Hei vapaat miehet
Kirjoita muutama rivi piristykseksi kauniille naiselle joka kärsii sydänsuruista..
Kommentit (36)
Cry me a river on ihana. En tykkää noin tyhmistä kommenteista. Mauton olet!
IIIhana biisi kiitos sulle... oon itsekin laulanut tätä paljon... Yhyyyyyyyyyyy <3 mun törkimystörppö ei kyllä oo itkenyt kyyneltäkään ja mä olen itkenyt valtameren jo....
Aika parantaa haavat. Pärjäile! :)
Kerro lisää. Ja kerro miksi olet vapaa?
Toikin on ihana biisi mutta alkuperäinen on paras!
Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaikilla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut
Hei eikö teitä oo enempää mua piristämään? On ollut hirveä vuosi!
En tiiä mitä ovat sydänsurut. Ei niinkö harmainta aivastustakaan. Muistuttaako se jotain tiettyä tunnetta? mikä on lähin sukulaistunne sille?
Oi miten ihanaa et joku yrittää iskeä tai edes sinnepäin:) Tai onhan niitä iskijöitä mutta ei ole johtanut mihinkään... Yksi on rakastunut minuun, minä en häneen... huuuuoookkaauuuuuuuusssss
Sluprs slupsr uuh aah tyllerö v1 ttu
äimänkäki kirjoitti:
En tiiä mitä ovat sydänsurut. Ei niinkö harmainta aivastustakaan. Muistuttaako se jotain tiettyä tunnetta? mikä on lähin sukulaistunne sille?
Se on viiltävää kipua, tuskaa, ahdistusta...
Itse asiassa olen rakastunut ja se riipii ja viiltää kun mies ei ehkä olekaan kiinnostunut minusta ainakaan enää niin paljon...aluksi oli, pyysi numeroni, soitti... On nuorempi ja luuli minua nuoremmaksi, olen kaunis ja paljon nuoremman näköinen ja oloinen. yksi luuli exääni isäkseni... oli alle 5 vuotta vanhempi.
Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?
aergserg kirjoitti:
Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaiki
lla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut
Tää on hassu...mikä on shosho? Olet symppis:)
Vierailija kirjoitti:
kyllä se siitä, paistaa se aurinko vieläkin risukasaan, huomenna on taas uusi päivä eli UP, näillä mennään ja katotaan mihin lahkeet riittää, monilla muilla menee vielä huonommin, pää pystyyn ja katse kohti valtion diivaa, synkimmällähi pilvellä on häpeäreunus
Vierailija kirjoitti:
Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?
Ei helpota... en pääse pois itseni sisältä. tämä ihana mies on mielessäni enkä saa häntä pois systeemistäni... En ota selvää onko hän oikeasti kiinnostunut vai ei enkä voi oikein kysyäkään... kai?
Vierailija kirjoitti:
aergserg kirjoitti:
Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaiki
lla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut
Tää on hassu...mikä on shosho? Olet symppis:)
Shoshonit ovat joku Pohjois-Amerikan intiaaniheimo, ja tuon runon raapaisin joskus vuonna 3 jILI (jälkeen ihanaa leijonat ihanaa)
wst kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä se siitä, paistaa se aurinko vieläkin risukasaan, huomenna on taas uusi päivä eli UP, näillä mennään ja katotaan mihin lahkeet riittää, monilla muilla menee vielä huonommin, pää pystyyn ja katse kohti valtion diivaa, synkimmällähi pilvellä on häpeäreunus
Hassu...toi lahkeet riittää oli uusi ja valtion diivakin ja häpeäreunus:) Kiitos
Hoi sie nainen ihku
toiv sult ei pääse itku
t. köyhä ritari