Olen ihan törkeen nätti, muita?
Just vilkaisin peiliin ja meinasin heti ihastua itseeni, olen vieläpä juhlamekossa sattumoisin!
Kommentit (33)
Joo, olen kanssa aika sievä!
T nainen 34, mallinakin työskennellyt
Mä en nää peilistä mitään kaunista, vaikka katsoisin silmät kiinni.
Kai mä ihan nätti oon.
Mun valttikortti on tajuton söpöys 🤗
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen kanssa aika sievä!
T nainen 34, mallinakin työskennellyt
Mallit usein jopa harvinaisen rumia! Jotenkin kolkkoja, aavemaisen näköisiä!
Itse en ole kovinkaan kaunis nykymittapuulla mutta omistan tosi kauniin naapurin joten voin ilmoittautua!
Sanovat että takaa olen kuin Marilyn Monroe.Edestä hieman apinan näköinen.
Minä en ole, mutta onnittelut sulle! ☺️ Ihan vilpittömästi.
Ihana että joku ajattelee näin itsestään, yleensä saa kuulla vaan ruikutusta. Nyt itsetunto koholleen siskot!
Täällä mies jota lapset pelkäävät vaikka olen hyvin kiltti, aidosti hyväkäytöksinen mutta usein kun vaikka kaupassa lapsen katse osuu minuun niin alkaa huulet väpättää pelosta. Olen ihan tavalllisen näköinen mies eikö mitään ns silmiinpistävää. Teen sellaista uncanny walley- efektiä. Ilmestymiseni esim huoltoasemalle on saanut naiset kirkumaan, tarjoilijat ovat pudotellut lautasia ja poliisit tarttuneet aseisiinsa minut nähdessään, olin kyllä nuorempana suosittu ja sokahdin helposti erilaisiin tehtäviin ulkonäköni vuoksi!
M45, Näyttelijänäkin työskennellyt
Luulen, että olen vielä törkeemmän nätti.
Noin kauniin on varmaan mahtava harrastaa itsetyydytystä
Oon aika varmaan yhtä nätti koska olen aina kaunein tai kauneimpia minne ikinä menenkin. Toki ei ole ikääkään vielä paljoa, mutten usko vanhetessakaan muuttuvani rumaksi. Aika varmaan palstan kauneimpia mammoja.
Sellaisakin ihmisiä on. Koronabileisiinkö menossa?
Mä oon vaan törkee ja sillä pärjää jo pitkälle ;)
No. Jos se on laseista kiinni. Oletko käynyt optikolla ja kertonut asiasta. Olisko esim. piilarit sinulle sopiva juttu. Näillä eteenpäin kaunis nainen 😊💁
Mä kanssa. Siihen asti kunnes laitan silmälasit päähän.