Desenio julisteet sisustuksessa. Onko joku tilannut?
Monet influensserit näitä mainostaa. Onko millaisia, printtijälki, entä värit? Näyttääkö kotona yhtä hyviltä kuin mainoskuvissa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Rimpula kehykset mielestäni, mutta minulla on vaan 1 iso taulu. Mistä saisi parempaa kehystä noihin?
Granitista ainakin saa isojakin kehyksiä kohtuuhintaan. Ainakin mustia ja puunvärisiä.
Samaa massaa, eihän siinä jos ei ole varaa eikä silmää.
Ai nekö on nyt joku "juttu"? Mun teini tilasi sieltä jo joku vuosi sitten julisteita.
Mulla on epäilys, että nämä näyttävät hyviltä kaukaa katsottuina ja valmiiksi mietittyinä usean julisteen kokonaisuuksina. Muuten ehkä ei?
Minulla on juliste, missä on kaunis nainen rinnat paljaana, kuten naisella kuuluu. Nautin siitä suuresti.
Jos nyt jotain julisteita seinilleni laittaisin, niin itse ottamistani kuvista ne teettäisin. Myös tapetit olisi kiva suunnitella itse. Löytyisiköhän joku firma, joka tapettipaperille tulostaisi?
Torissa näköjään jengi myy muutamalla eurolla näitä. Kalleimmat 10-15e.
Tulostusjälki on ollut ihan kotiprintteritasoa. Plussaa valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa massaa, eihän siinä jos ei ole varaa eikä silmää.
No ei kaikilla ole. Mitä pitäisi sitten seinille laittaa? Vanhoja sanomalehtiä?
Tilasin innolla kun näyttivät niin hyviltä, mutta petyin kun julisteet tulivat.
Eivät ole värintoistoltaan hyviä, kuvat on haaleita. Palautus pitää maksaa itse ja tämä varmaan vähentää palautusten määrää, vaikka asiakas ei olisi tyytyväinen tuotteisiin ja haluaisikin palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin innolla kun näyttivät niin hyviltä, mutta petyin kun julisteet tulivat.
Eivät ole värintoistoltaan hyviä, kuvat on haaleita. Palautus pitää maksaa itse ja tämä varmaan vähentää palautusten määrää, vaikka asiakas ei olisi tyytyväinen tuotteisiin ja haluaisikin palauttaa.
YouTubessa on ainakin yksi arvosteluvideo, jolla esitellään printtijälkeä. Löysin sen tämän ketjun tekemisen jälkeen ja täytyy sanoa, ettei ihan vakuuta. Aika pitkälti samaa, mitä moni on ketjuun kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotain julisteita seinilleni laittaisin, niin itse ottamistani kuvista ne teettäisin. Myös tapetit olisi kiva suunnitella itse. Löytyisiköhän joku firma, joka tapettipaperille tulostaisi?
Teetin kerran omista kuvista valokuvausliikkeessä printtejä ja täytyy sanoa, ettei tullut hyviä. Jälki tosi pikselöitynyttä ja kaikki tummat värit pamahti mustiksi. Printtien värit ei myöskään vastanneet värejä ruudulla. Oli iso pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskaa, massojen "uniikkisisustusta".
Sä varmaan luulet seinälläsi roikkuvaa Mona Lisaa aidoksi.
Mites Samuli Heimonen jne.? Et tuntene kuin kliseet.
Voisitko yrittää olla vielä teennäisempi? xDD
Jotain ylihintaisia tusina julisteita seinille. Ei kiitos.
onko ne just niitä "love live long road there were will there road "yms
Kävin mielenkiinnosta katsomassa ja kyllä huomaa, että on influenssaajien "tyyliä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetin kerran omista kuvista valokuvausliikkeessä printtejä ja täytyy sanoa, ettei tullut hyviä. Jälki tosi pikselöitynyttä ja kaikki tummat värit pamahti mustiksi. Printtien värit ei myöskään vastanneet värejä ruudulla. Oli iso pettymys.
Valokuvausliikkeessä... lol. Oliko joku painotalo liian kallis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvausliikkeessä... lol. Oliko joku painotalo liian kallis?
Täh? Siis ihan itselleni teetin yhdet kappaleet. En tiedä tekeekö painotalot yksittäisille kuluttaja-asiakkaille? Saa kyllä vinkata niitäkin, jos jälki olisi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
onko ne just niitä "love live long road there were will there road "yms
Tuolta voi käydä katsomassa, mistä kyse. Outoa kommentoida, jos on ihan vieras konsepti eikä jaksa edes googlettaa.
No ehkä se taidetuntemus ei kokoonnu tänne Desenio -ketjuun?