Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisellinen itsetunto hukassa

Vierailija
20.03.2021 |

Olen viisikymppinen nainen (liian vanha tänne, mutta tulinpa nyt käymään) ja tuntuu, että olen kadottanut itsetuntoni naisena. Olen ollut pitkään sinkku ja äskettäin hyvältä vaikuttanut suhteen alku kuivui kasaan ennen kuin ehti oikein alkaakaan.

Tuntuu, että olen kadottanut sen tunteen, että olen kiinnostava ja viehättävä nainen, joka ansaitsee hyvän parisuhteen.

Miten alkaisin taas arvostaa itseäni enemmän?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo, olen pahoillani. Ei meitä viisikymppisiä naisia kukaan enää edes huomaa. Vaikka tunnen itseni kolmekymppiseksi, niin vilkaisu peiliin riittää karistamaan fantasiat. Ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Vierailija
2/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat englantia, niin Youtubessa on hyviä feminiinisyys- ja parisuhdeaiheisia videoita esim. Adrienne Everheartilla. Ota itsellesi aikaa, puhu itsellesi kauniisti, torppaa negatiiviset ajatuskulut heti alkuunsa. Tee arjessakin pieniä juttuja, jotka vahvistavat tai vaalivat feminiinistä puoltasi. Esim. sen sijaan, että käyt kiireessä pikasuihkun, niin osta parempaa suihkusaippuaa, laita vaikka jotain musiikkia taustalle ja kynttilöitä kylppäriin. Keskity hetkeen. Ja tee kaikkea sellaista mistä pidät, vaikka se tuntuisikin hölmöltä, lapselliselta tai liian "tyttömäiseltä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo, olen pahoillani. Ei meitä viisikymppisiä naisia kukaan enää edes huomaa. Vaikka tunnen itseni kolmekymppiseksi, niin vilkaisu peiliin riittää karistamaan fantasiat. Ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Olet väärässä. Kyllä samanikäiset ja vanhemmat miehet huomaa. Joskus nuoremmatkin... Ei pidä lannistua.

Vierailija
4/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa mutta naiseus katosi nelikymppisenä eikä ole palautunut. Joka päivä katsoo peilistä joku epämääräinen "sukupuoleton" olento. En ole koskaan ollut kovin naisellinen, siis siro jne.

Vierailija
5/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meitä keski-ikäisiä naisia enää kukaan halua, parempi on etsiä elämään sisältöä ihan muista asioista. Olen itse 40 ja tulin jätetyksi ilman mitään selitystä, mies vain lopetti yhteydenpidon. Eiköhän se syy ollut se, että olin tälle samanikäiselle miehelle liian vanha ja ruma. Itse mies teki aloitteen, mutta enpä sitten riittänytkään hänelle.

Vierailija
6/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa. Se on usein vaikeaa nuorillekin, joten ei ehkä kannata masentua yhdestä hutista.

Tilastollinen todennäköisyys löytää sopiva on pieni kaiken ikäisille, mutta asiaan auttaa jos harrastaa ja liikkuu ja tapaa muita samanhenkisiä ihmisiä. Ja on itse positiivinen ja hauskaa seuraa.

Olisin ennakkoluuloton deitin iän suhteen, se lisää mahdollisuuksia. Harkitse nuorempiankin. Enkä olisi kovin kriittinen muidenkaan ulkoisten ominaisuuksien suhteen jos vaan yhdessä on hauskaa puuhastella ja vieressä hyvä olla.

Jotta miehen voisi valita mahdollisimman suuresta joukosta kokeilisin erilaisia vähän miehisiäkin harrastekerhoja, kuoroja, matkoja, kursseja. Tai miesvaltaista työpaikkaa. Metsästystä ? tms

Lähipiirissäni yli 50 vuotiaat naiset ovat kyllä lopulta pitkään etsittyään löytäneet itselleen sopivia kumppaneita ja hyvinkin onnellisia pitkiä parisuhteita. Eikä tämä ole ollut ulkonäöstä tai varakkuudesta kiinni. Hyvinkin rupsahtaneet ja ylipainoiset pienituloiset naiset ovat onnistuneet ihan yhtä hyvin kuin edustavammatkin ehkä huumorin ja miellyttävän luonteen ansiosta.

Tämä 50 ikä on kyllä välillä vaikea. Jos on vaihdevuosioireita suosittelen hormonilääkitystä. Siitä voi olla odottamattoman paljon apua,

Vierailija
7/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen visskyt vuotias vanhusmies. Tarkalleen täytän kohta viiskyt. Tekisi mieli ehdottaa vuotta vanhemalle naiselle treffejä tai jotain. En vaan kehtaa/uskalla. Tässä iässä yksi vuosi on mielestäni samanikäinen. Ihan ok tämä nainen ulkonäöltään. Kroppakaan ei vaatteiden alta vaikuta huonolta. En tietenkään näe vaatteiden läpi. 

Jotain on juteltu kun samassa paikassa töissä. Oikeasti rehellisesti sanoisin "töissä".  On tällä naisella pari pientä näkyvää tatsaakin. En tiedä sitten onko vaatteiden alla lisää. Tyhmä minä aina sortuu haaveilemaan milloin mitäkin. Vain reilu vuosi edellisestä 10 v jutusta ja haluttaisi laittaa itsensä alttiiksi sattumiselle uudestaan.

Ihan shaissee. Jos ei tee mitään niin harmittaa. Jos tekee ja vielä onnistuu niin se voi olla taas pahimmillaan viipale herttaa. Paljon helpompaa olisi olla tuneeton panomies. Pahus en ole sellainen, noh ehkä kovasti humalassa? Blaah tätä tilitystä.

Vierailija
8/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, homma silarit, huuliin täytteet ja perseenlisäystä, niin homma lähtee taas kulkemaan.

Vierailija
9/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, homma silarit, huuliin täytteet ja perseenlisäystä, niin homma lähtee taas kulkemaan.

Ehkä jonakin päivänä sinäkin kasvat aikuisekseksi? Ehkä? No minäkin olen vielä m 49. Oma ongelmani vaatisi että asenteen ja luonteen voisi muuttaa positiiviseksi. Kohta niinku raidin kyttä. Muuta jäykkää kuin...... No ne tietää jotka katsoi hyvän sarjan.

Vierailija
10/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmariasussa voit hyvin mennä kolmevitosesta. 

Vierailija
11/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä meitä keski-ikäisiä naisia enää kukaan halua, parempi on etsiä elämään sisältöä ihan muista asioista. Olen itse 40 ja tulin jätetyksi ilman mitään selitystä, mies vain lopetti yhteydenpidon. Eiköhän se syy ollut se, että olin tälle samanikäiselle miehelle liian vanha ja ruma. Itse mies teki aloitteen, mutta enpä sitten riittänytkään hänelle.

No 40 ei ole paha ikä. Olen itse mies 35v ja nyt ihastunut naiseen, joka on varmaan itseäni muutamia vuosia vanhempi. Ihastuin tässä naisessa siihen miten hän kannustaa minua harrastuksessa, jossa hän on minua kokeneempi ja toki se auttaa, että hän on normaalipainoinen ja tavallisella tavalla sievä. Tänäänkin tanssin hänen kanssa ja olisin voinut vaikka repiä vaatteet hänen päältään ajatuksissani. 

12/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 40 ja sama.

Vierailija
13/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat Tinderin alueasetuksia ja haet jostain muualta kuin Ruuhka-Suomesta, jossa naisista (kaiken ”tasoisista”) on ylitarjontaa ja kunnollisten miesten tarjonta olematon. Tunnen erään kauniin, sporttisen uranaisen, joka kokeili Lappia ja on nyt onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
14/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 52 v ja mulle sataa koko ajan mätsejä Tinderissä ja tulee viestiä nuorilta miehiltä! Olen kyllä aika kivannäköinen ja mallinakin ollut mutta silti.... kyllä meissä on vielä ytyä. Puumat ovat suosittuja. Kasvata pitkä tukka ja laita vaikka pillifarkut ja joku kiva toppi ja vähän meikkiä niin olet kaunis ja naisellinen.

Vierailija
15/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 52 v ja mulle sataa koko ajan mätsejä Tinderissä ja tulee viestiä nuorilta miehiltä! Olen kyllä aika kivannäköinen ja mallinakin ollut mutta silti.... kyllä meissä on vielä ytyä. Puumat ovat suosittuja. Kasvata pitkä tukka ja laita vaikka pillifarkut ja joku kiva toppi ja vähän meikkiä niin olet kaunis ja naisellinen.

Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun.

Ap, anna itsellesi aikaa ja ole ihan oma itsesi!

Vierailija
16/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Vaikka en fyysisesti olekkaan enää kolmekymppinen, niin olen kumminkin joka päivä kiitollinen siitä että olen elossa ja suht terveenä. Löysin vielä rakkaudenkin 54 vuotiaana, työpaikka on ja aikuiset lapsetkin ovat omillaan. Itsetuntoni on kyllä ihan kohdillaan. Ap, muista elää nyt, koska seuraavaa elämää ei valitettavasti tule.

Vierailija
17/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milfit on nyt kuuminta hottia. Ei kaikki etsi nuoria tyttöjä. Heille on oman ikäisiä poika ystäväksi. Pidä huoli itsestäsi. Ja pukeudu vaatteisiin, joissa sinulla on hyvä olla ❤️

Vierailija
18/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle teillä on niihin parisuhteisiin ja seksiin vielä vanhoilla päivilläkin? Elämässä on kaikkea muuta ihanampaa; ystävyyttä, nähtävää, koettavaa. Päästäkää irti siitä libidovetoisesta tarpeesta kelvata _seksuaalisesti_ jollekin, ja takaan että elämänlaatu muuttuu huomattavasti!

Vierailija
19/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tuntuu, että olen kadottanut sen tunteen, että olen kiinnostava ja viehättävä nainen, joka ansaitsee hyvän parisuhteen.”

Kun pääset irti tällaisesta pakkoajatuksesta, ja saat korvaavia kokemuksia muusta, karisee tämä patriartaakin jalostama alistuskuvio siitä, että sinun ylipäätään tarvitsisi kiinnostaa tai vieheättää ketään ikuisesti tai edes koskaan.

Vierailija
20/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle teillä on niihin parisuhteisiin ja seksiin vielä vanhoilla päivilläkin? Elämässä on kaikkea muuta ihanampaa; ystävyyttä, nähtävää, koettavaa. Päästäkää irti siitä libidovetoisesta tarpeesta kelvata _seksuaalisesti_ jollekin, ja takaan että elämänlaatu muuttuu huomattavasti!

Helppo se on siellä huudella jos seksi ei kiinnosta. Toisin se on meillä, joilla libido ei suostu jättämään rauhaan - toisin kuin ne miehet, siis.