintola tai mä kuolen. Voi luoja näitä kermaperseitä.
Aika monen leipä tulee noista. Ei pelkästään yrittäjän, vaan varmaan triplamäärä palkallisia.
En voi käsittää tätä perisuomalaista mentaliteettia, että elämän on ihanaa silloin kun siinä ei ole iloa...
Ei kai tässä yrittäjistä/työntekijöistä ollut kyse vaan siitä ettei pääse salille/ravintolaan asiakkaana. Pienet on murheet, jos näihin maailma kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tässä on? En minä ainakaan tarvitse mitään ravintoloita ja saahan niistä sapuskaa mukaan, jos välttämättä haluaa. Urheilla voi miljoonalla tavalla muutenkin kuin kuntosalilla, sekään ei ole siis millään tavoin ongelma.
Mielestäni on mukavaa olla kotona ja oman perheen kanssa, töissä käyn normaaliin tapaan, samoin kaupoissa. Ainoa poikkeava juttu on maski ja sekään ei ole ongelma.
No kiva että juuri sinulla menee tosi hyvin. Nyt kun vielä tajuaisit, että kaikilla ei ole samat olosuhteet ja halut kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen leipä tulee noista. Ei pelkästään yrittäjän, vaan varmaan triplamäärä palkallisia.
En voi käsittää tätä perisuomalaista mentaliteettia, että elämän on ihanaa silloin kun siinä ei ole iloa...
Ei kai tässä yrittäjistä/työntekijöistä ollut kyse vaan siitä ettei pääse salille/ravintolaan asiakkaana. Pienet on murheet, jos näihin maailma kaatuu.
No näin juuri. Kyllä mä yrittäjien murheet ymmärrän, mutta en aloittajan ”ongelmaa”, no ehkä hän saa joskus oikeitakin sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjyys on riskien ottamista, ei vain hymyä ja hyvää tuulta. Elämä ON ihanaa, myös nyt. Revi siitä. :)
Mahtaako olla vielä kesällä 22 mikään lähelläkään normaalia. Rajoitusten kanssa sählätään oikein urakalla, eikä niistä näytä olevan mitään hyötyä. Samalla miettii miten helpolla olisi päästy, jos syksyllä ei olisi avattu lentokenttiä ja rajoja
tää kestää ainaki sen 10 vuotta, ainak u valon pilkettä on näkyvissä
iskee uus mutaatio jostain muualta ja homma
alkaa alkusta.. huoh
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla vielä kesällä 22 mikään lähelläkään normaalia. Rajoitusten kanssa sählätään oikein urakalla, eikä niistä näytä olevan mitään hyötyä. Samalla miettii miten helpolla olisi päästy, jos syksyllä ei olisi avattu lentokenttiä ja rajoja
Rajoitukset kestävät ainakin 4 vuotta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjyys on riskien ottamista, ei vain hymyä ja hyvää tuulta. Elämä ON ihanaa, myös nyt. Revi siitä. :)
Toivottavasti iskee sullekkin joku ikävä juttu sun elänässi niin muut voivat naureskella. Ällötät minua suuresti, en itse ole yrittäjä mutta ei tulisi mieleenkään naureskella muiden kustannuksella. Varsinainen kuspää.
Rikkaatkin pääsee maistamaan sitä miltä tuntuu kun ei voi matkustaa, käydä ravintolassa, käydä harrastuksissa esim. Salilla tai konserteissa. Köyhille ei nämä tunnu missään kun ei ole ennenkään voinut tehdä rahanpuutteen takia mitään, jopa helpottaa kun ei tarvitse selitellä miksi ei tuu, tee ja mee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, ettei voi harmittaa työntekijöiden, yrittäjien ja asiakkaiden puolesta, vaan voi olla vain yksi harmin aihe?
Ärsyttää, kun en tänäkään kesänä pääse bikinikuntoon. Ja turha sanoa että voi muuten kuntoilla...No ei voi pienessä kerrostaloasunnossa olla mitään kotisalia jolla oikeasti pystyisi treenaamaan. Tästä ajasta tykkää vaan mokkapaloja leipovat kotiäitylit jotka nyt saa vahtia etätöissä olevaa ukkoaan ihan siitä vierestä eikä se pääse enää flirttaamaan työkavereidenkaan kanssa, pikkujouluista puhumattakaan.
Korona häviää kesällä, kuten kävi viime vuonnakin. Syksyllä se tuodaan taas maahan koronalennoilla, kuten viime vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ainakaan parane tilanne tästä. Arviot on että kesällä kuolee 2000-6500 henkeä päivittäin.
Se olisi hyvä juttu. Mitä nopeammin kuolette sitä nopeammin tämä on ohi.
Miksi rajoittamisesta ikinä luovuttaisiin? Flunssakausi on joka vuosi, loppusyksystä alkukevääseen. Siinä mielessä rajoittamisesta pitäisi tulla pysyvää; ik. Varmuuden vuoksi, tiedättehän.
Vierailija kirjoitti:
Korona häviää kesällä, kuten kävi viime vuonnakin. Syksyllä se tuodaan taas maahan koronalennoilla, kuten viime vuonnakin.
Tää on kyllä ihme kuvio. Aina kun löytyy uusi mutaatio, niin hirveällä kiireellä alkavat mutaatiopaikasta turistilennot Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että ainakin viisi vuotta tätä pitää vielä jaksaa, halusi tai ei.
Joo viis vuotta ainakin voisi vielä,sulkea kaiken, tehdä etää, pidättäytyä ihmissuhteista, maksaa yrityksille tuet ansionmenetyksistä. Sanoisin pikemmin viisiKYMMENTÄ vuotta.
Kun pidetään kunnolla etäisyyttä, kuollaan sukupuuttoon 50 vuodessa. :D
En ymmärrä miten tämä ei aivan kohta päättyisi. Lehdet kirjoittaa, että kaikki halukkaat on rokotettu heinäkuun alkuun mennessä.
Sanottiinko tuossa että ei aioita noudattaa rajoituksia?? Mitä sä oikein horiset?