Miksi naiset inhoaa minua?
Miksi mun on naisena välillä lähes mahdoton tulla toimeen muiden naisten kanssa? Siis jos itse tulee toimeen, niin vastapuoli ei tuu. Sama ongelma ei oo mulla miesten kanssa.
Kommentit (28)
Mä oon aito ja suora ja huumorintajunen, mut en jätkämäinen enkä mielistele miehiä ja halveksu naisia vaikka itse joudun halveksunnan kohteeksi naisten taholta.
Ja vastasin vaan kysymyksiin
T. Alottaja
Mites se seurustelusuhde ja naispuoliset kaverit? Aloituksesta tulee jostain syystä mieleen skitsoidit piirteet. Kuulostaa pahalta mutta on lähinnä kyse siitä ettei muut ihmiset kauheasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vaikutelma, että olet aika nuori. Vaikea uskoa, että nyt ihan pelkän ulkonäön takia koko maailman naiset eivät tulisi kanssasi juttuun, niitä keskimääräistä kauniimpia on tällä pallolla kuitenkin miljoonittain ja suurin osa pärjää ihan hyvin oman sukupuolensa edustajien kanssa. Miten se "ei tule juttuun sun kanssa" oikein ilmenee? Mistä asioista keskustelette, kun tapaat uuden ihmisen? Miten toimit työyhteisöön uutena henkilönä tullessasi?
Hyvä vastaus. Tuli myös mieleen, että tulkitsetko muita naisia jotenkin väärin? Odotatko heiltä heti alussa avoimuutta ja sydämellisyyttä ja tulkitset sen inhoamiseksi, jos vastaanotto on ennemmin neutraali tai varautunut? Kuulostaa nimittäin aika kummalliselta, että saisit vihamielistä suhtautumista osaksesi ilman, että edes kommunikoisit muiden naisten kanssa mitenkään. Muista myös, että harmillisen iso osa naisista on hyvin epävarmoja itsestään ja asemastaan muiden joukossa, mikä helposti heijastuu tympeytenä ja sulkeutuneisuutena. Kyse ei ole silloin siis sinusta, vaan heidän omista päänsisäisistä ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aito ja suora ja huumorintajunen, mut en jätkämäinen enkä mielistele miehiä ja halveksu naisia vaikka itse joudun halveksunnan kohteeksi naisten taholta.
Ja vastasin vaan kysymyksiin
T. Alottaja
Et nyt oikein osaa tarkastella itseäsi kriittisesti. Toki voit olla kaikkea kuvailemaasi, mutta kyllä sille monesti on osittain omasta peilistä löytyvä syy (joka ei ole ulkonäkö), miksi on vaikeaa tulla toimeen muiden kanssa. Vastaat ketjussa lähinnä ulkonäköä koskeviin kysymyksiin itsestäsi, toki esim. ujous saattaa antaa monesti alkuun vähän tylyn ja kylmän kuvan, mutta kyllä ujot aika äkkiä erottaa itsekeskeisistä ja ylimielisistä, että ei sekään oikein itsessään riitä selittämään. Kysytään niin päin, että mitkä on sun huonoja puolia?
Entäs se vaihtoehto että ap on tottunut miesten kanssa liian hyvään, jos on tosi hyvännäköinen. Olin kerran ostoksilla ja olisin tarvinut asiakaspalvelijan apua. Kaupassa olin minä, kaksi myyjää ja TODELLA hyvännäköinen nuori mimmi. Molemmat nämä asiakaspalvelijat suorastaan kiipeilivät toistensa yli yrittäessään auttaa tätä naista. Siinä odotellessani orpona piruna mietin että minkähänlaista elämä on jos puoli ihmiskuntaa suhtautuu suhun tuolla lailla. Ap ei saa naisilta samanlaista kohtelua ja tulkitsee sen sitten karsastamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Entäs se vaihtoehto että ap on tottunut miesten kanssa liian hyvään, jos on tosi hyvännäköinen. Olin kerran ostoksilla ja olisin tarvinut asiakaspalvelijan apua. Kaupassa olin minä, kaksi myyjää ja TODELLA hyvännäköinen nuori mimmi. Molemmat nämä asiakaspalvelijat suorastaan kiipeilivät toistensa yli yrittäessään auttaa tätä naista. Siinä odotellessani orpona piruna mietin että minkähänlaista elämä on jos puoli ihmiskuntaa suhtautuu suhun tuolla lailla. Ap ei saa naisilta samanlaista kohtelua ja tulkitsee sen sitten karsastamiseksi?
Ja siis asiakaspalvelijat olivat tietysti nuoria miehiä.
Sanopas voiko yli 50 v nainen olla hyvä jätkä?