Hei vapaat miehet
Kirjoita muutama rivi piristykseksi kauniille naiselle joka kärsii sydänsuruista..
Kommentit (36)
Oi miksi miksi ihmiset on niin monimutkaisia ja ihmiset. Miksi te miehet olette vapaita? Oletteko aina olleet sinkkuja? Vai oletteko sittenkin varattuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?
Ei helpota... en pääse pois itseni sisältä. tämä ihana mies on mielessäni enkä saa häntä pois systeemistäni... En ota selvää onko hän oikeasti kiinnostunut vai ei enkä voi oikein kysyäkään... kai?
Sitten otat selvää. Kysyt vain. Mikä olisi pahempaa? Aikaa ei ole ikuisesti, ihmisen aika on maailmankaikkeudessa on rajallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele maailmankaikkeutta. Sen suunnatonta laajuutta ja ikää. Kaikkia tähtiä ja planeettoja. Kun vertaat sydänsurujasi siihen kaikkeen, eikö ne tunnukin aika pienelle ja mitättömälle asialle?
Ei helpota... en pääse pois itseni sisältä. tämä ihana mies on mielessäni enkä saa häntä pois systeemistäni... En ota selvää onko hän oikeasti kiinnostunut vai ei enkä voi oikein kysyäkään... kai?
Sitten otat selvää. Kysyt vain. Mikä olisi pahempaa? Aikaa ei ole ikuisesti, ihmisen aika on maailmankaikkeudessa on rajallinen
Miehen pitää saada olla se joka tekee aloitteen... tosin hän teki jo. Pyysi numeroni. Soittikin. Mutta hän on nuorempi kuin minä. Ehkä sulattelee asiaa nyt. En voi hätyyttää enkä halua olla liian innokas. Aluksi ajattelijn että voi himputti tuo on ihan joku pojankloppi vain mutta ei ollut niin nuori kuin luulin... ja hän luuli minua paljon nuoremmaklsi kuten monet. Joten... nyt riudun. Ja aina kun olen päässyt yli, tulee joku soittto tai näemme jossakin jotenkin tai jotakin ja sitten taaaaaaaas joudun tähän tunnemyllyyn. GRRRRRR!!!!
haluaisin olla ystävä jos hän ei ole kiinnostunut ,,, mutta jos hän ei halua olla ystävä jos tietää että olen ihastunut. Itse voisin olla ystäväkin. Hän on niin kiva ihminen.
Uskotteko että jos hän kosisi sanoisin heti "kyllä"! Hän ihastui minuun ensinäkemältä. Kohtaaminen kesti alle 10 minuuttia, oli kiire. Hän pyysi numeroni. Se oli niin romanttista että pelkästään se tekee minut onnelliseksi- että tein sellaisen vaikutuksen yli 10v nuorempaan mieheen.. jolla vielä om tosi ihana luonne ja sydän. Ja on komea ja +monella tavalla erityinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää saada olla se joka tekee aloitteen... tosin hän teki jo. Pyysi numeroni. Soittikin. Mutta hän on nuorempi kuin minä. Ehkä sulattelee asiaa nyt. En voi hätyyttää enkä halua olla liian innokas. Aluksi ajattelijn että voi himputti tuo on ihan joku pojankloppi vain mutta ei ollut niin nuori kuin luulin... ja hän luuli minua paljon nuoremmaklsi kuten monet. Joten... nyt riudun. Ja aina kun olen päässyt yli, tulee joku soittto tai näemme jossakin jotenkin tai jotakin ja sitten taaaaaaaas joudun tähän tunnemyllyyn. GRRRRRR!!!!
Olet kuitenkin varmaan aikuinen nainen. Älä pelaa enää mitään pelejä, otat asiasta selvää. Tiktak, tiktak. Kello käy. Elämä ON lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin varmaan aikuinen nainen. Älä pelaa enää mitään pelejä, otat asiasta selvää. Tiktak, tiktak. Kello käy. Elämä ON lyhyt.
En haluakaan pelata pelejä. Pitäisi ottaa varmaankin. Paiskata kysymys naamalle kuin tiskirätti: Moi, ooksää kiinnostunu MUSTA! Tein muuten niin ennen tätä ihastustani yhden jumalaisen kauniit silmät omaavan lääkärin kanssa, joka kyseli joka tapaamisella henkilökohtaisia kysymyksiä(vähän liiankin)... tosin väitti että ammatillisessa mielessä vain... ja siirsi itse vaaleat pitkät hiukseni sivuun kunkuunteli keuhkojani(olisin itse voinut siirtää ne)...Kysyä pamautin suoraan että onko hän kiinnostunut ja hän sanoi että ei ole. Oli todella hyvä, en tuhlannut enempää aikaa riutumiseen.. paitsi että tapasimme yhä ainakin kerran ja tunteet roihusivat silti. Harmi. Kunnes tämä nuori mies paukahtu eteeni yllättäen. Voih! Pitäisikö soittaa?
Miksi huhuilit. Ei kiinnosta kaipailusi joidenkin randomeden perään.
Kulutit turhaan aikaani niin siksi kerroin tämän
Menkööt samaan piikkiin
Syy miksi en kysy on etten kestä hylkäämistä nyt. Ja se, että sitten olisi kiusallista nähdä häntä eräässä vapaaehtoistyökuviossa mistä pidän.. Tosin nyt on ollut taukoa siitäkin. Kun en ole varma, on ikäänkuin toivoa. Se on se syy. Ja jokus asioille on pakko antaa aikaa, edes vähän..
Vierailija kirjoitti:
Miksi huhuilit. Ei kiinnosta kaipailusi joidenkin randomeden perään.
Kulutit turhaan aikaani niin siksi kerroin tämän
Menkööt samaan piikkiin
Olet hassu:)!Miksi kommentoit? Ja pahoittelut aikasi tuhlaamisesta(hmm, miksi heilut vauvapalstalla? emmekö kaikki vähän tuhlaa aikaamme täällä, me säälittävät ihmisparat...)
Huhuu vapaat miehet, huhuu kaikki! miten teihin tutustuu jos tuo nuori ihana mies antaakin pakit. Missä koronan aikaan voi tavata ihanan kunnollisen miehen jonka kanssa avioitua? Ei kiinnosta muu kuin tosirakkaus<3
Upean vartalosi silhuetti on palanut verkkokalvoilleni ... herään, avaan silmäni, olet ensimmäiseni, katson maailmaa sinun kauttasi, siksi kaikki näyttää niin kauniilta .... kuljet aina mukanani ... nukkumaan mennessäni, peittelen sinut silmäluomillani, en malta edes nukkua pitkään, koska haluan taas nähdä sinut ...
Mukavaa lauantai-iltaa, tuli kiire saunaan:)
Vaaleat hiukset parhaita. Plussaa jos siniset silmät. Myös lyhyet on monella näyttävät, ainakin jos on normaalipainoinen.
M32
Vierailija kirjoitti:
Upean vartalosi silhuetti on palanut verkkokalvoilleni ... herään, avaan silmäni, olet ensimmäiseni, katson maailmaa sinun kauttasi, siksi kaikki näyttää niin kauniilta .... kuljet aina mukanani ... nukkumaan mennessäni, peittelen sinut silmäluomillani, en malta edes nukkua pitkään, koska haluan taas nähdä sinut ...
Mukavaa lauantai-iltaa, tuli kiire saunaan:)
Olipas hauskan romanttista. Olisipa kivaa jos joku voisi tuntea noin.:) Kiitos ja hyvää saunailtaa ja kuumia löylyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat hiukset parhaita. Plussaa jos siniset silmät. Myös lyhyet on monella näyttävät, ainakin jos on normaalipainoinen.
M32
vaaleat paksut pitkät hiukset, siniset silmät, hoikka vartalo, kaunis hymy. Jep, olen ihan kaunis. Hiukset ovat niin paksut että letti on niin painava että niska kipeytyy välillä.
Oi ja vielä omatekemä runo:) hauskaa. Mä voitin runokilpailun lapsuuteni runolla: Rakkaus on kuin tähtitaivas, Rakasta, ja unohda vaivas. Pilvi minut lennättää suruun en mä nyt jää.