Paula Vesala on mielettömän kuuma
Kommentit (35)
Paula ei ole kuumaa nähnytkään, katsoo kieroon, tissit luokkaa patalaput, paskaa musiikkia ym.
Vierailija kirjoitti:
Paula on kaunis ja monilahjakas..se on kuumaa jos mikä ja olen hetero nainen mutta paulan kanssa voisin viettää kuuman yön ihan milloin vaan..
Minua aina kummastuttaa tämä "monilahjakas", mistä tämä on oikein saanut alkunsa. Monilahjakas paula vesala plaaplaa. Eihän tuo tee edes hyvää musiikkia, korkeintaan keskinkertaista, samanlaista kuin kaikki muut nykyartistit.
Mitä ne hänen muut lahjakkuutensa oikein ovat?
Jos pitäisi valita Suomen mitäänsanomattomin naama, se olisi paula vesalan naama. Menee jopa matti vanhasen edelle. Ei mitään mieleenpainuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungin taitelijatytön syndrooma:
”kaikki kaikki hei nyt huomaa ja ymmärtää kuinka henkevä mä olen”Tyttö voi lähteä skutsista, mutta skutsi ei lähde tytöstä.
Moni taiteilija on tuppukylän kasvatti. Ei ylimielisyys oo siitä kiinni.
Itseäni Vesalassa häiritsee nimenomaan ylimielisyys. Jotenkin tulee viba, ettei osaa nauraa itselleen. Ehkä olen väärässä.
Onko sillä unohtunut lämpörullat päähän?
Onko Paula vaihtanut Star wars pikkuveljen-Videoiden teko mieheen?
Nyt on sitten oma videoiden tekijä kainalossa.
Eihän tissit ihan patalaput ole, römpsästä en tiedä, kun en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Paula on kaunis ja monilahjakas..se on kuumaa jos mikä ja olen hetero nainen mutta paulan kanssa voisin viettää kuuman yön ihan milloin vaan..
Samaa mieltä! Upea ilmestys nuorempana PMMP aikoihin mutta edelleenkin todella hot! Kateelliset valittajat täällä haukkumassa..
Näin viime yönä todella kuumaa unta jossa oli paula vesala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Upea ilmestys nuorempana PMMP aikoihin mutta edelleenkin todella hot! Kateelliset valittajat täällä haukkumassa..
Mira Luoti on kuumempi
No jaa. Aika taviksen näköinen mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti on kuumempi
Mira on kuumempi mutta kyllä minä Paulankin ruusunnuppuun rojut laskisin.
Kaunis kroppa sillä on ainakin <3
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti on kuumempi
Kolmen kimppa heidän kanssa kelpais