Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: kuinka kauan jaksaisitte huonoa seksiä suhteessa?

Vierailija
22.03.2021 |

Määritelkää millaista on huono seksi ja miten se teihin vaikuttaa? Oletteko yrittäneet tehdä asialle jotain ilman tulosta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monotoninen edestakas-liike, joko sormilla tai naidessa. Siis liika yksipuoleisuus. Sekä se että mies makaa päällä ilman että keventää painoaan, siinä itse keskittyy lähinnä siihen että saa henkeä, enkä pysty edes lantiota nostamaan/liikuttamaan jotta seksi tuntuisi paremmalta.

En pidä myöskään siitä, että mies ei osaa sanoa pidemmässäkään suhteessa että minkälaisesta seksistä tykkää. En vaan saata uskoa, että joillekin miehille kaikki orgasmit tuntuisivat samanlaisilta. En siis halua olla enää suhteessa miehen kanssa jolle aina ns. "kaikki käy", siis on toisinsanoen vailla omaa mielipidettä. Enemmän se kertoo itsetuntemuksen puutteesta, tai siitä ettei olla henkisesti samalla aaltopituudella.

Minulla on edelleen ikävä monen vuoden takaista miesystävääni, aivan täydellinen ihminen monella tavalla, mutta sängyssä ei hommat toiminu. Todella ristiriitaista, tiedän etten varmaan ikinä tapaa samanlaista rakkautta, mutta silti huono seksi oli lopulta niin iso miinus etten voi kuvitella yhteen palaamista.

Hän ei tehnyt sitä tahallaan, ei vaan kehittynyt. Joka kerta muistutti 15-vuotiaiden räpellystä mistä puuttui rentous, paitsi sillon ku mulla oli ohjat ja hän vain oli.

Vierailija
2/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan, liian kauan estin minä. Oli hirveän suuri kalu miehellä, mutta onneton rakastaja, monta vuotta kestin. Nyt mulla ihana mies taitava rakastaja, oltu yhdessä iät ja ajat jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme