Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, Polarin urheilukello sanoo että aliharjoittelen VAIKKA

Vierailija
22.03.2021 |

Vaikka treenaan joka päivä. Viikon ja yhden päivän on ollut käytössä. Viikon treenit:

Joka päivä: matala cardio 1h kävelyä

Ja sen lisäksi:

Ma&ke: Voimaharjoittelu 40 min ( olen ihan poikki ja hiessä aina sen jälkeen) ja illalla vielä
dynaaminen ja staattinen venyttely 30min

Ti: keskitaso Pilates

To ja la: ratsastus. Tää on suht uusi laji mulle, olen ihan hiessä ja tuskassa, sykkeet paukkuu jossain 170 enimmillään.

Sen päälle 30 min dynaaminen ja staattinen venyttely

Pe: lepo. Staattinen venyttely 35 min

Su: core-treeni 30 min ja 30 min venyttely dynaamista ja staattista

Askeleita tulee helposti joku 12 000 - 15 000 joka päivä.

Kuinka PALJON pitäisi treenata että tuo mittari olisi tyytyväinen? Joka päivä voimaharjoittelua 1h paitsi lepopäivänä? Tykkään harrastaa eri lajeja, en vain tehdä salia tai punttia tai kehonpainoa joka päivä viikosta toiseen. Ihan pöhkö laite, tai ei ainakaan sovi monipuolisesti eri lajeja harjoittelevalle. Tai sit tossa laitteessa on joku pielessä.

Voimaharjoittelustakin se antaa palautteen että ”hienoa, matalan tason harjoitus pitää yllä kuntoasi” tms vaikka treeni on äärimmäisen rasittava.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olw vielä tarpeeksi dataa siinä Flow-appissa, odota 2 vk että antaa kunnon palautteen. Joskus voi jäädä johonkin jumi-tilaan, kannattaa poistaa appi kännystä ja asentaa & synkata uudelleen.

Aika helposti Polar flow antaa aliharjoittelu-palautteen. Mut ei se salitreeniä suosi, siiinä on juoksijoille suunnattuja ominaisuuksia. Jos se ratsastus menee sulla noille talleille niin älä kirjaa sitä ratsastuksena vaan laita se johonkin muuhun kategoriaan niin saat realistisemman tuloksen. Kaikkia ei-niin-perus lajeja se ei tunnista.

Mulla joogasta tulee ihan pöhkö palaute kun näköjään joogaa ei oo sen mielestä kunnon urheilua

Vierailija
2/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä palautteita kannata tuijottaa. Itse huomaat edistymisesi parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän