Mikä vaivaa ihmistä joka ajaa kolmion takaa eteen
Kommentit (41)
Ilmaa korvien välissä.. ja pahasti.
Väliäkö sillä jos tälle pässille sattuu jotain mutta usein syyttömät kärsii!!
Ajoitko itse nopeusrajoituksen mukaan?
Itse usein tulen tielle tilustieltä 50km/h alueella ja pimeän mutkan takaa suhahtaa auto tai moottoripyörä 100km/h.
Heidän mielestään epäilemättä ajan törkeästi eteen.
viher vassarit ovat etuoikeutettuja toteuttavat vihreää siirtymää
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko itse nopeusrajoituksen mukaan?
Itse usein tulen tielle tilustieltä 50km/h alueella ja pimeän mutkan takaa suhahtaa auto tai moottoripyörä 100km/h.
Heidän mielestään epäilemättä ajan törkeästi eteen.
Kyllä ajoin, mulla oli lapsi kyydissä.
Toisekseen vaikka olisin ajanut tuhatta ja kahtasataa, niin mikä helkutin järki olis ajaa mun eteen?
No, mä luulen että se keskarin näyttäjä ei kestänyt kun painoin torvea?
Veikkaan, että tilanne tapahtui liikennevaloissa, jossa hänelle paloi vihreä valo. Keskisormea näytti koska ei pitänyt melkein aiheuttamastasi kolarista.
Yksinkertainen selitys, ettei toinen huomannut kolmiota ja luuli olevansa etuajo-oikeutettu. Suurimmalle osalle kuskeja sattuu virheitä.
Järjetön typeryys, itsekkyys ja vauhtisokeus.
Tänään nuori naiskuski ajoi eteeni kolmion takaa , sitten näytti keskisormea peilin kautta.
Itse olin ihan tyyni, en itse provosoitunut.
Mitä pipipäitä meillä onkaan liikenteessä.
Yksi niistä syistä miksi hommasin kojelautakameran,ku mullekkin keski-ikäinen mies näytti keskaria vaikka hän tuli punaisilla valoilla eteeni kun mulla oli vihreä. Hänen mielestä varmaan mun naisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Yksi niistä syistä miksi hommasin kojelautakameran,ku mullekkin keski-ikäinen mies näytti keskaria vaikka hän tuli punaisilla valoilla eteeni kun mulla oli vihreä. Hänen mielestä varmaan mun naisen vika.
Mielenterveyspotilaita Suomessa riittää. Enemmän niitä jotka ovat hoitoa vailla.
ja toiset hullut liimaa perseensä kiinni moottoritiehen
Etenkin pyöräilijöiden eteen ajavat HÄRSKISTI kolmion takaa nuo autoilijat.
On niitäkin, jotka eivät noudata omasta mielestään " tyhmiä sääntöjä" ja " tyhmiä liikennemerkkejä". Mulla on yksi tällainen tuttu.
Olisko ilman korttia. Joko ei ole suorittanut tai on otettu pois.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näyttäytyi tällainen vielä diagnosoimaton itseään täynnä oleva narsisti-prinsessa liittyessään moottoritieltä tielle
Vierailija kirjoitti:
Tänään nuori naiskuski ajoi eteeni kolmion takaa , sitten näytti keskisormea peilin kautta.
Itse olin ihan tyyni, en itse provosoitunut.
Mitä pipipäitä meillä onkaan liikenteessä.
Otitko rekkarin ylös?
Vierailija kirjoitti:
Pissapojan käyttö auttaa joskus.
itsekkyys