Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa hyviä lasten kenkiä

Vierailija
21.03.2021 |

Pitäisi ostaa lapselle kevätlenkkarit. Hän on vasta kaksivuotias, mutta kengän koko on 27. Olen aina ostanut Eccot, mutta nyt tuota kokoa ei saakaan pikkulasten kengissä vaan näyttää olevan enemmän teinien valikoimaa. Joten mikä merkki tilalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingin kenkiä oon käyttänyt.

Myös niitä eccoja. Kavatteja samoin.

Myös ihan Adidasta ja Nikea.

Riippuu mitä etsit kengältä?

Vierailija
2/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eccot ovat erittäin hyvät, mutta nyt ongelmana se, että ns. taaperoeccoja ei saa koossa 27 vaan menee teinikenkien puolelle (selasin juuri valikoiman niiden nettisivuilta).

Lenkkareiden pitää olla hyvät jalalle, eli laadukas lesti, ei liian tukeva eikä jäykkä kenkä, mieluusti joku jalkafyssari olisi ollut mukana suunnittelemassa kenkiä sellaisiksi, että ne kaksivuotiaan jalan kehitykselle olisi optimaaliset.

No olisi kiva että ei olisi mustat eikä valkoiset.

Hinta saisi olla alle 80 €.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking, nää on ihan parhaat, voi pestä pesukoneessa ja pitää vettä.

Vierailija
4/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja näissä on montaa mallia, joten kannattaa koittaa että löytyy jalalle oikea.

Vierailija
5/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja näissä on montaa mallia, joten kannattaa koittaa että löytyy jalalle oikea.

Kiitos, googlaan millaisia nuo ovat.

Mutta en ihan tiedä miten kaksivuotiaan kanssa saa selville millainen kenkämalli on hyvä. Olen yrittänyt tunnustella kengän päältä varpaita, tunkea omia sormiani kenkään sen ollessa lapsen jalassa jotta saisin selville onko kenkä hyvän mallinen jne jne, mutta en ole tullut hullua hurskaammaksi. Lapsi ei itse osaa tuossa iässä sanoa mikä on hyvä.

Ap

Vierailija
6/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, googlaan millaisia nuo ovat.

Mutta en ihan tiedä miten kaksivuotiaan kanssa saa selville millainen kenkämalli on hyvä. Olen yrittänyt tunnustella kengän päältä varpaita, tunkea omia sormiani kenkään sen ollessa lapsen jalassa jotta saisin selville onko kenkä hyvän mallinen jne jne, mutta en ole tullut hullua hurskaammaksi. Lapsi ei itse osaa tuossa iässä sanoa mikä on hyvä.

Ap

Ota kengän pohjallinen irti ja mittaa lapsen jalkaa sitä vasten.

Mä suosin myös Vikingin kenkiä. Reimallakin on hyviä.

Vierailija
7/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eccot ovat erittäin hyvät, mutta nyt ongelmana se, että ns. taaperoeccoja ei saa koossa 27 vaan menee teinikenkien puolelle (selasin juuri valikoiman niiden nettisivuilta).

Lenkkareiden pitää olla hyvät jalalle, eli laadukas lesti, ei liian tukeva eikä jäykkä kenkä, mieluusti joku jalkafyssari olisi ollut mukana suunnittelemassa kenkiä sellaisiksi, että ne kaksivuotiaan jalan kehitykselle olisi optimaaliset.

No olisi kiva että ei olisi mustat eikä valkoiset.

Hinta saisi olla alle 80 €.

Ap

Mun mielestä kavatilla ollut parempia kenkiä kun on päästy ns taaperon koosta ohi. Ne on liian jäykkiä omaan makuun ollut. Siis taaperoiden kengät.

Hei ja superfit kannattaa ehdottomasti tsekata! Sen unohdin.

Vierailija
8/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsekkaan siis Viking, Kavat ja Superfit! Lisääkin saa ehdottaa.

Ärsyttävää vain, että Eccolta ei saa tällaiselle päiväkoti-ikäiselle sopivia kenkiä kun niiden koot loppuvat 26:seen.

Ap

Vierailija
9/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toricrocsit kuten äidilläkin.

Vierailija
10/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kengät mitään ymmärrä. En siis neuvo niitä ollenkaan.

Vierailija
11/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä: olen miettinyt jos sellaiset ns. paljasjalkakengät olisikin hyvät. Onko kellään kokemusta niistä pikkulapsilla?

Ap

Vierailija
12/12 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä: olen miettinyt jos sellaiset ns. paljasjalkakengät olisikin hyvät. Onko kellään kokemusta niistä pikkulapsilla?

Ap

Mäkin haluan kuulla jos jollain on kokemusta. Niitähän ne nyt kovasti suosittelee, eikös hesarissakin ollu joku juttu.

Tilasin lapsille paljasjalkakengät feelmaxilta, niillä on välillä kakkoslaatuisia puoleen hintaan (oletan et on vaan kosmeettisia virheitä). Mutta ei oo vielä jakaa kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi