Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on sairastanut koronan?

Vierailija
22.03.2021 |

Miten oireet alkoi, kauanko kesti? Jotain muuta mainittavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, ja taudin laatu. Itse saatoin sairastaa syksyllä, mutta testi näytti negatiivista. Oli kuumetta, särkyjä kehossa ja vaikeuksia hengittää sekä rintakipuja. Paine rinnassa, väsymys ja hengenahdistus pienenkin liikkumisen jälkeen jäivät pitkäksi aikaa. En koe vieläkään olevani entiselläni.

Vierailija
2/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin oireettomana. Testiin jouduin altistumisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös, ja taudin laatu. Itse saatoin sairastaa syksyllä, mutta testi näytti negatiivista. Oli kuumetta, särkyjä kehossa ja vaikeuksia hengittää sekä rintakipuja. Paine rinnassa, väsymys ja hengenahdistus pienenkin liikkumisen jälkeen jäivät pitkäksi aikaa. En koe vieläkään olevani entiselläni.

Krooninen korona. Sen oireet ovat aaltoilevia ja täyttä varmuutta koronan sairastumisesta ei ole.

Vierailija
4/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä oli vähän kuumetta.

Vierailija
5/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin noin vuosi sitten, 10/12 koronaoiretta mutta kuumetta merkittävästi ei. Eivät testanneet.

Maku- ja hajuaisti lähtivät, yskää, kurkkukipua, lihas- ja päänsärkyä, pientä nuhaa, yleistä heikkoudentunnetta, pahoinvointia, hengitys oli hankalaa, tuntui poltteelta keuhkojen aluuella. Olin jo paranemassa hyvää vauhtoa, mutta yhtenä iltana kuntoni romahti. Varauduin lähtemään sairaalaan, onneksi ei ollut tarvetta.

Parantelin keuhkojani tuosta tausista useita kuukausia.

Vierailija
6/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboratoriotestein varmistettu koronadiagnoosi on noin 70 000 suomalaisella. En muista tarkkaa lukua, eiköhän THL:n sivuilta löytyne.

Sitä ei tietysti tiedetä, kuinka moni sellainen ihminen on sairastanut koronan, joka ei ole testissä käynyt tai jonka tartunta ei ole testissä paljastunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi