Onko THL antanut vielä mitään ohjeita tai kieltoja ensi viikonlopun virpovia lapsia ajatellen?
Onko nyt oikea aika virpoa? En nyt ainakaan vielä tältä istumalta ole kertomassa lapselle, että hänen kuukausikaupalla odottama tapahtuma olisi peruuntumassa.
Kommentit (36)
Kaipa sen virpomisen voi hoitaa korona-turvallisesti, virpojien täytyy vaan muistaa loitsia parin metrin päästä.
Pitääkö TÄHÄNKIN olla ohje THL. ltä.
Sanoisiko järki että virpokaa tuttuja ja sukulaisia turvavälein ku olette luvan kysyneet.
Vieraiden oville ei mennä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ainakaan avata ovea
Jättäkää munat, karkit ja rahat oven ulkopuolelle, niin vaihdetaan ne oksaan.
Tuttavia turvavälin päästä. Ei naapureiden oville.
En todellakaan halua mitään vieraita basillipesiä kotiini, sanokoon THL mitä tahansa.
Yhdellekään virpojalle en ovea avaa. Virpokoot ihan keskenään!
Ei kai kukaan ole niin idiootti, että päästää korona-aikaan lapsia soittelemaan ovikelloja? Tai antaisi lapsen ottaa jotain / lapsi antaisi jotain? Ihanko oikeasti joku vielä edes suunnittelee tällaista?
Saattaa tulla aika vihaisia kommentteja lapsille, minä ainakin pyydän lapsia kertomaan ajattelenattomille vanhemmilleen terveisiä, ettei ovelta ovelle virpominen ole suotavaa korona-aikaan. Ja ei, en halua lasten käsissä pyörimältä oksia kotiini enkä anna lapsille mitään.
Sopikaa virpominen tuttujen kanssa, älkää lähettäkö lapsia vieraille oville.
Suositus on (ainakin hus ja turku) että vain välttämätön liikkuminen kodin ulkopuolella. Virpominen ei ole välttämätöntä.
Ei ihme että virukset leviää kun ihmiset on näin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin idiootti, että päästää korona-aikaan lapsia soittelemaan ovikelloja? Tai antaisi lapsen ottaa jotain / lapsi antaisi jotain? Ihanko oikeasti joku vielä edes suunnittelee tällaista?
Saattaa tulla aika vihaisia kommentteja lapsille, minä ainakin pyydän lapsia kertomaan ajattelenattomille vanhemmilleen terveisiä, ettei ovelta ovelle virpominen ole suotavaa korona-aikaan. Ja ei, en halua lasten käsissä pyörimältä oksia kotiini enkä anna lapsille mitään.
Sopikaa virpominen tuttujen kanssa, älkää lähettäkö lapsia vieraille oville.
Öö...Kerrotko vielä, mihin viranomaissuositukseen tai -rajoitukseen tämä kantasi perustuu?
Etkö osaa ajatella ollenkaan itse? Tarvitset jonkun Tanelin kertomaan sinulle voiko lapsesi virpoa :D
Ei ihme, että ihmiset menevät rokottamaankin itseensä ihan mitä vain nämä THL-kaverit minäkin päivänä keksivät olla mieltä.
Leikitään, että mä oon Mika Salminen. "Ei kannata mennä ovelta ovelle virpomaan. Virpokaa kotona tai vaikka videolla." Noin.
Vierailija kirjoitti:
Suositus on (ainakin hus ja turku) että vain välttämätön liikkuminen kodin ulkopuolella. Virpominen ei ole välttämätöntä.
Ei ihme että virukset leviää kun ihmiset on näin typeriä.
Ei tuollaista suositusta ole missään annettu muualla kuin omassa pikku päässäsi.
Millähän koronasormilla niitä munia on pidelty ennen tarjollelaittoa?
Eikö niitä omia aivoja ja omaa arvostelukykyä voi joskus käyttää? THL ei ole mikään jumala tai edes siitä seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että virukset leviää kun ihmiset on näin typeriä.Ei tuollaista suositusta ole missään annettu muualla kuin omassa pikku päässäsi.
Lue uutisia tai vaikka turun nettisivuja.
Täten ohjeistan sinua tekemään virpomisvideon, jota voit lähetellä mummeille ja kummeille. Sen jälkeen ojennat lapselle kaupasta ostamasi suklaamunan.
Viime vuonna ei virvottu eikä kyllä tänäkään vuonna.
Virvon varvon tuoreeks terveeks
tulevaks vuodeks.
Sulle korona, mulle palkka.
Meillä ainakin ollaan jo tänään lähdössä keräämään pajunoksia koristeltavaksi.