Järkyttää maailmanmeno
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61a17ab5-1347-42e8-9632-edc45ed956dd
Mihin maailma on oikein menossa. Miksi joillain aikuisilla ei ole minkäänlaista moraalia? Lasten ja nuorten elämä on tänä päivänä kovin turvatonta. Kuvottavaa.
Kommentit (27)
Basso on pilalla pelkkää påskaa tilalla
Internet ja some on kaiken pahan alku ja juuri.
Varoittelee ja jeesustelee jostakin, josta on itse nauttinut neljä vuotta? Ok.
Tätähän some meille vuodet syöttänyt, kardashiania ja temppareita ja alastonta selviytyjää maajusseissa jne. Mitä sitten odotitte? Ja yle pahimpana syöttää tätä areenasta nuorille!
Vierailija kirjoitti:
Varoittelee ja jeesustelee jostakin, josta on itse nauttinut neljä vuotta? Ok.
Aikuisella on nuoriin verrattuna enemmän elämänkokemusta ja siten moraalinen vastuu. Osa on myös seksityöläisiä olosuhteiden pakosta, siis ei nauti.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on pilalla, pelkkää paskaa tilalla.
Runosuoli on tänä aamuna aktiivinen.
Miten niin on menossa huonompaan suuntaan? Tässä, ja vielä pahemmassa, maailma on ollut aina.
Seksiä on myyty ja ostettu aina, nykyään on sentään vähän yritetty rajoittaa.
Hyväksikäyttö on ennen paljon yleisempää ja rangaistuksia ei juuri tunnettu.
Suosittelen historiaan perehtymistä.
Lajimme on elonkehän vitsaus. Sopii kadota mitä pikimmin!
Maailma luisuu pian kokonaan pahuuden valtaan.
Lopunajat. Tämä on vasta synnytyskipujen alkua
mies53v
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Tämä uskonnolla kaiken pskan kuittaus vasta jaksaakin v*tutta.
Huoh. Luuletko ettei koskaan ikinä aiemmin ihmiskunnan historiassa ole joku 15-vuotias myynyt itseään? Väitänpä että aivan varmasti on. Ei me ihmiset paljoa muututa vaikka puitteet onkin erilaiset.
Mitä uutta siinä on että rahanahneet teinit myyvät itseään saadakseen "kaikkee ihquu"? Kampissa sitä on tehty vuosikaudet. Jotkut jäävät sille alalle. "Easy money".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Tämä uskonnolla kaiken pskan kuittaus vasta jaksaakin v*tutta.
Etkö yhtään ihmettele, minkä takia sinua vaivaa uskonnot, erikoisesti kristinusko?
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta siinä on että rahanahneet teinit myyvät itseään saadakseen "kaikkee ihquu"? Kampissa sitä on tehty vuosikaudet. Jotkut jäävät sille alalle. "Easy money".
Narkkarit yleensä
Mikä tuossa on niin kauheaa? Ns. maailman vanhin ammatti, ja itse tuossa on tyttö lähtenyt myymään ja ottanut rahat tyytyväisenä käyttöön.
Jos näitä haluttaisiin kunnolla estää, valvoa ja auttaa niin perustettaisiin lailliset bordellit. Jäätävästi suurin osa tarpeista hoituisi saman tien sieltä, ja verojakin tulisi. Mutta ei, kun pitää saada moraaliposettaa ja kauhistella. Kontrolloida ihmisiä.
Korona tappaa tänäänkin paljon ihmisiä ja olen siitä hyvin iloinen.
Sillä välin ranskassa
https://www.washingtonpost.com/world/2021/03/19/france-firefighters-con…
Samalla selviää syy miksi ranska on niin suosittu nuorten uusranskalaisten keskuudessa.
Maailma on pilalla, pelkkää paskaa tilalla.