Saako maskit polttaa?
Nyt kun niistä on tullut valtava roskaongelma. Esim takassa, tai kiukaassa?
Kommentit (11)
En laittaisi takkaan enkä kiukaaseen. Niissä on yleensä muovia.
Hyvä idea, saisikohan koronatehon käytetyt suojavarusteet poltettavaksi, onkin jo polttopuista pulaa.
Kuminauhat eivät pala, lähinnä vain sulavat möykyksi joka tarttuu joka paikkaan kiinni mihin osuu. Eikä niitä nenälle muotoiluun tarkoitettuja metalliosiakaan kannata takkaan nakella. Eli pitäisi poistaa vähintään ne. Lisäksi ne kuminauhat luultavasti käryttää vähemmän terveellisiä myrkkyjä ilmaan.
No miksei olla tehty poltettavia maskeja! Älytöntä tunkea kertakäyttöisiin maskeihin jotain elmukelmua!
Vierailija kirjoitti:
Kuminauhat eivät pala, lähinnä vain sulavat möykyksi joka tarttuu joka paikkaan kiinni mihin osuu. Eikä niitä nenälle muotoiluun tarkoitettuja metalliosiakaan kannata takkaan nakella. Eli pitäisi poistaa vähintään ne. Lisäksi ne kuminauhat luultavasti käryttää vähemmän terveellisiä myrkkyjä ilmaan.
Kyllä ihmiskunta on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiskunta on tyhmä.
Kaa kun ei ole tehty kertakäyttöisiä rautaisia maskeja.
En lähtisi polttamaan maskeja takassa enkä kiukaan pesässä, mutta taloyhtiön energiajäteroskikseen ne menee. Eli lopulta poltettavaksi.
Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.
Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.
Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.
Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!
T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta
Kyllä ne menee joka tapauksessa poltettaviksi Vantaan jätevoimalaan. Itse olen fantasioinut polttaa kaikki kertakäyttömaskit juhannuskokossa mutta se ei taida olla turvallista.Takassa tai kiukaassa ei kannata polttaa koska myrkyllisiä savukaasuja voi päästä ilmaan.
Itse oon polttanut joka päivä maskit bongista monta vuotta putkeen
Mitä itse arvelet?