Kuinka estää Talent suomen tuomariston aiheuttama myötähäpeä
Edes sellaiselle tasolle, että sitä pystyisi katsomaan?
Kommentit (26)
Lisää vinkkejä? Ernestiinkin auttavia?
Kanavan vaihto. Ei tule edes painajaisia.
Ei rassaa kun en ole ohjelmaa katsonut.
Älä katso ohjelmaa. Tai vaihda kanavaa kun tuomarit alkaa antaa palautetta.
Älä hyvä ihminen katsele sellaisia ohjelmia, joista et pidä.
Auttaisiko hampaiden kiskominen hohtimilla?
Ongelma on se ,että tuomarit ei tajuu mitä on talentti.Varsinkaan Jorma .Voi mies luulee ,että twerkkaus on sitä.Kandeis heidänkin katsoo amerikan versiota niin pääsisivät jyvälle.Itse seurasin kerran kun tuli nainen joka piirsi veteen.Se oli kyllä hienoa ja ei sellaista usein näe.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se ,että tuomarit ei tajuu mitä on talentti.Varsinkaan Jorma .Voi mies luulee ,että twerkkaus on sitä.Kandeis heidänkin katsoo amerikan versiota niin pääsisivät jyvälle.Itse seurasin kerran kun tuli nainen joka piirsi veteen.Se oli kyllä hienoa ja ei sellaista usein näe.
No sitten tuon ohjelman voisi lopettaa samantien.
Vaikka se nahkatrumpetisti Anton oli kyllä aivan mahtava ja luonnonlahjakkuus isolla ällällä.
Ne on jotenkin niin feikkejä ja kankeita, että oikein pahaa tekee. Tosin pitäähän sitä vähän feikki ollakin jos lavalla joku naapurin ulla-jukka nuolee tikkaria varpailla kiinni pitäen.
Hyvä, että joku sanoitti sen, mitä itse en osannut. Tuomaristo on todella kamala. Ja Ernest erityisesti. Sorry vaan, Erkku. Mikä latistaja.
Minä olen sulattanut vanhoja uuden vuoden tinoja ja kaatanut silmiini, muuten toimii melko hyvin, muttei Erkkuun.
Aina nuoret pääsee jatkoon vaikka ois kuinka paskoja juttuja. Tanssiesityksiä ihan liikaa jatkossa.
Minä yleensä sahaan samalla pokasahalla varpaitani irti niin auttaa vähän. Tosin Ernestiin ei auta.