Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipu virtsatessa+mahakivut+väsymys, mikä vaivaa?

Vierailija
11.08.2006 |

Pissatulehdus tämä tuskin on, kun minulla on ennenkin sellaisia ollut, eikä tunnu siltä. Mahaan sattuu/pistelee epämääräisesti, vähän menkkamaisesti mutta ei kuitenkaan, virtsatessa tuntuu arkuutta/pientä kipua alavatsassa ja väsyttää aivan sairaasti ja on hutera olo.. Mikä voisi olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mennä heti lääkäriin ja vaikka olisitkin sitä mieltä, että sinulla EI VOI olla sukupuolitautia, niin testi kannattaa kuitenkin tehdä. Klamydiakin voi olla ilmeisesti " piilevänä" pitkäänkin, ts. bakteeritaso on niin alhainen, että ei aiheuta oireita tai näy testissä, mutta sitten jokin laukaisee bakteerit lisääntymään ja oireita tulee. Hoituu antibiooteilla ja kumppaninkin täytyy ehdottomasti käydä testissä ja hakea kuuri!



Noi sun oireet voi tietysti viitata muuhunkin, joten älä pelästy!

Vierailija
2/3 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaiskivet käyvät oireisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut kolme kertaa vti ja kaikissa aivan eri oireet!