Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani - kauanko odotat ennen ensimmäistä seksikertaa

Vierailija
22.03.2021 |

Olet tavannut uuden potentiaalisen seurustelukumppanin. Onko sinulla jotain sääntöjä sen suhteen, kuinka pian olet suostuvainen harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min

Vierailija
2/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5min

Ei ole mitään sääntöjä.

Olen mennyt ekoilla n. tunnin treffeillä sänkyyn ja kuukauden seurustelun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun molemmille sopii. Joskus se on saman tien.

Vierailija
4/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole kohdannut sellaista, jonka kanssa olisin, korjaan olisimme yhdessä kokeneet luontevaksi ja mutkattomasti harrastaa seksiä ensimmäisten, emmekä vielä kolmasienkaan treffein yhteydessä. 

Jos joku sanoo, että one hias lämpenemään ja syttymään, niin voi olla, että olen. Mutta mitä se minun yksin "syttymiseni"auttaisi, jos koen ja tunnen, ettei toinen ole asiaan valmis ja halukas? 

Hyvää kannattaa odottaa. - On väärinkäsitys luulla ja uskoa että kuka tahansa mies on aina valmis ja halukas seksiin (naisen) kanssa ja ellei ole, niin on joko homo tai sitten nainen olisi hyvin vastenmielisen näköinen.  

Vierailija
5/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silloin kun ensimmäisen kerran nukutaan yhdessä. Silloin se menee luontevasti tai sit heti kun vaan illan sohvalla vierekkäin.

Vierailija
6/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa miehen jonka tiesin ulkonäöllisesti, mutta ei varsinaisesti tunnettu toisiamme. No siinä tutustuttiin ja menimme hänen luokseen jatkoille erään pariskunnan kanssa. Siellä istuimme jonkun aikaa, pariskunta lähti kotiin ja mä jäin yöksi. Mä nukuin sängyssä ja mies sohvalla. Ajattelin, että eipä tuota taida kiinnostaa. No kyllä miestä kiinnosti. Parin viikon päästä näimme sattumalta uudestaan baarissa, menin taas hänen luokseen yöksi ja sitten oli jo seksiäkin. Nyt 8 vuotta myöhemmin olemme naimisissa. Mies ei halunnut heti ensitapaamisella harrastaa seksiä, ei kuulu hänen tapoihinsa.

Vierailija
7/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni alle 2 min ja käytännössä menee sitten niin kauan kuin menee. Kuka näitä kellottaa??

Vierailija
8/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne treffit on sovittu niin että harrastetaan seksiä ja katsotaan sitten jos kiinnostaa vielä seksin jälkeenkin.

Vierailija
9/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5min

ihailen kärsivällisyyttäsi

Vierailija
10/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk näkee mikä toinen on miehiään/naisiaan. Jos ei voi odottaa, saa jatkaa matkaa. Laatua tarjoilen, joten sikaa säkissä ota en!

Vierailija
11/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni alle 2 min ja käytännössä menee sitten niin kauan kuin menee. Kuka näitä kellottaa??

En tiedä kellottamisesta mutta minulla on toistaiseksi ollu periaate, että en harrasa seksiä ensimmäisten treffien yhteydessä.  - He, jotka eivät ole halunneet tai kyenneet kunnioittamaan toivettani ovat omalla toiminnallaan osoittaneet, ettei meitä ole tarkoitettu vastaisuudessa jatkamaan yhdessä, ainakaan minkään intiimimmän parissa

Vierailija
12/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vasta papin aamenen jälkeen.

Vierailija
13/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta

Vierailija
14/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vasta papin aamenen jälkeen.

Entäs, jos papilla on vapaapäivä ja itsellä tuntiveloitus?

Vierailija
15/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en odottele kauaa. Jos mahdollinen seurustelukumppani onkin taidoton minuutin katkarapumuna ja pihtari, on se hyvä tietää ajoissa, ettei hairahdu pidempään suhteeseen.

Vierailija
16/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaajaa... oiskohan kohtuullinen semmonen 20..30 vuotta

😶

Vierailija
17/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan naimisissa.

Vierailija
18/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikä tässä on mennyt. Etenen varovasti.

Vierailija
19/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole kohdannut sellaista, jonka kanssa olisin, korjaan olisimme yhdessä kokeneet luontevaksi ja mutkattomasti harrastaa seksiä ensimmäisten, emmekä vielä kolmasienkaan treffein yhteydessä. 

Jos joku sanoo, että one hias lämpenemään ja syttymään, niin voi olla, että olen. Mutta mitä se minun yksin "syttymiseni"auttaisi, jos koen ja tunnen, ettei toinen ole asiaan valmis ja halukas? 

Hyvää kannattaa odottaa. - On väärinkäsitys luulla ja uskoa että kuka tahansa mies on aina valmis ja halukas seksiin (naisen) kanssa ja ellei ole, niin on joko homo tai sitten nainen olisi hyvin vastenmielisen näköinen.  

Niinpä. Mieheni kanssa olimme seurustelleet 4kk ennen ensimmäistä kertaa. Olimme jo hyvin hullaantuneita toisiimme siiinä vaiheessa ja emme ole todellakaan uskovaisia

Vierailija
20/35 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sääntöjä. Kovin kauaa en jaksaisi odottaa, tuntuisi että mies piilottelee jotain.

Nykyisen kihlattuni kanssa olen ollut yhdessä 7 vuotta, mentiin sänkyyn ekoilla treffeillä.