"Marianne tienaa 20 000 kuukaudessa"
En tiedä onko aihetta täällä jo käsitelty, mutta kertokaa mulle mitä työtä tekemällä voi tienata noin uskomattomia summia?
"Työnantaja nosti palkkaani 6000e/kk". Jokin myyntityö, alue-edustaja, arkkitehti - mikä? Lisäksi lehtileikkeessä lukee, että koulutus ei ole vaativa.
Kyllä, olen hemmetin kateellinen ja haluaisin todella kovasti pyrkiä samaan, mutta mitä se vaatii?
”Jotenkin hävettää olla hyväosainen” – varakkaat suomalaiset kertovat nyt, miltä omien tulojen salailu tuntuu https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007868416.html
Kommentit (5)
Arkkitehdit eivät tienaa mitenkään hurjia summia, ja koulutus on kuitenkin erittäin haettu ja yliopistotasoinen. Julkkis-arkkitehdit ja suurten firmojen pomot tietysti erikseen.
Tuli heti mieleen joku onlyfans "malli" tai sofia blorffi kakkaa-suihin-dubai-prinssiltä ja anaali seksiä las vegas pokeripelaajalta.
Tuntuu että katkera tapaus ,kiusaajia ei ehkä ollutkaan,oma keksitty satu egoa pönkittään.
Varmaan siideriä lipittää sätkä suupielessä.
"Näen, miten muut kituuttavat, ja samalla minä ajan kahdella uudella Bemarilla. Syömme ulkona lähes joka päivä. Silti meillä on ylimääräistä rahaa."
Marianne, news flash sinulle: Ulkonasyönti ei ole välttämättä ole paras varallisuuden mittari. Noilla tuloilla pitäisi myös pystyä syömään ulkona vaikka joka päivä, sekä voisi tarjota naapureillekin ravintolaillallisen pari kertaa viikossa ja silti pitäsi jäädä ylimääräistä rahaa.
Popeda sen tiesi jo 80-luvulla - "Perseellä tienaa ja rahalla saa"
Tarvitsee olla hyvän ulkomuodon omistaja tai ei voi.