Venäjän arkkitehtuuri
Oletteko tienneet, että tuossa valtavassa maassa, Venäjällä, on mailman hienoimmia arkkitehtuuri aarteita. Eremitashi Pietarissa, Kreml ja punainen tori, katedralit, Neva joen pittoresqit rannat. Valtavasti nähtävää. Mitä sinä haluat nähdä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa Kremlin palkolliselle.
Kremlin palkolliselle en ymmärrä
Helsinkikin on neukkujen rakentama kaatopaikka. Eli siihen nähden ihan OK arkkitehtuuri.
Helsingin rakensivat venäläiset, eivät neuvostoliittolaiset. He pommittivat sitä.
Onhan siellä hienoa arkkitehtuuria mutta neukkuaikoina ryssivät niitäkin.
Mitäs haluaisi nähdä? Onko suomalaisten teloituspaikat merkitty? Entäs suomalaiten joukkohaudat?
Voi kun vielä pääsisi paikan päälle Pietariin. En ole koskaan käynyt. Moskovassa olen, ja sekin teki nuoreen ihmiseen valtavan vaikutuksen nimenomaan arkkitehtuurinsa takia. Sellaista ei vaan ole missään muualla (kai?).
Millainen monumentti on ns. Mainilan laukausten osumakohdassa on?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun vielä pääsisi paikan päälle Pietariin. En ole koskaan käynyt. Moskovassa olen, ja sekin teki nuoreen ihmiseen valtavan vaikutuksen nimenomaan arkkitehtuurinsa takia. Sellaista ei vaan ole missään muualla (kai?).
Kannatttaa mennä, nähtävää on valtavasti ja kulttuurin taso on korkeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatttaa mennä, nähtävää on valtavasti ja kulttuurin taso on korkeaa
Taso on korkea? Mitä se tarkoittaa?
oon kattonu netistä palatseja ja nähnyt livenä suomalaisten arkkitehtuuria vanhas ennen suomeen kuulunees osas,netis on myös venäläisiä asunto esittelyjä englanniks,oon myös kattonu muiden maiden asunto esittelyjä,suomen arkkitehtuuri meni aika köyhäks ja liikaa ankeeks minimalismiksi sillon 60-50luvuill.