Pitääkö sen vehkeen takoa pohjia myöten, jotta tuntuu tarpeeksi?
Usein sanotaan ettei emätin ole kuin max 10cm ja sen jälkeen alkaa kohtuosa, joka ei tunne kuulemma mitään, ainakaan positiivisessa mielessä. Minulla on 10cm penis, joka on vähintäänkin keskiverron paksuinen (ei mahdu esimerkiksi kunnolla vessapaperirullan sisälle). Silti jotkut naiset ovat hommien jälkeen antaneet ymmärtää, ettei vehkeeni tuntunut oikein miltään. Aika ristiriitaista, kun eräänkin näin sanoneen naisen värkki taas oli omaan tuntumaani pikemminkin suht tiukka. Eli pitääkö sen vehkeen siltikin jyskyttää pohjia myöten vai pitääkö olla pepsitölkin paksuinen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pidä siitä, että menee pohjalle asti (kohdunsuuhun tai sen ohi). Parhaat tuntemukset suuaukon kireimmässä kohdassa. Liika pituus menee hukkaan, kun kai se olisi miehellekin mukavaa, että voisi painaa kokonaan sisään? Omalla miehellä on lyhyehkö mutta paksu kulli, ja se on just hyvä. Pitkä ja ohut olisi pahin.
Piti se vielä sanoa, että doggy stylessä tuokin on joskus liikaa, kun siinä jotenkin menee liian syvälle helposti. Lähärissä ja minä päällä sitä pystyy säätelemään, miten syvälle menee, lähärissä lantionpohjanlihaksia käyttämällä ja päällä tietysti nousemalla ja laskemalla itse sen verran kuin hyvältä tuntuu. Se huono puoli paksussa on, että suihinotossa leuka väsyy helposti.
On vähän kaksipiippuinen juttu, pitääkö mennä pohjia myöten tai pitääkö mennä kokonaan sisään, että hieroo häpyä ja klitorista. Liian pitkästä tai isosta ole kellekään hyötyä. Joten suo siellä ja vetelä täällä. Kaikella on puolensa. Sinä voit paukuttaa miten paljon tahansa, mutta minä en voi. Jatkuvaa varomista ja vaimo haluaa aina sisäänsä kokonaan, jotta saa klitalle ja häpyyn painetta. Kalu pääsääntöiseti työnnetään perille ja pidetään siellä, niin ei tarvitse varoa.
Onpa ikävä asia sanoa, jos ei sitten edes selitä mitä haluaa tai mikä tuntuis paremmalta. Aika törppöä kommentoida noin!
Mä luulen että monesta tuntuu hyvältä se liike edestakasin ja pidemmällä peniksellä liikeratakin voi olla isompi. Jos on vähän lyhyempi ja lisäksi tykkää tekniikkana "nytkyttää" pienemmällä liikkeellä niin se ei ehkä aiheuta riittävästi tuntemusta kaikille.
Mun mielestä on kiva jos tulee monta kertaa ihan koko liikerata, eli kokonaan ulos ja hitaasti sisään ja loppuun asti ja sit ulos.. ja välillä taas kokoaan ulos ja välillä ei.
Oikeestaan luulen että ongelmana on ollut törppö kumppani. Ei todella tartte pohjille paukuttaa, suurinta osaa sattuu. Ja ne joita ei satu, osaa toivottavasti olla kommentoimatta sulle jatkossa noin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus, vaan se paksuus.
Niin minäkin joskus luulin.
ap
Ei kiitos pohjalle asti. Ensialkuun jouduin aina sanomaan puolisolle, ettei "puske vastaan" (=kohota lantiotaan), kun olin päällä. Sattui.
No ei se muna siellä kohdussa miltään tunnu. Jos on sopivasti käyrä, että osuu g-pisteeseen niin tuntuu hyvälle, mutta aika harvoin itse ainakaan mitään tyydytystä pelkästä edes takasin lykkimisestä saan.
Todellakin paksuus, ei se pituus. Mulla värkin syvyys venyttämättä noin 12cm. 17 senttinen sattuu tietyissä asennoissa, mutta sitä lyhemmät ei satu. Mulla harvinaisempi anatomia eli reilusti kallistunut kohtu. Kohdunkaula poikittain emättimessä, ei pohjalla. Miesten mielestä tunnun erityisen hyvälle. Mutta ohut ei tunnu ei. Grillimakkarakoko ei tunnu.
Ei pidä, se sattuu.
Peniksen pitää hieroa emättimen etuseinämää, sillä se on minulla se kohta josta nautinto lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, se sattuu.
Peniksen pitää hieroa emättimen etuseinämää, sillä se on minulla se kohta josta nautinto lähtee.
Mikä on etuseinämä? Onko kyseessä se torven yläosa litoriksen jälkeen?
Vaimo valittaa kun työnnyn vauhdilla pohjaan, näen että häneen sattuu. Jos työnnyn rauhallisesti ja teen lyhyttä rauhallista liikettä, niin että painan häpukummulla klittaa, jo alkaa rouva avaamaan itseään kunnon käsittelylle. Takuuvarma orgasmi, mutta jostain syystä on aivan hekumallista paukuttaa oikein kunnolla. Sillä hetkellä on tunne että antaa kunnolla ja on kunnon uros, vaikka toinen valittaa.
Hyvin ristiriitaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, se sattuu.
Peniksen pitää hieroa emättimen etuseinämää, sillä se on minulla se kohta josta nautinto lähtee.Mikä on etuseinämä? Onko kyseessä se torven yläosa litoriksen jälkeen?
Emättimen osa, joka on vatsan, ei selän puolella. Selän puolella on takaseinämä.
Minulla orgasmin lähde on syvällä emättimen pohjukassa eli penis menee kohdunkaulan ohi taakse ja sieltä kun hieroo ja keinottelee hitaasti, niin lähtee. Miehelläni on n.16-17 penis ja se on aivan täydellinen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla orgasmin lähde on syvällä emättimen pohjukassa eli penis menee kohdunkaulan ohi taakse ja sieltä kun hieroo ja keinottelee hitaasti, niin lähtee. Miehelläni on n.16-17 penis ja se on aivan täydellinen minulle.
Mun paras piste on heti siinä suuaukolla, taaksepäin taivuttaen. Sisällä ei tunnu oikein miltään.
Vierailija kirjoitti:
No ei se muna siellä kohdussa miltään tunnu. Jos on sopivasti käyrä, että osuu g-pisteeseen niin tuntuu hyvälle, mutta aika harvoin itse ainakaan mitään tyydytystä pelkästä edes takasin lykkimisestä saan.
Penis ei mene kohtuun milloinkaan. Anatomia haltuun...
Kyllä se hyvä olisi et menisi pohjaan saakka. Kuten huomaat, naiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sitä nyt ihan niin kirjaimellisesti meinannutkaan, mutta kun aloituksessa nyt sanottiin että "pohjia myöten" niin eikö se kohtu nyt loppujen lopuksi siellä emättimen "pohjalla" eli perällä ole. Sitä tässä meinasin, että itselläni ei ainakaan siellä kovin syvyyksissä mitään tuntoja tule, eikä noin muutenkaan, jos ei satu g-pisteeseen juurikim siihen etuseinämään sopivasti osumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sitä nyt ihan niin kirjaimellisesti meinannutkaan, mutta kun aloituksessa nyt sanottiin että "pohjia myöten" niin eikö se kohtu nyt loppujen lopuksi siellä emättimen "pohjalla" eli perällä ole. Sitä tässä meinasin, että itselläni ei ainakaan siellä kovin syvyyksissä mitään tuntoja tule, eikä noin muutenkaan, jos ei satu g-pisteeseen juurikim siihen etuseinämään sopivasti osumaan.
Kohtu = / = kohdunsuu
No A-piste on siellä syvemmällä kohdunsuun lähellä mutta liika on liikaa..
Minä en edes pidä siitä, että menee pohjalle asti (kohdunsuuhun tai sen ohi). Parhaat tuntemukset suuaukon kireimmässä kohdassa. Liika pituus menee hukkaan, kun kai se olisi miehellekin mukavaa, että voisi painaa kokonaan sisään? Omalla miehellä on lyhyehkö mutta paksu kulli, ja se on just hyvä. Pitkä ja ohut olisi pahin.