Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt toivoni siitä, että kesä olisi yhtään sen parempi

Vierailija
22.03.2021 |

Siis mä en jaksa. Niin vaikea kuvitella, että tilanne paranisi merkittävästi parissa kuukaudessa. Sairaalapaikat ovat nyt jo kovemmassa käytössä kuin koskaan.

Pääsisi edes joskus sinne salille ja ravintolaan. En kestä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut henkisesti todella tärkeää saada taas kesällä olla vähän vapaammin. Pahoin pelkään, että ihmiset eivät jaksa toista synkkää talvea, jos kesä menee ulkonaliikkumiskieltojen ja ravintolasulkujen kanssa eläessä. Ihmiset alkavat uupumaan ja moni masentuu ja menettää työ/opiskelukykynsä. Turhaa toivoa on annettu jo liian monta kertaa.

No saat sinä olla ihan vapaasti, Jos haluat koronan ja kuoleman niin anna mennä vain. Ei tule ikävä sinua.

Sanottiinko tuossa että ei aioita noudattaa rajoituksia?? Mitä sä oikein horiset?

Vierailija
22/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että ainakin viisi vuotta tätä pitää vielä jaksaa, halusi tai ei.

Joo viis vuotta ainakin voisi vielä,sulkea kaiken, tehdä etää, pidättäytyä ihmissuhteista, maksaa yrityksille tuet ansionmenetyksistä. Sanoisin pikemmin viisiKYMMENTÄ vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh, sali ja ravintola tai mä kuolen. Voi luoja näitä kermaperseitä.

Aika monen leipä tulee noista. Ei pelkästään yrittäjän, vaan varmaan triplamäärä palkallisia. 

En voi käsittää tätä perisuomalaista mentaliteettia, että elämän on ihanaa silloin kun siinä ei ole iloa... 

Ei kai tässä yrittäjistä/työntekijöistä ollut kyse vaan siitä ettei pääse salille/ravintolaan asiakkaana. Pienet on murheet, jos näihin maailma kaatuu.

Vierailija
24/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tässä on? En minä ainakaan tarvitse mitään ravintoloita ja saahan niistä sapuskaa mukaan, jos välttämättä haluaa. Urheilla voi miljoonalla tavalla muutenkin kuin kuntosalilla, sekään ei ole siis millään tavoin ongelma.

Mielestäni on mukavaa olla kotona ja oman perheen kanssa, töissä käyn normaaliin tapaan, samoin kaupoissa. Ainoa poikkeava juttu on maski ja sekään ei ole ongelma.

No kiva että juuri sinulla menee tosi hyvin. Nyt kun vielä tajuaisit, että kaikilla ei ole samat olosuhteet ja halut kuin sinulla.

Vierailija
25/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen leipä tulee noista. Ei pelkästään yrittäjän, vaan varmaan triplamäärä palkallisia. 

En voi käsittää tätä perisuomalaista mentaliteettia, että elämän on ihanaa silloin kun siinä ei ole iloa... 

Ei kai tässä yrittäjistä/työntekijöistä ollut kyse vaan siitä ettei pääse salille/ravintolaan asiakkaana. Pienet on murheet, jos näihin maailma kaatuu.

No näin juuri. Kyllä mä yrittäjien murheet ymmärrän, mutta en aloittajan ”ongelmaa”, no ehkä hän saa joskus oikeitakin sellaisia.

Vierailija
26/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjyys on riskien ottamista, ei vain hymyä ja hyvää tuulta. Elämä ON ihanaa, myös nyt. Revi siitä. :)

Vierailija
27/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla vielä kesällä 22 mikään lähelläkään normaalia. Rajoitusten kanssa sählätään oikein urakalla, eikä niistä näytä olevan mitään hyötyä. Samalla miettii miten helpolla olisi päästy, jos syksyllä ei olisi avattu lentokenttiä ja rajoja

Vierailija
28/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100/5

Vierailija
29/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kestää ainaki sen 10 vuotta, ainak u valon pilkettä on näkyvissä

iskee uus mutaatio jostain muualta ja homma

alkaa alkusta.. huoh

Vierailija
30/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla vielä kesällä 22 mikään lähelläkään normaalia. Rajoitusten kanssa sählätään oikein urakalla, eikä niistä näytä olevan mitään hyötyä. Samalla miettii miten helpolla olisi päästy, jos syksyllä ei olisi avattu lentokenttiä ja rajoja

Rajoitukset kestävät ainakin 4 vuotta vielä.

Vierailija
31/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjyys on riskien ottamista, ei vain hymyä ja hyvää tuulta. Elämä ON ihanaa, myös nyt. Revi siitä. :)

Toivottavasti iskee sullekkin joku ikävä juttu sun elänässi niin muut voivat naureskella. Ällötät minua suuresti, en itse ole yrittäjä mutta ei tulisi mieleenkään naureskella muiden kustannuksella. Varsinainen kuspää.

Vierailija
32/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaatkin pääsee maistamaan sitä miltä tuntuu kun ei voi matkustaa, käydä ravintolassa, käydä harrastuksissa esim. Salilla tai konserteissa. Köyhille ei nämä tunnu missään kun ei ole ennenkään voinut tehdä rahanpuutteen takia mitään, jopa helpottaa kun ei tarvitse selitellä miksi ei tuu, tee ja mee.

Vierailija
33/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, ettei voi harmittaa työntekijöiden, yrittäjien ja asiakkaiden puolesta, vaan voi olla vain yksi harmin aihe?

Vierailija
34/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun en tänäkään kesänä pääse bikinikuntoon. Ja turha sanoa että voi muuten kuntoilla...No ei voi pienessä kerrostaloasunnossa olla mitään kotisalia jolla oikeasti pystyisi treenaamaan. Tästä ajasta tykkää vaan mokkapaloja leipovat kotiäitylit jotka nyt saa vahtia etätöissä olevaa ukkoaan ihan siitä vierestä eikä se pääse enää flirttaamaan työkavereidenkaan kanssa, pikkujouluista puhumattakaan. 

Vierailija
35/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona häviää kesällä, kuten kävi viime vuonnakin. Syksyllä se tuodaan taas maahan koronalennoilla, kuten viime vuonnakin.

Vierailija
36/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ainakaan parane tilanne tästä. Arviot on että kesällä kuolee 2000-6500 henkeä päivittäin.

Se olisi hyvä juttu. Mitä nopeammin kuolette sitä nopeammin tämä on ohi.

Vierailija
37/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rajoittamisesta ikinä luovuttaisiin? Flunssakausi on joka vuosi, loppusyksystä alkukevääseen. Siinä mielessä rajoittamisesta pitäisi tulla pysyvää; ik. Varmuuden vuoksi, tiedättehän.

Vierailija
38/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona häviää kesällä, kuten kävi viime vuonnakin. Syksyllä se tuodaan taas maahan koronalennoilla, kuten viime vuonnakin.

Tää on kyllä ihme kuvio. Aina kun löytyy uusi mutaatio, niin hirveällä kiireellä alkavat mutaatiopaikasta turistilennot Suomeen

Vierailija
39/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että ainakin viisi vuotta tätä pitää vielä jaksaa, halusi tai ei.

Joo viis vuotta ainakin voisi vielä,sulkea kaiken, tehdä etää, pidättäytyä ihmissuhteista, maksaa yrityksille tuet ansionmenetyksistä. Sanoisin pikemmin viisiKYMMENTÄ vuotta.

Kun pidetään kunnolla etäisyyttä, kuollaan sukupuuttoon 50 vuodessa. :D

Vierailija
40/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä ei aivan kohta päättyisi. Lehdet kirjoittaa, että kaikki halukkaat on rokotettu heinäkuun alkuun mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi