Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo reissussa, juon kaljaa ja kuuntelen mahtavia biisejä ja itken kännistä ja nautinnosta

Vierailija
20.03.2021 |

Kuuntelen juuri Rolling Stonesin "Gimme Shelteriä" ja kyyneleet nousevat silmiini, että miten voi olla näin kaunis ja upea kappale.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettava End. Liian pitkä täydeliseksi.

Ainoa biisi, joka on saanut minut, tylsän virastotyypin, himoitsemaan trippiä.

Vierailija
22/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja kyllä silmät kostuvat esimerkiksi kun joku nuori onnistuu Voice of Finlandissa. Ei tapahdu usein, mutta aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuattekko että Chuck Berryn Johnny B Goode on yksinkertaisuudessaan ihan järjettömän nerokas kappale?

Vierailija
24/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan aina kännissä itkemään jos Jeff Bucleyn Hallelujah soi.

En edes usko jumalaan.

N33

Vierailija
25/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä Animalsien "House of the Rising Sun"? Voi luoja miten kaunis ja dramaattinen kappale.. itkun saa tämäkin aikaan. Koska on niin UPEA.

Vierailija
26/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hän on kunnon fiilistelyt 👍 oon mukulasta asti kuunnellut vanhempaa musiikkia.

Olispa hauskaa olla seurana :)

N33

Vierailija
27/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee naisten aivot solmuun. Kännissä oleminen on pahimpia asioita ikinä, mutta mies myös näyttää tunteitaan. Huh huh, mitäköhän mieltä sitä pitäisi olla?

Minun mies pystyy näyttämään tunteensa selvinpäin. Joku mieleinen musiikkikappale saattaa herkistää ja tuoda kyyneleet, mutta ei häpeä niitä.

Minä en pysty itkemään selvinpäin enkä kenenkään edessä, koska siihen minut on opetettu.

Mutta yksin, kun kukaan ei ole näkemässä tai määräämässä, itken usein kauniille kappaleille ja tunnen sisälläni voimakkaita tunteita. Humallassa itken ihan avoimesti, kunhan kukaan ei näe.

Näin se minulla menee.

Samoin kai meidätkin on "opetettu", mutta ei mieheni voi sille mitään, että liikutus näkyy. Itse olen pokerinaama, ja pystyn pitämään tunteeni muiden näkymättömissä.

Vierailija
28/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin olla edes yhden illan yksin, juoda viiniä ja kuunnella musiikkia. Mies ei vaan tajua olla edes yhtä yötä poissa kotoa. Kauempana asuva kaveri on pyytänyt miestä mökilleen, mutta ei lähde. Itse olin viikonlopun hotellissa viime syksynä ja olen ollut isälläni yötä, että mies sai olla omassa rauhassa kotona, mutta hän ei suostu olemaan yhtään yötä poissa.

Vierailija
29/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi reissussa itkee kanssa nautinnosta

Vierailija
30/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan ikivanhaa mutta jos haluaa itkeä raskasta rokkia niin lemmyn  tekele don´t let daddy kiss me, tonight.

Aivan hirveä biisi. Kun kuuntelen bastards levyn niin tarkoituksella ohitan sen biisin. Siinä on sellainen laulu että jos se ei saa itkemään niin mikään biisi ei saa. 

Omasta mielestä ja se on vain yhden minkä lie mielipide. Surullisin biisi ikinä. En suosittele kenellekkään kuunneltavaksi koska se herättää ainakikin minussa surua ja vihaa. Ei tuollaisia saisi olla ja lemmy teki aiheesta liian herkän biisin. 

Vierailija
31/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi reissussa itkee kanssa nautinnosta

Jatkan...

Raikkaassa, romanttisessa, älykkäässä ja keskivartalosutjakassa seurassa. Ei haise henki alkoholin jäljiltä, huoneessa tuoksuu suihkunraikkaat puhtaat ihmiset puhtaissa, möyhityissä vuodevaatteissa.

Vierailija
32/32 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palata sulkeutuu kohta.

Kivaa iltaa aapee 😊