Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei vapaat miehet

Pitkät vaaleat hiukset
20.03.2021 |

Kirjoita muutama rivi piristykseksi kauniille naiselle joka kärsii sydänsuruista..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi sie nainen ihku

toiv sult ei pääse itku

t. köyhä ritari 

Vierailija
2/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru pitää surra pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cry me a river on ihana. En tykkää noin tyhmistä kommenteista. Mauton olet!

Vierailija
4/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIhana biisi kiitos sulle... oon itsekin laulanut tätä paljon... Yhyyyyyyyyyyy <3 mun törkimystörppö ei kyllä oo itkenyt kyyneltäkään ja mä olen itkenyt valtameren jo....

Vierailija
5/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat. Pärjäile! :)

Vierailija
6/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Ja kerro miksi olet vapaa?

Vierailija
8/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin on ihana biisi  mutta alkuperäinen on paras!

Vierailija
9/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaikilla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut

Vierailija
10/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikö teitä oo enempää mua piristämään? On ollut hirveä vuosi!

Vierailija
11/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä ovat sydänsurut. Ei niinkö harmainta aivastustakaan. Muistuttaako se jotain tiettyä tunnetta? mikä on lähin sukulaistunne sille?

Vierailija
12/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten ihanaa et joku yrittää iskeä tai edes sinnepäin:)  Tai onhan niitä iskijöitä mutta ei ole johtanut mihinkään... Yksi on rakastunut minuun, minä en häneen... huuuuoookkaauuuuuuuusssss

Vierailija
13/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluprs slupsr uuh aah tyllerö v1 ttu

Vierailija
14/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äimänkäki kirjoitti:

En tiiä mitä ovat sydänsurut. Ei niinkö harmainta aivastustakaan. Muistuttaako se jotain tiettyä tunnetta? mikä on lähin sukulaistunne sille?

Se on viiltävää  kipua, tuskaa, ahdistusta...

Itse asiassa olen rakastunut ja se riipii ja viiltää kun mies ei ehkä olekaan kiinnostunut minusta ainakaan enää niin paljon...aluksi oli, pyysi numeroni, soitti... On nuorempi ja luuli minua nuoremmaksi, olen kaunis ja paljon nuoremman näköinen ja oloinen. yksi luuli exääni isäkseni... oli alle 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
15/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?

Vierailija
16/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aergserg kirjoitti:

Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaiki

lla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut

Tää on hassu...mikä on shosho? Olet symppis:)

Vierailija
17/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se siitä, paistaa se aurinko vieläkin risukasaan, huomenna on taas uusi päivä  eli UP, näillä mennään ja katotaan mihin lahkeet riittää, monilla muilla menee vielä huonommin, pää pystyyn ja katse kohti valtion diivaa, synkimmällähi pilvellä on häpeäreunus

Vierailija
18/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?

Ei helpota... en pääse pois itseni sisältä. tämä ihana mies on mielessäni enkä saa häntä pois systeemistäni... En ota selvää onko hän oikeasti kiinnostunut vai ei enkä voi oikein kysyäkään... kai?  

Vierailija
19/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aergserg kirjoitti:

Shoso poimii kukkia, jopa kaksi tonnia, antaa niitä jokaiselle, kaiki

lla on hyvä mieli: Tehosiko? Sori jollei, en oo vuosikymmeniin naisteniskentää harjoitellut

Tää on hassu...mikä on shosho? Olet symppis:)

Shoshonit ovat joku Pohjois-Amerikan intiaaniheimo, ja tuon runon raapaisin joskus vuonna 3 jILI (jälkeen ihanaa leijonat ihanaa)

Vierailija
20/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wst kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä se siitä, paistaa se aurinko vieläkin risukasaan, huomenna on taas uusi päivä  eli UP, näillä mennään ja katotaan mihin lahkeet riittää, monilla muilla menee vielä huonommin, pää pystyyn ja katse kohti valtion diivaa, synkimmällähi pilvellä on häpeäreunus

Hassu...toi lahkeet riittää oli uusi ja valtion diivakin ja häpeäreunus:) Kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä