Mitä nuo rajoitusten vastustajat kuvittelevat käyvän, jos rajoitukset purettaisiinkin?
Siis kun mielenosoittajat vaativat paluuta normaaliin arkeen ilman rajoituksia, mitä tietenkin me kaikki halutaan ja toivotaan.
Mitä he kuvittelevat tapahtuvan, jos rajoitukset puretaan heti huomenna klo 7 ja korona saa levitä vapaasti?
Kommentit (48)
Heidän mielestään koronaan liitetyt kuolintapaukset ovat tilastovirheitä ja terveydenhuollon kaaos ympäri maailman pelkkä median luoma valhe. Eli he tosiaan kuvittelevat, että voidaan tuosta noin vaan purkaa kaikki rajoitukset, koska koronaa ei heille ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kuvittele eikä ajattele.
"Mutku mä haluan!" Ano, 5 v.
Milloin ajattelitte, että rajoitukset voidaan purkaa?
Nimittäin sellaista päivää ei odottamalla tule.
Hyvä kysymys. Kai he sitten oikeasti uskovat kaiken agendaansa.
Ihmettelen kylläkin mikseivät he sitten esimerkiksi mene Viroon raportoimaan tilanteesta, ja kerro meille, että valhettahan se vain kaikki on.
Bääbää maskilampaiden psykoosit :D
Vierailija kirjoitti:
Heidän mielestään koronaan liitetyt kuolintapaukset ovat tilastovirheitä ja terveydenhuollon kaaos ympäri maailman pelkkä median luoma valhe. Eli he tosiaan kuvittelevat, että voidaan tuosta noin vaan purkaa kaikki rajoitukset, koska koronaa ei heille ole olemassa.
Mikä kaaos? Ai se että ei-kiireiset toiminnot keskeytetään jotta henkilökunta voi jäljittää karanteeniin määrättyjä, joista lopulta sairastuu... niin montako? Etsi minulle tilasto joka todistaa karanteenien välttämättömyyden. Sellaista ei löydy, koska on kivempi uutisoida ”satoja karanteenissa!!” kuin että jatkotartuntoja 2. Poikkeuksena toki muutama tiiviimpi rypäs, mutta fakta on että suurin osa ”altistuneista” ei koskaan sairastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaaos? Ai se että ei-kiireiset toiminnot keskeytetään jotta henkilökunta voi jäljittää karanteeniin määrättyjä, joista lopulta sairastuu... niin montako? Etsi minulle tilasto joka todistaa karanteenien välttämättömyyden. Sellaista ei löydy, koska on kivempi uutisoida ”satoja karanteenissa!!” kuin että jatkotartuntoja 2. Poikkeuksena toki muutama tiiviimpi rypäs, mutta fakta on että suurin osa ”altistuneista” ei koskaan sairastu.
Se kaaos, jossa sairaalat ovat täynnä ja esimerkiksi onnettomuuden uhrit eivät enää mahdu tehohoitoon ja tehostettua valvontaa vaativat rutiinileikkaukset peruuntuvat aiheuttaen jopa kuolemia. Myös henkilökunta uupuu ja ajautuu jopa itsemurhiin. Nyt tämä on meneillään Virossa, aikaisemmin Belgiassa, Italiassa, Espanjassa...
Vierailija kirjoitti:
Milloin ajattelitte, että rajoitukset voidaan purkaa?
Nimittäin sellaista päivää ei odottamalla tule.
Kun riittävä määrä kansasta on saatu rokotettua ja/tai koronan vakaviin tautimuotoihin kehitetään lääke. Muutama kuukausi enää ensimmäiseen tavoitteeseen.
Lukisivat miten on käynyt muualla maailmalla. Ihmisille ei enää löydy hautapaikkoja ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaaos, jossa sairaalat ovat täynnä ja esimerkiksi onnettomuuden uhrit eivät enää mahdu tehohoitoon ja tehostettua valvontaa vaativat rutiinileikkaukset peruuntuvat aiheuttaen jopa kuolemia. Myös henkilökunta uupuu ja ajautuu jopa itsemurhiin. Nyt tämä on meneillään Virossa, aikaisemmin Belgiassa, Italiassa, Espanjassa...
Jokaisella valtiolla on ollut vuosi aikaa lisätä resurssia terveydenhuoltoon, joten kipitä nyt Sannalta kysymään sinäkin miksi näin ei ole haluttu toimia vaan aliresurssilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella valtiolla on ollut vuosi aikaa lisätä resurssia terveydenhuoltoon, joten kipitä nyt Sannalta kysymään sinäkin miksi näin ei ole haluttu toimia vaan aliresurssilla mennään.
Edes rahalla ei saa vuodessa riittävää henkilökuntaa. Tehohoidon sairaanhoitajien koulutus kestää vuosia ja sote-alalla on valmiiksi työvoimapula. Jos ei ole, mistä ottaa henkilökuntaa, pelkät laitteet eivät riitä.
Korona saa levitä vapaasti? Influenssakin saa.
Ja flunssakausi päättyy joka kevät.
Mulle on yks hailee mitä rajoitusten vastustajat ajattelevat. En pidä sellaisia ihmisiä minään.
Vierailija kirjoitti:
Resursseja on ihan tarpeeksi.
Lähde?
Ihan normaalin näköisiä ihmisiä.
Ulkonäkö pettää:)
Mikä kumma näillä oikein on? Olsiko jotain sairaalloista huomionkipeyttä tms?
"Mistä äiti sanoo kun väännän tortun lattialla?" jotain....
Jos testaamiset ja median pelottelu lopetettaisiin, korona olisi vain normaali influenssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos testaamiset ja median pelottelu lopetettaisiin, korona olisi vain normaali influenssa.
Ai että se virus tajuaa muuttua vähemmän tarttuvaksi ja tappavaksi, kun vain media lakkaa pelottelemasta? Mikäs viruskuiskaaja sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yks hailee mitä rajoitusten vastustajat ajattelevat. En pidä sellaisia ihmisiä minään.
Minä pidän. He ovat vastuuttomia ja loputtomassa tyhmyydessään vaarallisia meille kaikille. Ei ole minulle yks hailee.
Ei ne kuvittele eikä ajattele.