Tapailukumppani jätti kun kerroin että mulla on Onlyfans tili
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa paljon kateellisia seinäruusu-naisia, ketkä eivät pärjäisi onlyfanssissä,
Ei se tee ihmisestä seinäruusua, jos ei halua myydä itseään netissä.
Hän ei ollut sinulle sopiva. Ei kaikkien kanssa synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen provo tällä kertaa. Neitsyt-Pertille 40 v ottaa koville se että naiset päättävät itse mitä tekevät kehollaan.
Naiset tekevät kehollaan mitä haluavat ja muut ovat siitä sitä mieltä kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tykkää ajatuksesta että 1000 muut äijät ovat nähneet peppureikäsi
Only fans-tilillä voi olla vaikka kakkujen leipomista. Ei ole pakko esitellä peppureikää.
Aivan, tosin epäilenpä että sinulla siellä kakkujen leipomista oli, vai kuinka?
Ei haittais mitään, sais ainaki mut lähinnä innostumaan lisää! Miehen itsetunto ei tainnut vain kestää - sulla selvästi kestää, joten parempi että tuo eroavaisuus tuli ilmi ennemmin kuin myöhemmin.
M40
Huh mitä jengiä täällä on! Entäs sitten jos on tili tuolla ja tekee sillä rahaa! Jos kumppani on itsevarma, ei tuossa pitäis olla mitään ongelmaa! Plus täälläkin monet valittaa kun ei ole sähköä tms niin tostahan sitä saa. Tyypit itkee et mimmit ei oo sellaisia kun katselevat por*hubista ja sit kun sellainen tarjolla niin pupu pöksyssä! Hei, kuka tahansa oletkaan, anna mennä vaan, kyllä sä löydät sulle arvoisen tyypin!
Minulle kelpaisit ap oikein hyvin, ei haittaa millään tavalla onlyfansit.
Laita linkki sun tiliin että pääsen vähän tutkimaan aihetta tarkemmin.
Hyvä tekosyy päästä pillun antamisen jälkeen tyhmästä akasta eroon.
Minua kyllä kiinnostaa AP. Olisiko suhun jotenkin mahdollista saada yhteyttä?
T. M26 Onlyfansista
Jos rahasta paljastelee prvoille niin silloin on maksullinen.
No ompas ikävä kuulla. Itse olen sitten taas koittanut saada vaimon siitä innostumaan. Huippukiihottava ajatus vaimosta näyttämässä seksikkäästi itseään katselijoille. Uuuuh, ties mihin tuollaiset kuvat voisivat johtaa. Johonkin live-esittelyyn vaikka... Jatka samaan malliin vain ap!
Siis eikö ylivoimaisesti suurin osa miehistä ole noita tilaajia ja katselijoita? Vaikka olisivat parisuhteessa? Miksi se, että miehet katselevat on normaalia ja hyväksyttävää (ja naisen on puolisona pakko se hyväksyä) mutta jos nainen on ruudun toisella puolen toisena osapuolena katselumateriaalin tuottajana niin sitä ei mies voi hyväksyä?
Näin miehenä täytyy sanoa että miehen menetys. Itse olisin ihan haltioissani jos löytäisin kauniin ja mukavan naisen joka haluaisi vielä tehdä OnlyFansia ja esim IG
Somessa liikkuu niin paljon rahaa, jos naisystävä sais 5000€/kk extraa meidän elämiseen oman työni lisäksi OnlyFansilla niin olisihan se todella jees.
Mikä tämä juttu on, että itseään myyvät naiset tuomitaan alimpaan helvettiin, mutta palveluista tai kuvista maksavat miehet on ihan ok. Toinen on järkevä bisnesidea ja toinen on semisti säälittävää jos ei näe alastonta naista muuten kuin maksamalla.
Seksityöläiset on just parasta maan päällä. Ei elämän pidä olla kärsimystä.
En tiedä onko aloittaja tosissaan vai provo mutta vastaan silti : jos mun vaimo hauais jotain tuollasta tehdä niin sanosin että anna mennä vaan. En osais ainakaan mustasukkainen olla, kuvia/videoitahan se vaan sinne laittas
Niin minäkin olisin jättänyt. Toivottavasti moni muukin jättää, feikkibeiben.