IS: Etäopetus ei jatku
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007875338.html
"Vasemmistoliiton Paavo Arhinmäki: Hallitus on jo linjannut, että koulusulkua ei enää jatketa kolmen viikon täyssulun jälkeen ala- tai yläasteen eikä lukion puolella."
Voisiko Paavo myös kertoa, miten sinne kouluun lapset ja nuoret kulkevat, jos bussien matkustajamääriä rajoitetaan?
Kommentit (43)
Huvitti tänään kun kävin aamupäivällä lenkillä kun toista kymmentä lasta temus samassa lumikasassa. Etäkoulutehtävä?
Juuri kun saatiin ne tautitapausten määrä tasaantumaan. Ilmeisesti halutaan Viron kanssa samaan tilanteeseen.
Meidän lapsilla jatkuu. Teimme päätöksen itse.
En ihan nyt tajua tätä. Liikkumista pitää rajoittaa mutta reilu puoli tuntia jokeribussissa aamuisin ja iltapäivisin on ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
No onko se vanhemmilta suuri vaiva kuljettaa?
Hyvä että lähikoulu palaa, meillä kuukki on jo aivan kyllästynyt etäilyyn.
Asun Vantaalla, toinen lapsista on ammattikoulussa Helsingissä noin 17 km päässä, toinen lapsista 5 km päässä peruskoulussa ihan toisessa suunnassa. Minä teen etätöitä ja olen kokouksissa käytännössä koko päivän, miten muka hoitaisin kuljetukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Vantaalla, toinen lapsista on ammattikoulussa Helsingissä noin 17 km päässä, toinen lapsista 5 km päässä peruskoulussa ihan toisessa suunnassa. Minä teen etätöitä ja olen kokouksissa käytännössä koko päivän, miten muka hoitaisin kuljetukset?
Sorry, huomasin vasta että olet Jyväskylästä? Hieman erilaiset välimatkat täällä pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun saatiin ne tautitapausten määrä tasaantumaan. Ilmeisesti halutaan Viron kanssa samaan tilanteeseen.
Mitä? Missä? Ei Suomessa näin oo tapahtunut.
Jengi juoksee rätti naamalla ja tauti jyllää. Kyllä, tästä kaikesta on ollut hitosti apua. In my assss....
Korona kas leviää just nyt nuorisossa
Maskinpelkääjälampaat riehuu mielenosoituksissa ja levittää koronaa busseissa maakuntiin
Ulkona liikkumista ei sallita mutta kouluun pitää tunkea teinit? Päätöntä menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä Woltin äijä kuskaa lapst.
tilaa aamulla lounas ja illalla pitsat
samalla Wolt tuo ja vie lapset
Ethän ole rasisti..asutko puotilassa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona liikkumista ei sallita mutta kouluun pitää tunkea teinit? Päätöntä menoa
Niin. Aikuiset ei saa tavata juuri ketään, mutta mukulat saa juosta miten huvittaa. Järkevämpää olisi mennä psykiatriseen hoitoon yskänpelon kanssa ja se ei tällä kertaa ole kansa vaan päättäjät.
Vierailija kirjoitti:
En ihan nyt tajua tätä. Liikkumista pitää rajoittaa mutta reilu puoli tuntia jokeribussissa aamuisin ja iltapäivisin on ihan ok?
Kompastuvat pian omaan huijaukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että teidän lähikoulu paloi. Nyt joudut sitten sinäkin kuljettamaan kuukkisi kauemmaksi.
Höh. Meillä yhtenäiskoulussa on ollut niin mukavaa kun yläaste on ollut etänä. Alakoululaiset ovat rauhassa saaneet käyttää koko koulua ja mekin olemme 2. lk:n kanssa päästy kunnolla käyttämään kässä- ja kuvisluokkia kun niitä ei juuri kukaan nyt käytä. On ollut ihanan hiljaista ja kukaan ei kiroile koko ajan!
Ei edes yllätä että päättäjillä menee kaikki päätökset ristiin.
Rajat auki ja liikkumista rajoitetaan.
Liikkumista rajoitetaan (ehkä ulonaliikkumiskielto), silti kouluun mutta millä.
On muuten paree ettei niissä kouluissa sitten harrasteta sitä urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Kuljettaa?
Lentääkö pitäis lapsi selässä?
Ei oo autoa, joka on ilmeisesti joku välttämätön ja itsestään selvä asia monille.
Ei meille.
No koululainen tuo kotiin keuhkosi tuhoavan taudin ja onko kivaa sitten kellään? Näin varmistetaan että ravintolat on kesäkuussakin kiinni