Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsailetko koskaan hammaslääkärin kanssa että " suuhoitoa juu!"

Vierailija
21.03.2021 |

Suuhoitoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuhoitohullu

Vierailija
2/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Olen normaali.

Vierailija
4/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ärsyttää kaikki muka hauskat kaksimieliset vitsit, eikö ihmisillä mikään muu liiku mielessä kuin se yksi asia....

Vierailija
5/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen rempseä leidi niin voin kyllä hiukan kaksimielisiä viljellä. Kerran jouduin kolonoskopiaan ja kun oli niin nuori komea lääkäri niin sanoin hänelle että sultako saan kunnon letkua perseeseen :D . Meni nuori lekuri kyl punaseksi... rhähh...

Vierailija
6/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten helvetin vanha ja kulunut vitsi, älkää odottako kivuttomia toimenpiteitä jos tuollaista mun tuolissa päästätte..

t. eräs alalla työskentelevä

Vierailija
7/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen rempseä leidi niin voin kyllä hiukan kaksimielisiä viljellä. Kerran jouduin kolonoskopiaan ja kun oli niin nuori komea lääkäri niin sanoin hänelle että sultako saan kunnon letkua perseeseen :D . Meni nuori lekuri kyl punaseksi... rhähh...

Meni varmaan ja yllättyi että noin alatyylinen ja sivistymätön ihminen on olemassa.

Vierailija
8/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin kanssa vai hammaslääkärille? Tarkkuutta kysymyksiin.

Sitten vastaus: en todellakaan halua että se sadistisen alan valinnut psykopaatti saa lisää syitä kiduttaa minua säätämällä poranterän liian hitaaksi jotta se maksimoi kivun kun hän poraa väärää hammasta.

Vierailija
9/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella lääkärin myötähäpeän! Tuskin piti potilasta rempseänä, vain idioottina.

Vierailija
10/10 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella lääkärin myötähäpeän! Tuskin piti potilasta rempseänä, vain idioottina.

Voin kertoa että kahvihuoneessa nauramme porukalla näitä noloja itseoppineita humoristeja..