Mikä vaivaa ihmistä joka ajaa kolmion takaa eteen
Kommentit (41)
En ottanut koska ei käyny mitään, onneksi sain hidastettua riittävän nopeasti vauhtiani.
Mun naama ei värähtänytkään, se vasta narsistia satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nuori naiskuski ajoi eteeni kolmion takaa , sitten näytti keskisormea peilin kautta.
Itse olin ihan tyyni, en itse provosoitunut.
Mitä pipipäitä meillä onkaan liikenteessä.
Itse olisin seurannut ja opettanut kädestä pitäen miten autoa ajetaan,M38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja toiset hullut liimaa perseensä kiinni moottoritiehen
Pissapojan käyttö auttaa joskus.
Korjaan . Auton perään liimautuneille, ei elokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nuori naiskuski ajoi eteeni kolmion takaa , sitten näytti keskisormea peilin kautta.
Itse olin ihan tyyni, en itse provosoitunut.
Mitä pipipäitä meillä onkaan liikenteessä.
Itse olisin seurannut ja opettanut kädestä pitäen miten autoa ajetaan,M38.
Sorkkaraudallako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko itse nopeusrajoituksen mukaan?
Itse usein tulen tielle tilustieltä 50km/h alueella ja pimeän mutkan takaa suhahtaa auto tai moottoripyörä 100km/h.
Heidän mielestään epäilemättä ajan törkeästi eteen.
Kyllä ajoin, mulla oli lapsi kyydissä.
Toisekseen vaikka olisin ajanut tuhatta ja kahtasataa, niin mikä helkutin järki olis ajaa mun eteen?No, mä luulen että se keskarin näyttäjä ei kestänyt kun painoin torvea?
Liikenteessä kannattaa etuajo-oikeudestaan huolimatta olla valppaana, ja kyetä jarruttamaan mikäli tilanne eteen tulee. Mitään järkeä ei kyllä ole AP:n katuraivossa ja torvensoittelussa, jos mitään henkeä uhkaavaa tai omaisuusvauriota aiheuttavaa tapahtumaa ei ollut.
Hämeeläiset kuskit ovat skitsoja.
Ihan psykoi kuskei liikenteessä
Pitää olla itse hereillä!
Zombejakin voi olla ratissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse usein tulen tielle tilustieltä 50km/h alueella ja pimeän mutkan takaa suhahtaa auto tai moottoripyörä 100km/h.
Toisekseen vaikka olisin ajanut tuhatta ja kahtasataa, niin mikä helkutin järki olis ajaa mun eteen?No, mä luulen että se keskarin näyttäjä ei kestänyt kun painoin torvea?
Liikenteessä kannattaa etuajo-oikeudestaan huolimatta olla valppaana, ja kyetä jarruttamaan mikäli tilanne eteen tulee. Mitään järkeä ei kyllä ole AP:n katuraivossa ja torvensoittelussa, jos mitään henkeä uhkaavaa tai omaisuusvauriota aiheuttavaa tapahtumaa ei ollut.
Ei se mitään katuraivoa ole jos kolmion takaa eteen törttöilevälle muistuttaa töötillä törttöilystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismiin kuuluu se , että tulee narsistinen raivokohtaus, totaalinen romahtaminen, jos hänen feikki egonsa paljastuu
T.Superempaatikko.
Olen narsistin pahin painajainen
Vierailija kirjoitti:
Ihan psykoi kuskei liikenteessä
Pitää olla itse hereillä!
Zombejakin voi olla ratissa!
Fentanyyli yleistyy. Sitten saadaan Zombeja
Koska vain superempaatikko voi todeta tuhota narsistin.
Raivohullut ovat vaarallisia. Enkä tarkoita tällä sellaisia, jotka sortuvat joskus inhimilliseen virheeseen. Niiden vuoksi liikenteessä pitää varautua kaikkeen.
Minulle tööttäiltiin takaa kun päästin etuajo-oikeutetun lähibussin pysäkiltä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tööttäiltiin takaa kun päästin etuajo-oikeutetun lähibussin pysäkiltä eteen.
Meitä on joka lähtöön. Minulla on töötätty takaa kun hidastin suojatielle astuvan ihmisen takia. Ilmeisesti sokea kuski siinä autossa.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää lukemaasi ,kyse on niinsanotusta pakollisesta pysähtymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Bemari tai Mersu...
*Audi tai Bemari
Vierailija kirjoitti:
Bemari tai Mersu...
Kyllä viimeksi tuli riisikippo motarille eteen kolmion takaa
Joo, minulla oli Bemu😎
-eri-
Kyllä siinä leikki loppuu kun kolmion takaa tuleva työntää koslansa rekan eteen.
Tai Audi. Saksalaisautojen kuskit on aikalailla samasta muotista.