Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt 76 kertaa korona testissä, töihin kun ei saa mennä

Vierailija
20.03.2021 |

Yhtään jos on mitään. Lapset tuovat kotiin vatsatautia ja flunssia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa testissä käynyt.

0 maskia ostanut.

On huvittavaa nähdä, että jotkut käyvät testeissä ja ostavat maskeja.

Vierailija
2/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kipee vuosi sitten ennenkun korona alkoi. Testissä en oo käyny kertaakaan. Maskia joo käytän, mutta näön vuoksi. Työpaikalta saanu pari ja niitä pidän taskussa. Lykkään rätin naamaan kun meen kauppaan. Mitenkään en oo koronaa tai muitakaan tauteja varonut, mutta eipä oo mikään tarttunut tähän mennessä 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Aa niin sä oot niitä työttömiä ”taiteilijoita” huurupäissäs?

Kato kun meillä muilla sitä maskia täytyy pitää että palkka juoksee. Maksetaan sitten sun röökinsavuinen ateljees veroilla.

Vierailija
4/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parhaimmillaan monta kertaa viikossa ravaat testissä? Jos on noin sairas koko ajan, niin kannattaa tutkia, mistä johtuu. Ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
5/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto. Oon käynyt kerran enkä toiste mene kun oli niin kivuliasta

Vierailija
6/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Kiva sulle. Mun asuinmaassa on maskipakko kaikkialla oman kotioven ulkopuolella, sekä kaikilla työpaikoilla pakkotestaus kerran viikossa (ellei ole kotitoimistolla). Monet täälläkin uhosivat että en varmana osta maskia ja mene testiin. Kummasti mieli muuttui.

Vierailija
7/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Kato kun meillä muilla sitä maskia täytyy pitää että palkka juoksee. Maksetaan sitten sun röökinsavuinen ateljees veroilla.

Ei, vaan olen ollut terve ja maskin pitäminen ei ole pakollista. Se on vain suositus.

Toki olen käyttänyt jotain huivia pakollisissa tilanteissa. Mutta en kuitenkaan käytä rahaa maskien ostamiseen.

Vierailija
8/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Mitä huvittavaa siinä on? Eikö sun todellisuustestaus oikein toimi?

Vierailija
9/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Ei, vaan olen ollut terve ja maskin pitäminen ei ole pakollista. Se on vain suositus.

Piipiti piipiti. Tollaset se kovidi sais viedäkin

Toki olen käyttänyt jotain huivia pakollisissa tilanteissa. Mutta en kuitenkaan käytä rahaa maskien ostamiseen.

Vierailija
10/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanotto. Oon käynyt kerran enkä toiste mene kun oli niin kivuliasta

Ootko joku neiti kun sekunnin kestävä testi SATTUI NIIN KOVIN PALJON.

Vierailija
11/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Kiva sulle. Mun asuinmaassa on maskipakko kaikkialla oman kotioven ulkopuolella, sekä kaikilla työpaikoilla pakkotestaus kerran viikossa (ellei ole kotitoimistolla). Monet täälläkin uhosivat että en varmana osta maskia ja mene testiin. Kummasti mieli muuttui.

Kumma rumba viruksen kanssa, jonka saajilla on ollut 99.98% selviytymisprosentti. Paha lähinnä obeeseille ihmisille.

Jos on riskiryhmää niin voi suojautua, mutta normaalipainoisten tavallisten terveiden ihmisten ei tarvitse rajoittaa elämäänsä.

Vierailija
12/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että _miten_ joku voi olla jatkuvasti kipeenä, vaikka nyt huolehditaan hygieniasta paremmin kun koskaan. Taidat olla niitä, jotka omaa kotiaan desinfioimalla on pilannut vastustuskykynsä.

Itse en oo käynyt koronatestissä kertaakaan, kun ei ole ollut tarvetta. Yhtään en ole sairastanut yli vuoteen. Lapsella on ollut yksi flunssa, koronatesti oli negatiivinen. Maskia käytän näön vuoksi julkisissa tiloissa. Hygieniasta kyllä huolehdittiin ennen koronaa, mutta koskaan ei ole desinfioitu, ei edes koronan aikana.

Jos täällä on muita koko ajan kipeitä, mistä oikein saatte noita tauteja?

Vierailija
13/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 kertaa vuoden aikana?! Olet siis saanut 76 uutta tautia noin 52 viikon aikana... oletko ollut terveenä ollenkaan? Tai lapsesi?

Onko tuo enää normaalia? Meillä on ollut kaksi kertaa nuhaa, kun kaikki sairastavat kotona eikä ole levittämässä pöpöjään muille. Tutuilta olen kuullut samaa, että ovat pysyneet terveempinä, eikä ole ollut päiväkodeissa esim. täi-, kihomato-, syyhy- tai enteroepidemioita

Vierailija
14/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut pitäisi olla kiinni.

Oireisena ei saisi mennä minnekään, vaikka testi olisi negatiivinen. Ne voi näyttää väärin. Lisäksi ikävää tartuttaa tautia ympäriinsä tällaisen aikana. Tartuttamalla kuormittaa koronatestaajia aivan turhaan.

Vierailija
15/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Kai tähän sopii se Hermann Göringin (Hitlerin "oikea käsi") sitaatti: "If you can find something to make them afraid, you can make them do whatever you want."

Vierailija
16/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän maskia vain sosiaalisen paineen vuoksi. Jokaisen takin taskussa maski valmiina. En todellakaan pese maskeja joka käytön jälkeen, en usko niiden epidemiaa ehkäisevään vaikutukseen. En pidä myöskään käsihygieniasta tavallista paremmin huolta. Tarttuu jos on tarttuakseen. Etätöissä olen, koska se on työnantajan suositus.

Lapsi päiväkodissa ja hänet jouduin käyttämään kerran testissä kun nuha vaan jatkui, että sain viedä takaisin hoitoon. Itse en ole testissä käynyt, mutta enpä ole ollut kipeänäkään..

Tiedän monia jotka valittaa että kaikkensa on tehnyt, missään ei ole käynyt ja sielläkin varonut ja niin vain tuli silti korona. Kun riskiryhmät on rokotettu, pitäisi paluun normaaliin elämään alkaa saman tien.

Vierailija
17/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän maskia vain sosiaalisen paineen vuoksi. Jokaisen takin taskussa maski valmiina. En todellakaan pese maskeja joka käytön jälkeen, en usko niiden epidemiaa ehkäisevään vaikutukseen. En pidä myöskään käsihygieniasta tavallista paremmin huolta. Tarttuu jos on tarttuakseen. Etätöissä olen, koska se on työnantajan suositus.

Lapsi päiväkodissa ja hänet jouduin käyttämään kerran testissä kun nuha vaan jatkui, että sain viedä takaisin hoitoon. Itse en ole testissä käynyt, mutta enpä ole ollut kipeänäkään..

Tiedän monia jotka valittaa että kaikkensa on tehnyt, missään ei ole käynyt ja sielläkin varonut ja niin vain tuli silti korona. Kun riskiryhmät on rokotettu, pitäisi paluun normaaliin elämään alkaa saman tien.

Mutta ei ala.

Vierailija
18/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Kai tähän sopii se Hermann Göringin (Hitlerin "oikea käsi") sitaatti: "If you can find something to make them afraid, you can make them do whatever you want."

Göringkö tosiaan heitti sen englanniksi?

Vierailija
19/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos monta kertaa viikossa on sairauden oireita niin kannattaa varata jo lääkäriaika ja keskustella asiasta.

Alkaa olla jo aika kalliskin rupeama jos testi maksaisi 200€ kappale niin tulisi pelkille testeille hintaa 15000€. Jos lääkäriltä saisi jotain helpotusta jatkuviin oireisiin niin voisi helpottaa tilannetta

Vierailija
20/20 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 maskia ostanut.

Göringkö tosiaan heitti sen englanniksi?

No kai sen olisi voinut saksaksi kirjoittaa ja ehkä 1 kymmenestä olisi ymmärtänyt.

Mutta joka tapauksessa Göring ei ehkä sanonut tuota, mutta se on vain osoitettu hänelle virheellisesti.