Naisellinen itsetunto hukassa
Olen viisikymppinen nainen (liian vanha tänne, mutta tulinpa nyt käymään) ja tuntuu, että olen kadottanut itsetuntoni naisena. Olen ollut pitkään sinkku ja äskettäin hyvältä vaikuttanut suhteen alku kuivui kasaan ennen kuin ehti oikein alkaakaan.
Tuntuu, että olen kadottanut sen tunteen, että olen kiinnostava ja viehättävä nainen, joka ansaitsee hyvän parisuhteen.
Miten alkaisin taas arvostaa itseäni enemmän?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle teillä on niihin parisuhteisiin ja seksiin vielä vanhoilla päivilläkin? Elämässä on kaikkea muuta ihanampaa; ystävyyttä, nähtävää, koettavaa. Päästäkää irti siitä libidovetoisesta tarpeesta kelvata _seksuaalisesti_ jollekin, ja takaan että elämänlaatu muuttuu huomattavasti!
Helppo se on siellä huudella jos seksi ei kiinnosta. Toisin se on meillä, joilla libido ei suostu jättämään rauhaan - toisin kuin ne miehet, siis.
Aloittaja ei puhu tarpeestaan seksiin (se hoituu jokaiselta myös itsekseen), vaan Hukatusta Naisellisesta Itsetunnosta, joka vaatii elääkseen Miesten Huomiota. Tässä on vissi ero jota kannattaisi tosi paljon tutkia itsessään.
Tiedän yli viisikymppisiä miehiä joilla on Milf Hunter-lippiksiä. Kelpaat varmasti kunhan tällainen ”oikea” osuu kohdalle. Sitten hyvä mieli?
Mulla niin päin, että en missään nimessä tunne kadottaneeni naiseuttani, vaan koen sisimmässäni olevani hyvinkin naisellinen tai välillä tyttömäinen. Olen tyytyväinen itseeni ja vartalooni jne. Mutta käytännöllinen kun olen, haluan pukeutua ei-kiristävään puuvillaan ja säänmukaisesti. En meikkaa enkä käytä tuoksuja. Ex-mieheni mielestä en siksi ollut naisellinen, mutta sekään ei vähentänyt omaa tuntemustani naiseudestani.
Välillä näkee lähijunassa puuma naisia.
Töissä yks kuljetusfirman harmaa hiuksisella naisella aivan uskomaton lantio, jään aina katselemaan kunhan vain sattuu kohdilleen, toinen yks virolainen juoma-automaattien täyttäjä, se ei tosin ole kasvoiltaan yhtä hyvännäkönen kuin se harmaa pää, hyvä perse kuitenkin.
M34
Tee pieniä muutoksia elämässäsi, vaikka olisit mielestäsi kuinka hyvässä kunnossa.
- käy salilla(kun aukeaa)
- lenkillä
- muuta ruokavaliosi ...
Ei tarvitse tehdä mitään suurta "remonttia". Itse laihdutin muutaman kilon, vähän kiinteytin, paransin ryhtiä vetämällä olkapäät taakse, muutin vähän pukeutumista, aloitin terveellisemmän elämän ravinnon suhteen ym. aloitin hymyilemisen ... jessus, että tuntuu(ja näyttää) hyvältä, itseluottamus ja miehisyys parani huomattavasti ... varmaan sama toimii naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Tee pieniä muutoksia elämässäsi, vaikka olisit mielestäsi kuinka hyvässä kunnossa.
- lenkillä
- muuta ruokavaliosi ...
Ei tarvitse tehdä mitään suurta "remonttia". Itse laihdutin muutaman kilon, vähän kiinteytin, paransin ryhtiä vetämällä olkapäät taakse, muutin vähän pukeutumista, aloitin terveellisemmän elämän ravinnon suhteen ym. aloitin hymyilemisen ... jessus, että tuntuu(ja näyttää) hyvältä, itseluottamus ja miehisyys parani huomattavasti ... varmaan sama toimii naisillakin.
Nytkö saat tarvitsemaasi huomiota? Entä jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Välillä näkee lähijunassa puuma naisia.
Töissä yks kuljetusfirman harmaa hiuksisella naisella aivan uskomaton lantio, jään aina katselemaan kunhan vain sattuu kohdilleen, toinen yks virolainen juoma-automaattien täyttäjä, se ei tosin ole kasvoiltaan yhtä hyvännäkönen kuin se harmaa pää, hyvä perse kuitenkin.
M34
Naiset kaipaavat juuri tällaista esineellistämistä miehiltä vielä iäkkäinäkin tunteakseen itsensä naisiksi! Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lenkillä
- muuta ruokavaliosi ...
Nytkö saat tarvitsemaasi huomiota? Entä jatkossa?
En varmaan edes tarvinnut enempää huomiota, tein sen itseni takia, minun on parempi olla itsessäni, se näkyy kauas, huomio tuli siinä sivussa, en kyllä ole siitä riippuvainen. Koen olevani paljon miehekkäämpi ja uskon sen riittävän pitkään.
Kuntosalille ja ylimääräset kilot pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin tapahtuu? Kelpaa miehille silmänruoaksi ja kassientyhjennykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja Naisellinen Itsetunto palaa. Niin se toimii!
Vierailija kirjoitti:
- lenkillä
- muuta ruokavaliosi ...
Ihana ohje: hymyile! 💗 Uskoisin, että tämä voi jopa toimia. Hymyile itsellesi, kun kuljet peilin ohi, ja hymyile myös muille ihmisille. Mielihyvähormonit lähtevät liikkeelle, vaikutus voi olla yllättävä.
Itse olen 46-vuotias mies, onnellisesti aviossa ja lapset jo aikuisuuden kynnyksellä molemmat.
Tulevasta ei tietenkään tiedä, mutta jos parisuhteessani jotain kävisi, en kyllä oikeasti usko, että edes haluaisin enää parisuhdetta. Jos tulisin jätetyksi, niin en varmasti. Leskeksi jäädessäni saattaisin ehkä jonkinlaista vertaistukea hakea jostain samassa tilanteessa olevalta.
Eli viiden kympin korvilla olevat sinkkunaiset, ei teissä sinänsä ole mitään vikaa, samanikäiset miehet eivät vain ehkä halua samoja asioita elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja Naisellinen Itsetunto palaa. Niin se toimii!
Tollanen nainen saa kuolla jos noin viraton on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle teillä on niihin parisuhteisiin ja seksiin vielä vanhoilla päivilläkin? Elämässä on kaikkea muuta ihanampaa; ystävyyttä, nähtävää, koettavaa. Päästäkää irti siitä libidovetoisesta tarpeesta kelvata _seksuaalisesti_ jollekin, ja takaan että elämänlaatu muuttuu huomattavasti!
Minusta tässä on paljon muustakin kyse kuin seksistä. Jotkut vaan on romantikkoja, kaikki ei ole niin itseriittoisia, että ei tarvitse ketään hehkuakseen. Itsekin olen rakkaudettomuuden takia kuihtunut jo kolmekymppisenä. Menetin naisellisuuden ja sisäisen hehkuni, koska en tiennyt mitä on olla rakastettu. Minulla oli yksi nuoruuden parisuhde, mutta ei se mies minua rakastanut, joten kuihtumiseni alkoi jo siinä suhteessa. Sen jälkeen ei ole löytynyt ketään, eikä ihme koska minusta näkee jo päälle etten voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on siellä huudella jos seksi ei kiinnosta. Toisin se on meillä, joilla libido ei suostu jättämään rauhaan - toisin kuin ne miehet, siis.
Aloittaja ei puhu tarpeestaan seksiin (se hoituu jokaiselta myös itsekseen), vaan Hukatusta Naisellisesta Itsetunnosta, joka vaatii elääkseen Miesten Huomiota. Tässä on vissi ero jota kannattaisi tosi paljon tutkia itsessään.
Niin se naisellinen dilemma. Ärsyttää kun miehet viheltää perään. Masentaa kun miehet ei enää vihellä.
Mitä se naisellinen itsetunto on? Mulla on ollut aina hyvä itsetunto, yksin ja parisuhteessa. Mitään huomiota en ole koskaan kaivannut muuta kun puolisolta, sitä huomiota on ollut jo esiteinistä, eikä se ole kivaa kun limaiset hyypiöt kyylää ja ehdottelee.
Itse olen 40-v täyttävä mies, myös onnellisesti tasapainoisessa parisuhteessa.
Jos jostain kumman syystä vaimoni haluaisi erota, etsisin "suruajan" jälkeen seuraa omanikäisistäni tai hiukan vanhemmista naisista.
Olette ihania! Todella upeita!
Hyvää seuraa, hyviä keskustelukumppaneita, ja uskon vakaasti, että intiimielämäkin on monen jo hieman kypsemmän Naisen kanssa oikein hyvää, kunhan vain sydämet sopivat yhteen.
Moni ikäiseni mies tuntee samoin. Ja moni on kertonut, että haluaisi oikean parisuhteen ikäisensä naisen kanssa, mutta naisten heikentynyt itsetunto on saattanut - turhaan - olla orastavan suhteen tiellä.
Kyllä minä ainakin haluaisin vanheta rakkaan ihmisen vierellä. En ole niin vahva (tai heikko!) ettenkö kaipaisi parisuhdetta, jossa on molemminpuoleista rakkautta, läheisyyttä, kosketusta ja hellyyttä.
Juuri näin! Olen 56 vuotias hyväkuntoinen mies. Usein kaupassa ym. katson viisikymppisiä naisia, ja mietin, että voi kun tuotakin pääsisi pitelemään... lujasti mutta hellästi!
Ja sitä paitsi, onhan tuolla aikuisvideosivuilla ihan omat kategoriatkin nimellä "milf" tai 50+ tai vastaavaa. Ja niiden kysyntä on suurta. Joten pidä itsesi kunnossa, laita huulipunaa (tehoaa minuun), hymyile. Kyllä se pilke silmäkulmassa havaitaan. Kun korona on ohi, niin eikun ulos baareihin ja tansseihin.