Kyllä on parempi asuu isossa ku tuppukylässä
Isommassa kaupungissa suhun ei kiinnitetä niin jumalattomasti huomioo mitä tuppukylässä. Eikä trvi törmätä jatkuvasti johonkin tuttuun tai edes sen kautta tuttuun. En tykänny yhtään tuppukylässä asumisesta sielä kiusaaminen ja juoruaminen pilasi mun mahdollisuudet työllistyä.
Kommentit (9)
Öö kyllä se juoruaminen on nimenomaan sitä pahaa ja halutaan pilata toisen maine.
Asun tuppukylässä, en ole nähnyt ketään (perheen lisäksi) ainakaan 2 viikkoon, joten mitä mahtavatkaan juoruta!
Minun elämästä saakin mielenkiintoisia juoruja. Aamulla se lähti töihin, se kävi kaupassa ja lenkillä. Jännää.
Minä olen muuttanut tuppukylästä Helsinkiin. En kyttäämisen takia, vaan työmahdollisuuksien takia. Alkuaikoina kaipasin nähdä edes yhden tutun naaman ihmisvilinässä ja ikävöin tuppukylään. Nyt en enää ikävöi. Täälläkin on ystäviä ja joskus voi törmätä tuttuun naamaan. Jos nyt muuttaisin tuppukylään, ikävöisin Helsinkiin. Kesällä meren rannat, Kauppatori, Espan puisto ja erilaiset ihmiset viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Asun tuppukylässä, en ole nähnyt ketään (perheen lisäksi) ainakaan 2 viikkoon, joten mitä mahtavatkaan juoruta!
Olet listynyt perheesi, kun teitä ei näy missään. Meidän naapurin miestä ei ole näkynyt ja pihassa käy kotihoito ja nyt on naapureilla juoruttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Minun elämästä saakin mielenkiintoisia juoruja. Aamulla se lähti töihin, se kävi kaupassa ja lenkillä. Jännää.
Ymmärsit väärin. Ei juoruilla tarvitse olla mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen. Sinäkin voit nyt juuri olla jonkun toisen lapsi kuin mitä luulet, perheessäsi on insestiä ja sinulla on todettu maksasyöpä, johtuen liiasta alkoholinkäytöstäsi. Et vain tiedä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet listynyt perheesi, kun teitä ei näy missään. Meidän naapurin miestä ei ole näkynyt ja pihassa käy kotihoito ja nyt on naapureilla juoruttavaa...
Korjataanpa: minä en ole nähnyt ketään pariin viikkoon, mutta joku on voinut nähdä minut. Lisäksi perhe on tiettävästi olemassa yhä, koska mies on ollut töissä ja lapset koulussa.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mulla on lähimpään kaupunkiin 40km, työpaikalle 2,5 km.
Ja siitä kyttäämisestä, se ei aina ole pahantahtoista. Joskus se pelastaa henkiä. Sitäpaitsi on ihan mukavaa että sut huomataan, ja moikataan. Sitäkin se on. Eikä täällä kukaan iholle tuppaa. Rauhassa saa olla.