Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on parempi asuu isossa ku tuppukylässä

Vierailija
21.03.2021 |

Isommassa kaupungissa suhun ei kiinnitetä niin jumalattomasti huomioo mitä tuppukylässä. Eikä trvi törmätä jatkuvasti johonkin tuttuun tai edes sen kautta tuttuun. En tykänny yhtään tuppukylässä asumisesta sielä kiusaaminen ja juoruaminen pilasi mun mahdollisuudet työllistyä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestasi. Mulla on lähimpään kaupunkiin 40km, työpaikalle 2,5 km.

Ja siitä kyttäämisestä, se ei aina ole pahantahtoista. Joskus se pelastaa henkiä. Sitäpaitsi on ihan mukavaa että sut huomataan, ja moikataan. Sitäkin se on. Eikä täällä kukaan iholle tuppaa. Rauhassa saa olla.

Vierailija
2/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kyllä se juoruaminen on nimenomaan sitä pahaa ja halutaan pilata toisen maine.

Vierailija
4/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tuppukylässä, en ole nähnyt ketään (perheen lisäksi) ainakaan 2 viikkoon, joten mitä mahtavatkaan juoruta!

Vierailija
5/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämästä saakin mielenkiintoisia juoruja. Aamulla se lähti töihin, se kävi kaupassa ja lenkillä. Jännää.

Vierailija
6/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut tuppukylästä Helsinkiin. En kyttäämisen takia, vaan työmahdollisuuksien takia. Alkuaikoina kaipasin nähdä edes yhden tutun naaman ihmisvilinässä ja ikävöin tuppukylään. Nyt en enää ikävöi. Täälläkin on ystäviä ja joskus voi törmätä tuttuun naamaan. Jos nyt muuttaisin tuppukylään, ikävöisin Helsinkiin. Kesällä meren rannat, Kauppatori, Espan puisto ja erilaiset ihmiset viehättävät.

Vierailija
7/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun tuppukylässä, en ole nähnyt ketään (perheen lisäksi) ainakaan 2 viikkoon, joten mitä mahtavatkaan juoruta!

Olet listynyt perheesi, kun teitä ei näy missään. Meidän naapurin miestä ei ole näkynyt ja pihassa käy kotihoito ja nyt on naapureilla juoruttavaa...

Vierailija
8/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämästä saakin mielenkiintoisia juoruja. Aamulla se lähti töihin, se kävi kaupassa ja lenkillä. Jännää.

Ymmärsit väärin. Ei juoruilla tarvitse olla mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen. Sinäkin voit nyt juuri olla jonkun toisen lapsi kuin mitä luulet, perheessäsi on insestiä ja sinulla on todettu maksasyöpä, johtuen liiasta alkoholinkäytöstäsi. Et vain tiedä sitä itse.

Vierailija
9/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet listynyt perheesi, kun teitä ei näy missään. Meidän naapurin miestä ei ole näkynyt ja pihassa käy kotihoito ja nyt on naapureilla juoruttavaa...

Korjataanpa: minä en ole nähnyt ketään pariin viikkoon, mutta joku on voinut nähdä minut. Lisäksi perhe on tiettävästi olemassa yhä, koska mies on ollut töissä ja lapset koulussa.