Mistä haaveilette koronan jälkeen
En kuulu varsinaisesti koronan riskiryhmiin, mutta olen ollut varovainen, koska en usko sen hyväkään tekevän. Olen aina toteuttanut haaveeni, joten elämätöntä elämää ei ole eikä varmaan siksi rajoitukset tuota ongelmia. Silti haaveilen monista asioista, kun tilanne tasoittuu ja saadaan rokotukset. Varasin kaukomatkan joululle 2022, kuntosali, kampaaja, teatteri, baletti, kauneimmat joululaulut, rock-keikat, museot, kaupunkilomat, kirjasto, kahviloissa hengailu jne, huvipuistot lasten kanssa
Kommentit (7)
Että saan jatkaa etätöissä. Ettei tunnu enää epäkohteliaalta olla menemättä tilaisuuksiin ja juhliin, jotka ei kiinnosta.
Etää olipa ihana elää maailmassa jossa antikristus ei ollut vielä vallassa
Elämme vuotta 2023, ulkonaliikkumiskiellot ovat olleet voimassa nyt 798 päivää ja jatkuvat edelleen. Elämme koronan 7. aaltoa. Festareita ei ole järjestetty nyt 3 vuoteen ja tämä kesä on 4. vuosi putkeen kun festarit ja tapahtumat on peruttu. Kokoontumisrajoitukset ovat nyt 3 henkilöä. Kaupoissa saa käydä vain päiväsaikaan. Illalla ja yöllä liikkuminen klo 20.00-06.00 välisenä aikana on kielletty. Maskipakko on voimassa edelleen, maskittomia rangaistaan sakoilla, vankeudella ja "uudelleen ohjelmointi leireillä". Kuka olisi vuonna 2020 arvannut että tulemme elämään tällaisessa dystopiassa näin monen vuoden jälkeenkin, eikä loppua näy. Kuitti.
Olen tyytyväinen siihen, että ei ole tarvinnut osallistua moneen juhlaan ja muuhun kokoontumiseen, joista en pidä. Joku edellä kirjoittikin, että uskaltaisinpa jatkaa samalla linjalla. Sitä itsekin toivon. Elämän rauhoittuminen on hyväksi, mutta monia palveluja kaipaan sekä matkustelua.
En tiedä. Ei ole unelmia, en oikein näe valoa tulevaisuudessa.
Tykkään poikkeusoloista ja haaveilen sen puitteissa. Miksi pitäisi haaveilla sen jälkeisestä ajasta, jos kaikki on mennyt nyt paremmin.