Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lisäansioita esim. 100-200e/kk?

Vierailija
22.03.2021 |

Eli pientä extra-rahaa opintotuen päälle, ettei tarvitsisi elää niin ääriankeasti? Opiskelu on niin rankkaa ja aikaavievää, etten pysty ns. kunnon töitä ottamaan vastaan ohessa, mutta esim. kerta viikkoon voisin kyllä tehdä, tai jokin muu ratkaisu?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaiseksi avustajaksi osa-aikainen, lastenhoitokeikkaa tai kauppaan esim.🤔

Vierailija
2/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyötä voi saada jonkun parin tunnin pikkukeikan esim. kerran viikkoon. Täällä on usein tuon tyyppisiä ilmoituksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko jotain, mistä voisi saada rahaa?

Vierailija
4/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä joo. Liikaakaan ei voi tienata ettei tuet mene, mutta just jotain tuollaista.

Vierailija
5/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronajäljittäjä?

Vierailija
6/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Koronajäljittäksi ainakin aiemmin haettiin alan sote-alan ihmisiä, onko tuo muuttunut?  AP

Vierailija
7/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitte vaan mikä kysyntä on xxxl-koon naisilla päiväkahvirintamalla.

Vierailija
8/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein vuokratyöfirman kautta keikkoja, monesti esim lauantaisin olin hotellilla auttamassa pyykeissä/sänkyjen sijaamisessa. No nyt korona-aikaan ei varmaan kiirettä hotelleissa, mutta kannattaa tehdä hakemuksia vuokratyöfirmoihin

Vierailija
9/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyötä voi saada jonkun parin tunnin pikkukeikan esim. kerran viikkoon. Täällä on usein tuon tyyppisiä ilmoituksia. 

Täällä? - En ole tällaiseen ilmoitukseen itse örmännyt.

Vierailija
10/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein vuokratyöfirman kautta keikkoja, monesti esim lauantaisin olin hotellilla auttamassa pyykeissä/sänkyjen sijaamisessa. No nyt korona-aikaan ei varmaan kiirettä hotelleissa, mutta kannattaa tehdä hakemuksia vuokratyöfirmoihin

Jes, kuulostaa hyvältä. Määrittelitkö siis jotenkin hakemuksessa itse miten paljon työtä voit ottaa vastaan?  AP

Vierailija
11/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieno homma sinulle ja kaikille, jotka ovat seksityöhön halukkaita, mutta suurin osa ei ole sitä valmis tekemään." Älä yleistä, meitä on kuule tosi paljon.

Vierailija
12/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommissa kaupungeissa voi kokeilla taidekouluja ja muita, että tarvitsevatko kursseillensa malleja (yleensä alastonmalleille tarvetta enemmän). Voi saada satunnaista ilta-/viikonloppukeikkaa. Siellä on ihan kunnioittava asenne piirtäjillä malliakin kohtaan, ja ei ole yhtään väliä, millainen ruumiinrakenne on: mitä epätavallisemmalta näytät, sitä mielenkiintoisempi olet piirtäjälle.

Vierailija
13/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Gubbeksi ikäihmiselle.

Vierailija
14/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakaja tai sanomalehtien.

Vierailija
15/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasin kun luin aloituksen että 99% ideoista liittyy seksiin.  Kyllä nainen voi ansaita rahaa paljon fiksummallakin tavalla kuin itseään myymällä ja EI suurin osa EI voisi kuvitellakaan tekevänsä tuollaista eikä kukaan tervejärkinen sitä nuorelle naiselle suosittelisikaan. Liity kuluttajapaneeleihin ja vastaa kyselyihin, saat joko rahaa paypal-tilille tai lahjakorttina gogiftin kautta. Osta edullista tavaraa ja myy netissä kalliimmalla, kaikenlaiset keräilytuotteet esimerkiksi kiinnostaa ihmisiä nyt kun moni muu harrastus on tauolla. Osta huonekasveja ja myy pistokkaina, nyt alkaa olla lähellä ne parhaat myyntiviikot. Ostaa lankaa tai kankaita ja valmista jotain tuotteita myytäväksi.  Arvosta itseäsi ja pysy kaukana kaikista seksiin liittyvistä tienaustavoista.

Vierailija
16/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfansiin kuvia ja se tekee sinulle rahaa ihan itsekseen eikä tarvitse äijiin koskea.

Vierailija
17/135 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaat rikkaan ikämiehen ukoksesi, niin ei tarvi edes opiskella enää. Sitten vain kattoa tuijottelemaan ja perintöä odottelemaan.

Vierailija
18/135 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, kuulostaa hyvältä. Määrittelitkö siis jotenkin hakemuksessa itse miten paljon työtä voit ottaa vastaan?  AP

Tarjosivat sekalaisesti keikkoja, joista otin niitä minne pääsin. Opiskelin silloin työttömyystuella ja sai tienata 300 ylimääräistä. Vuokrausfirmassa ymmärsivät hyvin etten tee sen enempää keikkoja tai että en pysty tulemaan jos koulussa oli jotain tärkeää.

Vierailija
19/135 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvasin kun luin aloituksen että 99% ideoista liittyy seksiin.  Kyllä nainen voi ansaita rahaa paljon fiksummallakin tavalla kuin itseään myymällä ja EI suurin osa EI voisi kuvitellakaan tekevänsä tuollaista eikä kukaan tervejärkinen sitä nuorelle naiselle suosittelisikaan. Liity kuluttajapaneeleihin ja vastaa kyselyihin, saat joko rahaa paypal-tilille tai lahjakorttina gogiftin kautta. Osta edullista tavaraa ja myy netissä kalliimmalla, kaikenlaiset keräilytuotteet esimerkiksi kiinnostaa ihmisiä nyt kun moni muu harrastus on tauolla. Osta huonekasveja ja myy pistokkaina, nyt alkaa olla lähellä ne parhaat myyntiviikot. Ostaa lankaa tai kankaita ja valmista jotain tuotteita myytäväksi.  Arvosta itseäsi ja pysy kaukana kaikista seksiin liittyvistä tienaustavoista.

No ei kyllä enää nykyään voi. Se on seksityö tai ei mitään. Kuka nyt jotain pistokkaita ostelee? Siis oikeasti. :D

Vierailija
20/135 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostenjakaja tai sanomalehtien.

Ainakin mainostenjako on niin huonosti palkattua, raskasta ja aikaavievää, etten suosittele.