Tiedätkö ihmistyypin, joka kieltäytyy tajuamasta vihjettä?
Esim. Vastailet lyhyesti ja lopulta töksähdellen kun he puhuvat koko ajan. Pahin on kun toinen ei edes puhu koko ajan, vaan aina alkaa uusi lausahdus puolen minuutin päästä edellisestä. Ei lopeta, ennenkuin sanot, että en ole nyt juttutuulella! Tai poksauttelee purkkapalloja eikä lopeta, ennenkuin sanoo että tuo ärsyttää aika lailla. Varmasti siis ymmärtää, koska äly on normaali, mutta pakottaa sanomaan ääneen mitä toivoo, koska ei välitä olla miellyttävä ihminen muuten.
Kommentit (32)
No uutisissa lauantaina 400 hlöä oli mielenosoituksessa joille on vihjettä koronasta toitotettu pikkuisen yli vuoden, mutta nämä sankarit eivät ole tajunneet vihjettä. ERITTÄIN SURULLISTA!
Minä en tajua yleensä vihjeitä ollenkaan, vaan haluan, että asioista puhutaan suoraan. No, on tässä tietysti vivahde-eroja ja tilanteet vaihtelevat, mutta yleisellä tasolla en vihjeitä tajua.
Oon niin onnellinen kun ei tartte enää suomalaisten kanssa olla tekemisissä. Ihan sekopää porukka vailla ihmisuhdetaitoja ja itsekkäitä sen lisäksi!
Eivät kaikki ole sosiaalisesti taitavia.
Jotkut ovat suorastaan sokeita ap:n kuvaamille vihjeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei välitä olla miellyttävä ihminen? Onko sinulla persoonallisuushäiriö itselläsi? Kuulostat keskenkasvuiselta tytöltä jolla on juuri alkaneet menkat.
Annoit sitten naisvihakommentin. Yrität vaientaa väittämällä että menkkojen ansiosta on huonompi ihminen. Jos joku on mulgvisti ei voi menkkoja (lue: naiseutta) syyttää.
Ei tässä ole mistään naisvihasta kysymys. Jos aikuinen ihminen ei osaa sano suoraan tai keskustella rakentavasti ja jopa ohjata itse keskustelua johonkin mukavampaan suuntaan, niin kaikki ei ole aivoissa kunnossa. Jos menkkojakaan ei kestä niin se ei ole normaalia. Kunnon kurkutus auttaa syvälle. Tuliko selväksi vai lyönkö?!
Ei ole kysymys menkkojen kestämisestä vaan siitä että nostit ap:n typeryyden syyksi menkat ja teinityttöyden, eli pyrit loukkaamaan henkilökohtaisilla sukupuoleen liittyvillä ominaisuuksilla. Kuten on vuosikymmenet tehty haluttaessa vaientaa ja vähätellä jotakin.
Opettele ap kommunikoimaan. Elämäsi helpottuu eikä muidenkaan tarvii miettiä, että mikähän tuota hiekkapinppiä taas vaivaa.
Mä en tajua vihjeitä enkä huomaa mitään, mikä jätetään sanomatta. Varsinkin nuorempana olin itse täysin avoin/aito, ja luulin muidenkin olevan. Nykyisin luulen joskus huomaavani, että tästä pitäisi nyt päätellä jotain. Päätelmäni menevät oikeastaan aina pieleen. Koittakaa te sosiaaliset taiturit ottaa huomioon, että meitä heikkolahjaisempia oikeasti on, emmekä ole tahallamme tylyjä! (Muuten olen fiksu ihminen ja hoidan omat hommani.)
Tiedän ainakin ihmistyypin joka olettaa muiden lukevan ajatuksia ja suuttuu jos näin ei tapahdu.
Et voi vaikuttaa tai kontrolloida muita. Ainoastaan itseäsi.
Mannerheim sanoi että mies joka ei ymmärrä rivien välejä ei ymmärrä asioita vaikka ne hänelle tolkutettaisiin sitten.
Minulla on tuttavapiirissä eräs vihjailija. Vielä ärsyttävämpää kuin vihjailu, on se, että hän ottaa lähes kaikki sanomiseni jonain vihjailuna, kun minä vain ajattelen ääneen. Joudun siis varomaan sanojani hänen seurassaan, jotta en tietämättäni "antaisi käskyjä" hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mannerheim sanoi että mies joka ei ymmärrä rivien välejä ei ymmärrä asioita vaikka ne hänelle tolkutettaisiin sitten.
Miksi jotkut tuputtavat? Kuvittelevatko juuri he olevansa keskiössä ja oikeassa asiassa jossa mitä ilmeisimmin on kaksi ihmistä.
Ei se usko, he angstaavat. Huvittavaa ja outoa.
Joo ja se että kyllähän se pitää kestää toisen ihmisen elämisen äänet ja myös ne juttelut. Ap kuulostaa turhaantuneelta narsistilta.