Olen ihan törkeen nätti, muita?
Just vilkaisin peiliin ja meinasin heti ihastua itseeni, olen vieläpä juhlamekossa sattumoisin!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaan törkee ja sillä pärjää jo pitkälle ;)
Paitsi lopulta jäät yksin rannalle ruikuttamaan kun kukaan ei enää pakosta joudu kuuntelemaan törkeyksiäsi.
Mulla ei ole peili kuin WC:ssä, ettei siihen vaan vahingossa vilkaise. Saattaa säikähtää ja kuolla.
Miks hitossa muuten jossain autoissa on apparin aurinkolipassa peili? Sitä näkyä ei katso hullukaan mikä sieltä näkyy.
-M29
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa. Siihen asti kunnes laitan silmälasit päähän.
Sama.
Ei käynyt flaksi. Nyt käy.
Minä taas en ole erityisen kaunis, mutta olen kuitenkin muuten törkeän ihana ja yhdistettynä pieneen laittautumiseen olen hyvin valovoimainen :)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole erityisen kaunis, mutta olen kuitenkin muuten törkeän ihana ja yhdistettynä pieneen laittautumiseen olen hyvin valovoimainen :)
Hyvä itsetunto, iloinen luonne.
Onko tuo sinun oma mielipiteesi vai muilta kuultua?
Itse olen todella usein kateellinen muille naisille jotka ovat mielestäni kauniimpia, mutta siitä huolimatta olen myös saanut kuulla kaunis kehuja
Jos mies kirjoittaa tähän malliin itsestään, naisilta tulee passiivis-aggressiivisia vastauksia. Se on kummallista.
Mutta olen iloinen Ap:n puolesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Noin kauniin on varmaan mahtava harrastaa itsetyydytystä
... peilin vieressä
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kirjoittaa tähän malliin itsestään, naisilta tulee passiivis-aggressiivisia vastauksia. Se on kummallista.
Mutta olen iloinen Ap:n puolesta. :)
Suomalainen ei saisi arvostaa, saati kehua itseään. Kohteliaisuudet tulisi ohittaa vaatimattomasti "no enpä nyt tiedä, älä kehtaa".
Itse toivoisin jokaiselle naiselle ja miehelle sitä että joskus peiliin katsoessa voi aidosti todeta että "hitto, mä näytän hyvältä!"
Mä näytän hämärässä TOSI hyvältä.