Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä treffeivaatetuksesta?

Vierailija
22.03.2021 |

Kysyn nyt teiltä miehet ja naiset etenkin miehet kun olen miehen kanssa menossa treffeille. Mikä on ensimmäinen mieleen tullut asia kyseisestä vaatteesta? N31

Laitan treffeille tämän mekon
https://www.marimekko.com/fi_fi/vaatteet/kaikki-tuotteet/kihlatasku-mek…

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tuosta mieleen Pelle-Hermannin sisko. 

Vierailija
22/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi tuli mieleen, että en juuri tuota vaatetta treffeille laittaisi.

Kiva tunika kaikkiaan, sopii mm. hyvin toimistotyöhön yms.

Mutta treffeille en pistäisi ylleni, jos en tuntisi jo treffikaveria ja hänen omaa tyyliään jonkin verran.

Ei kyllä sovi toimistotyöhön. Askarteluun lähinnä. Kerhontäti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nii ja päiväkerhon täti tulee mieleen

m38

Mitäs sitten, voihan nainen ollakin duunissa päiväkodissa.

Ja noin yleisesti ottaen tuo ei ole mikään halpistunika.

Kellä tuollainen on yllään, on rahaa pistää vaatteisiin.

Marimekon suunnittelma tunika.

Onneksi miehet seuraavat Marimekon muotia tosi tarkkaan niin tietävät erottaa jämäkankaista kursiin kasatusta leivontakaavusta. 

Vierailija
24/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 v ja en ikinä, siis ikinä laittaisi tuollaista ”essua” päälleni. Total turn off vaikka en ole mies niin en usko,että sun pisteet ainakaan nousee tuo kolttu päällä. Muista vain kerran voit tehdä ensivaikutelman.

Tee 55 kurpathan pukeuduttekin niin tyylikkäästi rokkimimmityyliin (yök)...

Mulle ap:n asuste olisi iso turn-ON! Viittaa leikkisyyteen ja/tai tärkeisiin ammatteihin. :)

Vierailija
25/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienkokoisena naisena, jolla kuitenkin rinnat, niin tuollainen ei kyllä itsestä olisi mukava päällä. Mielummin laitan vartaloa myötäilevän kotelomekko tyylisen mekon tai housut ja topin. Miksi peittää itsensä kaapuun. Itsevarmuutta tuo hyvin istuva vaatetus.

Vierailija
26/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Vierailija
27/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienkokoisena naisena, jolla kuitenkin rinnat, niin tuollainen ei kyllä itsestä olisi mukava päällä. Mielummin laitan vartaloa myötäilevän kotelomekko tyylisen mekon tai housut ja topin. Miksi peittää itsensä kaapuun. Itsevarmuutta tuo hyvin istuva vaatetus.

Itsevarmuutta pukeutua tusinavaatteisiin?

Vierailija
28/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmeisesti ole aikuinen mies, koska mun mielestä tuo on ihan hauska ja siisti vaate treffeillekin. Se kuvastaa ihmisen persoonaa ja ainakin mulle tulisi heti välitön ja rento vaikutelma, jos nainen tulisi kanssani treffeille tuo päällänsä. Johonkin hienompaan tilaisuuteen olisi varmaankin alipukeutumista, mutta en mä semmoisissa käy ensitreffeillä, joten mun kohdalla turha sellaista tilannetta edes ajatella.

Vierailija
29/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Ei Marimekon vaatteetkaan ole yksilöllisyyttä. Taskumekkoa on monilla. Istuva vaate on, mikä pukee kantajaansa. Tuo apn mekko mallinkin päällä näyttää liian isolta.

Vierailija
30/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nii ja päiväkerhon täti tulee mieleen

m38

Mitäs sitten, voihan nainen ollakin duunissa päiväkodissa.

Ja noin yleisesti ottaen tuo ei ole mikään halpistunika.

Kellä tuollainen on yllään, on rahaa pistää vaatteisiin.

Marimekon suunnittelma tunika.

Kallis hinta ei tee tuosta vaatteesta hyvännäköistä.

Vaate näyttää tarhan- tai neuvolantädin työvaatteelle.

Vierailija
31/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus tulee ihan muista seikoista, kuin ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
32/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsee mekko

Vierailija
33/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Ei Marimekon vaatteetkaan ole yksilöllisyyttä. Taskumekkoa on monilla. Istuva vaate on, mikä pukee kantajaansa. Tuo apn mekko mallinkin päällä näyttää liian isolta.

Naisella jolla on itsevarmuutta pukee vaikka perunasäkki. Se, että pitää korostaa niitä tissejä( vaikka on pienikokoinen) kertoo siitä epävarmuudesta jota ei vaatteetkaan peitä.

Vierailija
34/34 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuutta on pukeutua kaapuun välittämättä siitä pätkääkään mitä muut siitä ajattelee. Harvoin siihen kaapuun pukeutuva katsoo muita lempeästi hymyillen nenänvarttaan pitkin kuten nämä, jotka pukeutuu teiniltä lainattuihin pillifarkkuihin ja toppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi