Kiinnostaako miehiä naisten hiusten paksuus/tuuheus?
Naisiahan tunnetusti kiinnostaa oma ja/tai muiden naisten hiuslaatu ja hiusasiat muutenkin, mutta mites miehiä? Miehillehän tuntuu olevan tärkeää hiusten pituus naisella, mutta he harvemmin puhuvat väreistä tai hiuslaadusta.
Eli kiinnostaako miehiä naisten hiuksissa niiden laatu/määrä?
Kommentit (44)
Naiset jyrää usein miesten mielipiteet tällä palstalla, tuskin täältä ihan kaikin puolin tasapainotettua otosta (eri taustat, ryhmät, tuloluokat jne.) saa heidän suhteen muutenkaan.
Näyttäähän se runsas vahva tukka hyvältä, suomilehmillä hiuksen on lähinnä luokkaa hiirenhäntä.
No ei ehkä tietoisesti?
Mutta kyllähän sen huomasi positiivisella tavalla, kun joskus tapailemallani tytöllä oli maailman mustimmat ja runsaimmat hiukset. Niitä vain oli valtaisasti. Hänellä oli latinalaisjuuria.
Mutta toisaalta olen ihastunut myös ohuthiuksisiin naisiin. Senkin huomasin kun naisella oli vähän olkapäiden ylle ulottuvat hiukset ponnarilla ja kiinnitin huomiota ohueen ponnariin. Näytti söpöltä.
Mulla ollut ihan lyhyttä tukkaa, polkkatukkaa, todella pitkät kutrit ja aina on miesseuraa löytynyt ja suhteita ollut monen pituista, niin kuin hiuksetkin :) joillekin se hiusten pituus on elämän tärkein asia vaikka olisi ohuet kuivat hiirenhännät mutta kunhan ovat pitkät niin kuvittelee olevansa viehättävämpi.
Ei kiinnosta p*skaakaan kuhan eio kalju eikä miesmaiset hiukset.
Tottakai pitkät paksut kauniit hiukset ovat aina paremman näköiset kuin päätä pitkin menevät liruletti.
Mistä syystä evoluutio ei ole suosinut kaljupäisiä ihmisiä? Olisiko aavikoilla ja savanneilla aikoinaan täysin karvattomilla palanut päänahka vai mistä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä evoluutio ei ole suosinut kaljupäisiä ihmisiä? Olisiko aavikoilla ja savanneilla aikoinaan täysin karvattomilla palanut päänahka vai mistä kyse?
Varmaan jotakin tuollaista.
Mutta kaljuutta kohtihan tässä ollaan kovasti matkalla. Nykyään näkee nuoria naisia, joilla on korkea otsa ja hiukset alkaa vasta melkein puolessa välissä päälakea. Tämä on selvä muutos jos vertaa varttuneempiin naisiin, esim. mummoilla on tyypillisesti edelleenkin paljon enemmän hiuksia.
Mun mies ja miespuoliset ystäväni ovat hulluina mun hiuksiin. Nyt varsinkin koronavuonna kun on kasvaneet 15cm, taipuisat, paksut ja upeat.
Ei miehet tajua hiuksista mitään. En itsekään😁 Minusta omat hiukseni ovat ohuet lirut ja kampaaja kehuu aina miten paksut hiukset minulla on.
Ap taas jatkaa tästä aiheesta. Fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama millaiset on vaikka olisi kalju. Muut asiat ratkaisee.
Kiva kuulla, sillä olen tahtomattani ns. kalju nainen :/ Käytän kyllä peruukkia, mutta tunnen iteni silti jokseenkin vialliseksi ja rumaksi. Miellän lyhyetkin hiukset epänaisellisiksi joten aika kova pala yrittää itselle tottua tähän. pitää yrittää sitten kasvattaa itseään muilta osin paremmaksi kun hiuksien suhteen se ei onnistu.
Mä olen aina tykännyt naisista jolla on hiukset poninhännällä. Vastaukseni on, että mulle naisten hiukset on yks ja sama kunhan kalju ei paista läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hyväkuntoinen tuuhea tukka parantaa ihmisen ulkonäköä. Hiukset todella merkitsevät. Miehet eivät kyllä näytä tietävän että lähes kaikilla pitkätukka-julkkisnaisilla on puolet hiuksista lisäkettä.
Miehillä taas kalju tai hyvin lyhyt on mielestäni oikein kiva.
No sehän se on, kun miehet eivät tajua ettei kaikilla naisilla ole mitenkään mahdollista kasvattaa pitkät hiukset. Se että julkkisnaisilla on pitkät tuuheat hiukset johtuu vain siitä, että ne eivät ole omat hiukset monillakaan ja hiusjatkeet on todella kalliita. Monella taviksella on joko on todella ohuet hiukset, tai ne ei vaan kertakaikkiaan kasva! Esimerkiksi eräällä ystävälläni hiukset kasvaa vain tuohon olkapäille asti. Itselläni ne kasvaa kyllä, olen pisimmilläni kasvattanut ne peffan alle asti. Mutta minullakin on aika ohut tukka, joten pidän mieluummin sen tällaisena peruspitkänä, en enää kasvata ultrapitkää lettiä.
Ei kiinnosta, en ole koskaan ajatellut naisen hiusten paksuutta.
M34
Vierailija kirjoitti:
Näyttäähän se runsas vahva tukka hyvältä, suomilehmillä hiuksen on lähinnä luokkaa hiirenhäntä.
Ja silti vaaditaan kasvattamaan se pitkäksi? Onhan se järkevämpää pitää lyhyenä jos ei ole mikään Riitta Väisäsen leijonanharja luonnostaan. Monilla ulkomaalaisilla naisilla on luonnostaan paksut hiukset ja pitkät ripset, mutta heillä on usein sitten paljon muutakin karvoitusta, esimerkiksi viikset kasvaa. Kaikkea ei voi saada samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut sitten varmaan monen "suomi lehmän" hiukset. Ei oo tarvinnut lisäkkeitä käyttää.
Tämä oli sitten kaksimielistä ellei joku käsittänyt..nyt salille.
mies53v