Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satoja ihmisiä kokoontuu tällä hetkellä ilman maskeja Helsingissä

Vierailija
20.03.2021 |

Mitäs siihen sanotte :O

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Ano!

Vierailija
142/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootiten koronatartuntakokoontuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se olis jekku, jos juuri positiivisen tuloksen saanut liittyisi mukaan mielenosoitukseen.

Mieluiten brittimuunnoksen kantaja. Saisivat ihan omakohtaista kokemusta nämä rettelöitsijät taudista jota ei ole/on vaaraton.

Koronaa sairastavan omaisena ärsyttää tällaiset hörhöt. Vaikka ette itsestänne välitäkään, ajatelkaa edes huonommassa kunnossa olevia, joille tauti on usein kohtalokas.

Ei ole usein kohtalos. Lopettakaa nämä hysteeriset ölinät. Se voi olla kohtalokas jos olet reippaasti yli 80v ja monisairas, sitten alkaa olla jo melkein 8%:lle kohtalokasta.

Sanon vielä kerran, vaikka turhaan:

Kun hoitokapasiteetti loppuu, kuolleisuus ampaisee pilviin.

Paitsi koronaan, sitten kuollaan myös aivoverenvuotoon, miesflunssaan, synnytykseen, haavoihin.

Koska hoitajia ei ole varastossa.

Hoitokapasiteetti ei ole loppunut vielä missään maassa. Kokonaiskuolleisuus on globaalisti normaalilla tasolla, ellei normaalia alhaisempi.

Esim. Brasiliassa on tehohoitopaikat täynnä koko maassa ja ihmisiä käännytetään kotiin, koska ei mahdu. Tilanne on katastrofaalinen.

Tuohon se menee joka tapauksessa, joten ei ole muuta tapaa. Ei ole lisäksi mielekästä tuhota yhteiskuntia muilta osin.

Vierailija
144/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootiten koronatartuntakokoontuminen.

Et osaa itse edes kirjoittaa. Miksi nimittelet muita?

Vierailija
145/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin puhui Turtiainen!

Vierailija
146/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeavesipersujen kokoontumisajot?

Eikös se hopeavesi juttu ole rannikon ja suomenruotsalaisten touhuja, kuten rokotusvastaisuus?

Kuuluisa salaliittohörhö Alex Jones kiskoi tuota hopeavettä niin paljon että muuttui siniseksi.

Eikä ole vitsi, hopeavesi aiheuttaa tilan nimeltä Argyria jolloin ihminen näyttää smurffilta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Argyria

Vierailija
147/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeavesipersujen kokoontumisajot?

Eikös se hopeavesi juttu ole rannikon ja suomenruotsalaisten touhuja, kuten rokotusvastaisuus?

Kuuluisa salaliittohörhö Alex Jones kiskoi tuota hopeavettä niin paljon että muuttui siniseksi.

Eikä ole vitsi, hopeavesi aiheuttaa tilan nimeltä Argyria jolloin ihminen näyttää smurffilta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Argyria

Tuollaisia tapauksia on mutta en Alex Jonesista löytänyt yhtäkään. Laita linkkiä.

Vierailija
148/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
149/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirelpuu köhköh 🦠🦠🦠

Vierailija
150/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää myötähäpeän määrä... Ja mietin että miksi aina pitää möykätä ja käyttäytyä huonosti, jos sen asian voisi ilmaista fiksusti niin joku voisi haluta kuunnellakin.

Vierailija
151/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten vapautta vaativia ihmisiä halutaan pistää vankilaan/leireille. Tulee ajat historiasta mieleen, eikö porukka tiedä miltä tuo kuulostaa?

Vierailija
152/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten vapautta vaativia ihmisiä halutaan pistää vankilaan/leireille. Tulee ajat historiasta mieleen, eikö porukka tiedä miltä tuo kuulostaa?

Tämähän on ollut tarkoituskin, että saadaan ihmiset kääntymään toisiaan vastaan. Eihän tämä ole ihmiskunnan historian ensimmäinen kerta, niinkuin tuossa jo vinkkasitkin.

Miettikää, että niitä na zisaksan hirmutekojen uhreja on vielä elossa ja silti taitaa suurin osa kuitenkin kannattaa samanlaista menoa taas. Hävetkää! Ei hidlerkään olisi yksin siihen kyennyt. Atteella oli kannattajia ja kannattajat oli ihan tavallisia ihmisiä. Sinä ja minä, me voimme vaikuttaa siihen toistaako historia itseään.

Vierailija
153/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin itsekkäitä. Minä itse, minä haluan, minulla on oikeus jne... Sitten kun korona tarttuu niin täytyy hoitoa alkaa heti järjestymään. Hyvinvointivaltiossa on paljon oikeuksia mutta vähän velvollisuuksia. Valitettavasti.

Vierailija
154/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin että joku tuttavapiiristäni olisi tuolla pistäisin väli välittömästi poikki. EN HALUA OLLA SELAISTEN. IHMISTEN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ JOTKA LEVITTÄVÄT ITSEKKÄÄSTI KUOLEMAAN. JOHTAVAA TAUTIA. SYYTTÖMIIN. IHMISIIN!!!!

Vierailija
155/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saavat rauhassa levittää toisiinsa koronaa mutta toive on, että pysyisivät kotona kun sairastuvat. Käsittämätöntä mielenvikaisuutta ja massapsykoosia.

Vierailija
156/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin itsekkäitä. Minä itse, minä haluan, minulla on oikeus jne... Sitten kun korona tarttuu niin täytyy hoitoa alkaa heti järjestymään. Hyvinvointivaltiossa on paljon oikeuksia mutta vähän velvollisuuksia. Valitettavasti.

Miksi rajoituksia ei ole vieläkään rajoilla tai lentomatkustajissa? Kohta koko maa on kotona lockdownissa mutta virusta tulee koko ajan maahan lisää. Järjetöntä, mutta kurki-Sanna saa Schwabille tekemänsä lupauksen toteutettua

Vierailija
157/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti yht'äkkiä kaikki negatiiviset kokoontuu tuon mollaavan otsikon alle, vaikka tämä keskustelu on ollut kauemmin. Ei sitä miekkaria edes hajotettu vaikka niin uhkailtiin jossain vaiheessa

Vierailija
158/159 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista flunssahysterialle

Vierailija
159/159 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat noista mielenosoittajista ja salaliittoteoreetikoista ovat todella itsekeskeisiä, monet myös itsekkäitä. Kaikki heistä eivät ole itsekkäitä, vaan osa on vain tyhmiä, joille menee muiden selitykset perille ilman mitään kriittistä analysointia/lähdekritiikkiä. He eivät edes pyydä eivätkä etsi mitään todisteita kuulemilleen, usein ihan käsittämättömillekin  jutuille.

Mielenosoituksessa he  huutelevat ja esittelevät kirjoituksia tyyliin minun keho, minun oikeudet jne. Mutta he eivät käsitä, ettei ole kyse päätöksestä, ottaako riski siitä sairastuuko itse, vaan kyse on siitä, että he voivat tartuttaa koronan jollekin/joillekin, jotka pahimmillaan jopa kuolevat siihen. Eikö heitä yhtään ahdista, harmita, kauhistuta ajatus, että heidän maskittomuusvalintansa vuoksi joku voi kuolla?

Miten joku/jotkut voivat olla noin...  En edes tiedä, mikä sana heitä parhaiten kuvaa. Joukossa on niin maistereita kuin muitakin ihan hyvin koulutettuja ihmisiä, joten ei voi olla tyhmyydestäkään pelkästään kyse. No sehän tiedetään, että älykäs ei todellakaan ole välttämättä viisas. Surullista. 

Sain puolisoni kanssa koronatartunnan, kun kaupassa pari metriä edessämme käytävällä "laajakokoinen" mies aivasti isosti. Hän meni aivastuksen voimasta kumaraan ja sitten kääntyi katsomaan meitä. Siinä vaiheessa huomasimme, ettei hänellä ollut maskia. Toki lähdimme heti kaupan eri osastoille ja hoidimme ostokset nopeasti, mutta eipä se auttanut, kun tartunta oli saatu. Ja tauti oli paljon pahempi ja pitempi kuin joku flunssa, mutta onneksi sairaalaan ei jouduttu.

Teemme molemmat etätöitä kotona ja käymme vain kerran viikossa maskit päällä kaupassa hyvästä käsihygieniasta huolehtien, joten mikään muu tartunnanlähde ei tunnu realistiselta vaihtoehdolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi