Veikkauksia mihin asti rajoitukset kestävät?
Järjestetäänkö kesällä 21 festareita ja muita yleisötapahtumia?
Kommentit (21)
Ei ainakaan kesäkuussa järjestetä. Heinäkuu, siinä ja tässä. Riippuu miten kansa ottaa rokotuksia.
Ei varmasti järjestetä mitään tilaisuuksia. Rokotukset saadaan kunnolla pyörimään vasta syksyllä
Itse veikkaan ettei kesällä ehditä koska pitäisi olla 70% rokotettuna ja nyt vasta puolimiljoonaa, eli yli 3 miljoonaa pitäisi vielä rokottaa ja senkin jälkeen on hieman epäselvää miten homma etenee. Jouluna jos kirkkoon jo pääsisi
Siihen asti että Antikristus ilmestyy
Ainakin tukipaketti saatava runnottua läpi, siinähän samalla kiinnitytään liittovaltioon.
Riippuu mitkä rajoitukset. Kovin erilaisia on rajoitukset ympäri suomea. Rajoja tuskin avataan normaalille lentoliikenteelle ainakaan 3 vuoteen.
Jotain rajoitettuja tilaisuuksia ulkoilmoissa ehkä, niin että porukka pysyy turvallisin välimatkoin eikä eksy paikalle sankoin joukoin
kivaa odotusta itse kullekin... kirjoitti:
Sitten maailma muuttuu entistä ahdistavammaksi. Entiseen ei ole enää paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan ettei kesällä ehditä koska pitäisi olla 70% rokotettuna ja nyt vasta puolimiljoonaa, eli yli 3 miljoonaa pitäisi vielä rokottaa ja senkin jälkeen on hieman epäselvää miten homma etenee. Jouluna jos kirkkoon jo pääsisi
En soisi kenenkään ajattelevan että täytyisi tässä nyt yhteisen hyvän takia ainakin minun kokeilla koronapiikkiä. Alkaahan tuo selvitä millanen sikapiikki kakkonen on kyseessä tai ehkä vielä pahempi
Vierailija kirjoitti:
Jäävät pysyviksi rajoituksiksi.
No ei varmasti jää. Kai sitä sotienkin aikaan jo ehdittiin ajatella että tämä sota ei tule koskaan loppumaan ja johtaa lopulta maailman loppuun mutta mites kävikään
Rajoituksia poistetaan Juhannuksen jälkeen, jouluksi vahvat rajoitukset takaisin.
Vierailija kirjoitti:
kivaa odotusta itse kullekin... kirjoitti:
Sitten maailma muuttuu entistä ahdistavammaksi. Entiseen ei ole enää paluuta.
osa päässee ylöstempasun ansiosta karkuun pahimpia kurmootuksia. Tok olisi paree olla mukana jo siinä sakissa kuin joutua marttyyrisella tavalla ajattomuuteen siirtymään
Mutta se on hyvä että hallaaho Jussi pitää maskia ❤️
Rajoitukset poistetaan vuoden 2023 eduskuntavaalien jälkeen, kun rokotedenialiset totalitaristit äänestetään pois vallankahvasta. Siinä välissä toki järjeststään ennennäkemätön rokoteohjelma.
Espanjantauti pyöri 2 vuotta. Kesällä -22 saatamme nähdä taas Popedan.
Rajoitukset jatkuvat ikuisesti. Vapautenne vietiin jo, ja mitä te teitte? Hurrasitte vieressä kuin aivoton karjalauma. Turha on enää itkeä.
Harmi että pilasitte kaiken meiltä muiltakin.
Ei järjestetä. Syksystä vaikea sanoa. Rajoitukset jatkuu pitkään...