Asiakas ei osaa ostaa pattereita.
Ei hemmetti sentään, millainen aivokääpiö on se, joka ei osaa ostaa kaupasta oikeankokoisia pattereita. Onhan se niiiin vaativa toimenpide.
Ja vieläpä kehtaa jälkikäteen syyttää kauppaa omasta tyhmyydestään. Ei sieltä kaupasta uusia aivoja voi ostaa, valitettavasti.
Pitäisikö minunkin ostaa kaupasta banaani, syödä se, ja mennä jälkikäteen vaatimaan rahoja takaisin, kun en ostanut makkaraa, vaikka oli tarkoitus. Kaupan syytä tottakai.
Kommentit (15)
Minä aikoinani työskentelin valokuvausliikkeessä. Haluttiin pattereita kameraan. Siinä kysellessä kävi ilmi että on "tämmöinen laatikonmallinen ja tästä könähtää" ja vissiin päästiin monesti oikeaan. Eli siihen kasettimalliin. Joka tosiaan könähti siitä napista.
Siis millä tasolla ihmiset elävät? Ei osata katsoa mihin menee mikäkin patteri.
Kaupassa ei osata myöskään punnita ostoksia. On se niin helvetin vaikeata vaikka ohjeet lukee isollla.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei osata myöskään punnita ostoksia. On se niin helvetin vaikeata vaikka ohjeet lukee isollla.
Jotkut jättävät ihan tarkoituksella punnitsematta. Näin kun tulee omalle kohdalle niin mä löntystelen punnitsemaan tuotteet. Jos jonossa kitistään niin osoitan sormella asiakasta ja sanon ääneen mikä oli homman nimi. Minä olen kyllä valmis nöyryyttämään asiakasta jos hän sen itse aiheuttaa.
Pattereita? Siis tykkipattereita. Tampellan tornikanuunoita vai mitä? 152-millisiä ilmeisesti...
Paristojen ostohan on noihin verrattuna piis of keik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jättävät ihan tarkoituksella punnitsematta. Näin kun tulee omalle kohdalle niin mä löntystelen punnitsemaan tuotteet. Jos jonossa kitistään niin osoitan sormella asiakasta ja sanon ääneen mikä oli homman nimi. Minä olen kyllä valmis nöyryyttämään asiakasta jos hän sen itse aiheuttaa.
Tekisin myös samoin. Kävisin samalla hörppimässä sumppia. Jono odottaa yhden asiakkaan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerran yhdessä kaupassa ei oltu osattu laittaa punnittavan tuotteen vaakanumeroa esille. Kyseessä fair trade -banaani. Laitoin sitten tavallisen banaanin hintatarran siihen, ja sanoin siitä kassalla. Kassapoika koulutti minua, ettei saa laittaa vääränlaisia tarroja, ja lähti laittamaan oikeanlaista. Tuli takaisin ja oikein armeliaasti sanoi, että "nyt tämän kerran menköön näin, kun ei sitä oikeaa numeroa löytynyt mistään". Vähän teki mieli nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin myös samoin. Kävisin samalla hörppimässä sumppia. Jono odottaa yhden asiakkaan takia.
Kaikki eivät ole täydellisiä, mutta onhan se hienoa, että sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole täydellisiä, mutta onhan se hienoa, että sinä olet.
Jono ei liiku ja siitä syytetään kassaa. Onneksi punnitsematta jättävät asiakkaat eivät tätä aiheuta.
Jaksan ihmetellä miten niin monet täysin typerät ihmiset pärjäävät ylipäätään arjessa ja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan ihmetellä miten niin monet täysin typerät ihmiset pärjäävät ylipäätään arjessa ja elämässä.
Aika osuva kommentti.
Onhan se vaikeata tarkistaa ennen kauppaan lähtöä, että mitkä paristot sopivat siihen kaukosäätimeen. 😂
Joko taas? Oliko sama asiakas kuin viimeksi?
Miten suuri äo pitää olla ennen kauppaan menoa? Kauppa voisi senkin tarkistaa ennen sisälle päästämistä. 😃😃
Päivän naurut. 😂