Itse diplompi-insinöörinä ihmettelen monien lukiolaisten vaikeuksia pitkän matematiikan kanssa
Kommentit (53)
Diploinsinööri, diplompi insinööri, diploin insinööri.
Itse etevänä trollina ihmettelen monien av-palstan provoilijoiden ongelmia laadukkaampien baittien keksimisen kanssa.
Minä olen dilpompi-insinööri ja ihmettelen monien vaikeuksia pomppimisessa. Itse pompin joka paikkaan, muut sanovat, etteivät jaksa. Mikä juttu?
Mitä siinä ihmettelet? Itse olen myös diplomi-insinööri ja sain lukion pitkän matikan vaivoin läpi. Keskiarvo taisi olla matikan kursseista seiskan luokkaa, mutta kirjoituksista sain äherrettyä B:n. Olin ehkä hiukan laiska harjoittelemaan. Yliopistossa tajusin että matikkaa varten joutuu tekemään työtä, pelkkä lahjakkuus ei riitä. Noh, valmistuin kuitenkin ja tienaan nyt 39-vuotiaana 5500 euroa kuussa. Se riittää Oulussa ihan mukavaan elämään. Eli summa summarum: Koittakaa lukiolaiset jaksaa! Pitkä matikka kannattaa sinnitellä. Lyhyt matikka sulkee pois paljon ovia tulevaisuudessa. Kyllä se matikka välillä on hankalaa, mutta jos niitä juttuja viitsii miettiä ja laskea, asiat on todellakin opittavissa!
Minä dumplompi-insinöörinä ihmettelen muiden kyvyttömyyttä rakentaa tukevia palikkarakennelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minä dumplompi-insinöörinä ihmettelen muiden kyvyttömyyttä rakentaa tukevia palikkarakennelmia.
Siis toki olen duplompi-insinööri, anteeksi kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toki olen duplompi-insinööri, anteeksi kirjoitusvirhe.
Todellakin oli, koska me dumplompi-insinöörit emme tee palikkarakennelmia, vaan kakkaamme mykyjä.
Ajatteles, muillakin kuin pitkän matikan lukijoilla on ihan decent elämä
Ap trollauksesi ovat vain väsyttäviä...
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles, muillakin kuin pitkän matikan lukijoilla on ihan decent elämä
Minä olen pilipimpelipompeli-insinööri, enkä kyllä todellakaan usko, että voi olla.
DJ-insinöörinä ihmettelen lukiolaisten hidasta valmistumista. Itse suoritin koko lukion vuodessa ja luppoaikaakin jäi.
Vierailija kirjoitti:
DJ-insinöörinä ihmettelen lukiolaisten hidasta valmistumista. Itse suoritin koko lukion vuodessa ja luppoaikaakin jäi.
Ihan kiva suoritus, mutta itse kyllä suoritin lukion jo ennen kuin menin lukioon. Terv. diplodokuinsinööri
Itsehän en ymmärrä matematiikasta paljoakaan, juuri mitään ja olenkin tosi onnellinen, että lapseni pitkän matematiikan parissa lukiossa ahertaa. Ei voi kuin ihailla teitä kaikkia jotka sitä ymmärtävät!
Minä olen ulledulledof-insinööri, ja ihmettelen, miksi joillain on vaikeuksia tiiminsä valitsemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva suoritus, mutta itse kyllä suoritin lukion jo ennen kuin menin lukioon. Terv. diplodokuinsinööri
No eihän tuo vielä mitään, minä olin suorittanut ylioppilastutkinnon luomisen toisena päivänä!
-Dipoliprinssinööri
Mä en bimbompi-insinöörinä tajua tästä aloituksesta mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo vielä mitään, minä olin suorittanut ylioppilastutkinnon luomisen toisena päivänä!
-Dipoliprinssinööri
Saakeli. Kimpaannuin tästä niin, että teekkarilakki tupsu syttyi spontaanisti palamaan.
Minä olen dildompi-insinööri ja minä ihmettelen, miksi tavallinen mies ei pysy kovana koko päivää niin kuin minä.