Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihinkäs minä kuulun...

11.08.2006 |

Olen tuolla kuumeilupuolella kirjoitellut (syystoiveissa) mutta jotenkin tuntuu etten sinne " kuulu" , en todellakaan tiedä mistä moinen johtuu...

Elikkäs ensiksi vähän minusta/meistä. Meillä puolen vuoden ikäinen poika, alkunsa hän on saanut hormoonihoitojen (en nyt enää muista minkänimisiä oli) avulla, kolmen piiiiitkän vuoden jälkeen. Meissä ei mieheni kanssa ole mitään vikaa (mutta ilmeisesti mun kiertoni oli sekaisin painon vuoksi), mutta lasta ei vaan alkanut kuulumaan ja niinpä menimme lääkäriin ja viime kesäkuussa tein sen plussan, joka nyt tuolla omassa sängyssään tuhisee... Meillä oli 07/02 km, ja myös viime vuonna vuodin, ja syykin selvisi, toinen oli tullut pois :((

Ja nyt olis kova polte saada pikku-ukollemme kaveria, tiedän että ollaan vähän " hätäisiä" , mutta polte saada toinen lapsi mahd pienellä ikäerolla on TODELLA kova, sekä itellä että miehellä. Mutta myös pelko on vieläkin kovempi! Sekä keskenmenon että sen suhteen ettei meille enempää lapsia suotaisi... Ja ollaan myös mietitty että millon olis syytä mennä lääkäriin jos ei tärppää ja " ottavatko" ne meidät tosissaan, kun meillä kuitenkin on jo yksi lapsi...

Onko muita joilla vastaavanlaisia mietteitä tai kokemuksia... Jakaisin mielelläni tuntemuksia muiden kanssa!

Kiitos jos jaksoit lukea!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko lapsettomuuspalstalta? Täällä on jo odottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän