Uusi kumppani - kauanko odotat ennen ensimmäistä seksikertaa
Olet tavannut uuden potentiaalisen seurustelukumppanin. Onko sinulla jotain sääntöjä sen suhteen, kuinka pian olet suostuvainen harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
Kommentit (35)
Vähän kännin nousua. Sitten vessaan panolle.
Vähintään 3 vuotta. Olen demiseksuaali, joten en tuhlaa aikaani siihen, että kuuntelen miehen vonkaamista. Heti ekoilla trefeillä kerron, että minulla ei ole mitään aikomusta harrastaa minkäänlaista seksuaalista toimintaa uuden kumppanin kanssa, ennen kuin suhteessa on saavutettu maaginen "tuhannen ja yhden yön" raja.
Joskus valehtelen olevani aseksuaali, niin että pääsen eroon sitkeästä "ihailijasta" joka ei tajua, että seksitön parisuhde on nykymaailmassa täysin NORMAALI.
Nykyisen kumppanini kanssa ”odotimme” iltapäivästä iltaan.
Olen odottanut myös puoli vuotta.
Nyksän kanssa tavattiin joulupäivänä ja uutena vuotena mentiin hänen kavereilleen, tutustuin kaveriporukkaan ensin. Siitä sitten hänen kämpilleen ja peitto heilui. Siihen loppui sinkkuvuosi, sitä ennen olin päätynyt petiin nopeammin, mutta ne suhteet loppuivatkin nopeasti
Harrastan seksiä ennen varsinaisen suhteen aloittamista.
Seksi on tärkeä juttu ja jos paljastuisi 5 kk jälkeen että emme ole yhtään seksuaalisesti sopivia, tuntuisi että koko yhteinen aika on mennyt ns hukkaan. En voisi jatkaa parisuhdetta, missä seksi ei suju ollenkaan.
Riippuu täysin. Nykyisen ihastukseni kanssa menisi joku 5 sekuntia, kun oltaisiin toistemme kimpussa- jos homma olisi molemminpuolista siis.
Riippuu vähän tyypistä ja kuinka paljon oppii tuntemaan. Ei ainakaan ekoilla. Enkä harrasta yhden illan juttuja. Tokalla treffikerralla oon mennyt, kun olen ollut varma tyypistä. Mun täytyy ensin tuntea tyyppiä tarpeeksi, luottaa ja tuntea itseni hyväksytyksi. Vasta sitten voin ns. antautua.
Eräs tuntemani nainen sanoi että hänellä oli aikoinaan ns. minuuttimuna/salamasanteri poikaystävä, jonka jälkeen halusi aina nopeasti tarkistaa onko uusi mies samaa lajia vai ei.
Mielestäni täysin käypä ja ymmärrettävä perustelu harrastaa seksiä hyvin nopeasti uuden miehen kanssa.
M52 kirjoitti:
Eräs tuntemani nainen sanoi että hänellä oli aikoinaan ns. minuuttimuna/salamasanteri poikaystävä, jonka jälkeen halusi aina nopeasti tarkistaa onko uusi mies samaa lajia vai ei.
Mielestäni täysin käypä ja ymmärrettävä perustelu harrastaa seksiä hyvin nopeasti uuden miehen kanssa.
Eihän tuo nyt kerro mitään ekalla kerralla. Mulla on tullut housuihin jo kun olen saanut naisen uhkeat rinnat esiin ja on tullut reisille ekalla kerralla mutta pystyn pitkittämään tuntiin asti yhdynnässä.
M44
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Mielestäni täysin käypä ja ymmärrettävä perustelu harrastaa seksiä hyvin nopeasti uuden miehen kanssa.Eihän tuo nyt kerro mitään ekalla kerralla. Mulla on tullut housuihin jo kun olen saanut naisen uhkeat rinnat esiin ja on tullut reisille ekalla kerralla mutta pystyn pitkittämään tuntiin asti yhdynnässä.
M44
Näinpä! Just ekoilla kerroilla mies saattaa tulla liian nopeasti jännittämisen takia. En tekisi vielä päätelmiä siitä.
N40
M52 kirjoitti:
Sama koskee varmasti myös niitä naisia, jotka ovat vuosikausia kärsivällisesti luovineet suhteessa impotentin kanssa ja joutuneet siirtämään omat tarpeensa taka-alalle. Kärsivällisyys odottaa seksiin asti voi olla uudessa suhteessa koetuksella, jos on jo vuosien ajan turhaan haaveillut yhdynnästä. Toki sellaisessa tilanteessa naisen täytyisi pysyä neutraalina eikä paljastaa ”korttejaan” uudelle miehelle. Asetelmahan saattaisi aiheuttaa miehelle valtavat suorituspaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Mielestäni täysin käypä ja ymmärrettävä perustelu harrastaa seksiä hyvin nopeasti uuden miehen kanssa.Eihän tuo nyt kerro mitään ekalla kerralla. Mulla on tullut housuihin jo kun olen saanut naisen uhkeat rinnat esiin ja on tullut reisille ekalla kerralla mutta pystyn pitkittämään tuntiin asti yhdynnässä.
M44
Näinpä! Just ekoilla kerroilla mies saattaa tulla liian nopeasti jännittämisen takia. En tekisi vielä päätelmiä siitä.
N40
Höpö höpö, ei jatkoon tuommoset.
Kun tapasin vaimoni, niin seksiä harrastettiin samana yönä. Aikaisemmin kun olin seurustellut, niin joka kerta seksiin päädyttiin vasta useamman tapaamiskerran jälkeen. Eli oman rajoittuneen kokemukseni perusteella heti olisi paras.
Vaimoni kanssa vasta vihkimisen jälkeen.
Ei ole niin vakava asia itselle, sitten kun tekee mieli ja tuntuu hyvältä idealta. Aviomieheni kanssa vietettiin ensimmäistä yhteistä yötä tokana tapaamisiltana.